Bab 16

57.1K 464 8
                                    

' Morning sayang . How's your night ha ? ' senyum Alif bila El Nina di sebelahnya terjaga .

El Nina memberi jelingan tajam kepada Alif . Lepas apa dia buat kat aku , boleh selamba bapak badak dia tegur aku macam tu ?!

Alif hiraukan El Nina . Dia hanya bermain dengan ip6 plus nya . El Nina sembunyi senyum . Dah tua bangka pun main Clash Of Clan lagi ! Dasar tak sedar diri pakcik tua .

El Nina ni pun satu . Pagi pagi buat dosa kutuk suami sendiri . Dunia nak terbalik agaknya !

Bunyi ketukan di pintu menarik perhatian pasangan yang tak seberapa ngam itu .

' El ?! El ?! ' macam kenal je suara tu ?

' Ha tunggu apa ? Tak puas tenung saya ? Orang kat luar tu panggil nama awak , bukan sana . Pergi sana . Shuh shuh shuh ' menghalau nampak si Alif ni .

' Ingat aku nak sangat tengok muka kau yang tak seberapa nak handsome tu ? Taeyang lagi handsome lah ! ' Balas El Nina .

' Taeyang ke tayang ke apa ke , yang penting awak tolong pergi dekat orang kat luar tu yang dok panggil panggil awak . Memekak tahu tak '

El Nina bingkas bangun menuju ke pintu . Alif hanya memerhati lalu melayan semula coc nya .

' Arghhhhhhhhhhhhhh ! Lesya ! '

' Arghhhhhhhhhhhhhh ! Nina ! '

' Mak pocot bini aku ! ' latah Alif apabila mendengar jeritan serentak dari El Nina dan Elisya .

El Nina dan Elisya ketawa terbahak bahak mendengar latahan Alif . El Nina berlalu selepas memberi senyum sinis ke arah Alif .

Alif dalam hati teringin nak sekeh kepala El Nina kuat kuat . Hahaha . Apa kuat berangan lah laki bini ni !


As i promised , my readers . Terimakasih untuk kerjasama anda memberi votes :p Enjoy yaa . Bab seterusnya akan menyusul kemudiann .

Sekian ~~

Ego VS NafsuWhere stories live. Discover now