Første skoledag

287 10 4
                                    

(Spoler til første skoledag hvis det går bra)
Ring! Ring!
Åhhh, som jeg hater den vekkerklokka den er så sykt irriterende. Jeg satte meg opp i sengen og tenkte på hva jeg skulle ha på meg, men det var ikke så lett siden minner fra sommerferien dukket opp i hodet mitt. Helt fra da jeg kom til nå. Jeg husker veldig godt da jeg var med gutta på en konsert de hadde i sommer, det var så gøy å få være med på det. Jeg håper det kan skje igjen, men samtidig så skulle jeg ønske at jeg ikke var med for det å se mange jenter ta bilde med martinus og få kyss på kinnet gjorde meg egentlig litt sjalu. Mac og Tinus får ikke lov til å si at Tinus har kjærste av faren og manageren. Etter å ha sittet å tenkt på ferien i ti minutter kom jeg tilbake til virkeligheten og gikk bort til klesskapet. Jeg brukte litt tid siden jeg ville finne noe som var veldig pent, men til slutt så bestemte jeg meg for å ha på en shorts og en topp  (Bildet på toppen). Jeg gikk ned å lagde meg frokost og mat til skolen. Når jeg hadde spist opp gikk jeg ut i gangen og tok på meg de hvite sandalene mine. Da jeg gikk ut av døra så jeg gutta gå bortover gangveien siden jeg hadde egentlig sakt at mamma skulle kjøre meg i dag men hun skulle på jobb så jeg måte gå allikevel. Jeg snek meg bak gutta og hoppet opp på ryggen til martinus, han skvatt skikkelig med det første fordi han trodde det var en gæærn fan som gjorde det, men da han fant ut at det var meg slappet han mer av. Når jeg prøvde å gå av ryggen hans så holdt han meg fast så jeg ikke kom meg ned og han er mye sterkere enn meg så jeg ga bare opp med en gang.
T- skulle ikke du bli kjørt til skolen i dag?
S- jo jeg skulle egentlig det men mamma måte jobbe så da gikk jeg i stedet
M- da kunne du jo ha sendt en melding til oss om det så kunne vi ha hentet deg
S-ja, men da hadde jeg ikke klart å skremme dere
Vi fortsatte og snakke om mye helt til vi kom til skolen. Heldigvis satt martinus meg ned før vi kom nå gikk vi bare og holdt hender. Når vi gikk inn i skolen gården kom Adrian og Lukas mot oss. Vi gikk mot inngangen da jeg så at det var mange som så rart på meg.
S- du Lukas hvorfor er det så mange som ser på meg?
L- vel det kan være fordi du er ny, men jeg tror mesteparten av grunnen er fordi du fletter hender med martinus, det er mange av jentene her som har lyst til det men det er ikke så mange som har fått det til.
Jeg begynte å rødme litt da han sa  det for hvis det er sant at de fleste av jentene her liker ham så er jeg litt heldig som har fått han, men jeg vet at det må holdes hemmelig for fansen så håper at det blir en stund til de får vite det.
T- Stina skal jeg bli med deg til rektors kontor?
S- ja du kan sikkert det siden jeg vet ikke hvor det er
T- greit følg meg
Når vi kom til rektors kontor så fikk jeg vite hvilken klasse jeg skulle gå i og hvilke fag og lærere jeg skulle ha. Jeg kom i samme klasse som marcus og martinus så da kjente jeg værtfall noen i klassen min.
R (rektor)
R- ja Stina håper du får mange venner her på skolen da og jeg kan se at du allerede kjenner de to mest populære her så jeg tror det kommer til å ordne seg sa hun mens hun så litt på martinus
T- ja det kommer nok til å ordne seg, men nå må vi gå så vi ikke kommer forsent til timen
R- ja bare gå dere, håper du får en fin første skoledag
S- tusen takk hade
Vi gikk langs gangen og når vi nærmet oss klasserommet så ringte det inn, jeg skulle akkurat til å begynne å løpe da noen tok takk i armen min og dyttet meg inn i vegen...
()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
Mer? Noen forslag til hva som kan gjøres bedre?

Marcus og Martinus~ Livet med to kjendiserTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon