Vision
Seděl jsem s Wandou na střeše, než šla dolů k večeři. Stark měl dnes náladu, aby mu stroje uvařili. Ale slyšet myšlenky Alexie, bylo dost těžké. Všem myšlenky proudili jak na běžícím pásu. Natasha a Clint ji dokonce znali, ale její hlava je blokována. Je velmi talentovaná,ale něco tají před všemi, je celá nesvá. ,, Friday zjisti vše o Alexii Mary Hunterové." slyšel jsem vše co Stark v pokoji dělá. Vletěl jsem do jeho pokoje, seděl u stolu, posadil jsem se naproti. ,, Tak co věříš ji Tony?" ,, Ne, ani ne. Další hrdina během dvou let. Něco se děje a všiml sis Thora je zní hotovej. Stejně jak Clint. Jak je možné že zná Natashu s Clintem?" V tom se ozval jeho počítač. ,, Pane, našla jsem toho málo! Zde to je stažené ve vašich složkách. Zbytek vám řekl Furry, ale ten je bohužel po smrti." ,, Friday víc toho opravdu není. " ,, Ne není, ale zeptej te se agentky Romanoffové." Vision seděl a četl si její spis, nedokážu z nich nic vyčíst. ,, Tony, je čistá! Její druhé jméno je Anděl smrti. To jméno ji dal jeden africký kmen, když v 80. letech zabila pytláky. " ,, Ale, to se nepochlubila." V tom mě zarazila fotka, na které a nějakým mužem z roku 2000. ,, Visione a co řekneš na tohle?" Koukal na ni a pak se ozvala Friday. ,, Christian Gillan, její mrtvý přítel a její jediný kolega. Byl zabit při akci na Sumatře, bratrem Tchaa Chinga, jeho bratr se jmenoval Han Ching. Od té doby se ukrývala." ,, A pak že nic nevypátráš Friday." ,, Visione jdem na večeři dnes je losos." Nemám rád lososa, mám radši hovězí. ,, Ne, to je dobrý. " odešel a já se vydal do svého pokoje.Wanda
Zase je k večeři losos, už ani nevím kdy bylo pořádně maso. Stark poručil v kuchyni co mají uvařit, já zatím seděla u baru a pila džus. Zaslechla jsem hlasy, a to mě překvapilo, když vidím Alexii, Clinta a Thora. Šli na večeři, docela dost se bavili, Thor se pořád usmíval a Clint byl Alex pořád na blízku. ,, Dobrý večer, ale co tu voní?" Clint se zasmál a Thor se chytl za nos. ,, Losos na špenátu, drahá Alexio." Tony ji to vpálil jak puk do brány, Clint se zarazil. ,, Už zase losos, umíš něco jiného než lososa?" Tony se něj otočil i skleničkou alkoholu. ,, Já nevařím, mám na to přístroje, zapomínáš Clinte. A navíc nemusíš tu vůbec jíst!" Clint se otočil a šel pryč, Alex chtěla jít sním,ale pak přešla ke kuchyňské lince. ,, Můžu, si to zkusit." ,, Janě jestli umíš vařit." Clint se zastavil, otočil se a přisedl si vedle mě, to stejné i Thor. ,, Tony máte mrazák?" ,, Jo je támhle za rohem." Na vteřinu Alex zmizela a pak přinesla maso, vypadalo to jako vepřové. ,, Co s tím jako budeš dělat Alex?" zeptám se ji. ,, Víš já lososa nejím, kvůli tomu, že žije v Norsku. Nesnáším, když lidi ničí oceány. A proto udělám výborný zapečený nudličky." Pustila se do vaření, docela ji to šlo. Stark na ni koukal jak rychle krájí, a pak si přisedl a koukal s námi. Tony jedl lososa, když nám Alex nabrala každému nudličky z vepřového. Vypadalo to nádherně, k tomu bylo pečivo,směs byla pestrobarevná, vůně se linula po celém Stark Tower. Za nedlouho přišel Bruce s Natashou, sedli si k jídelnímu stolu k Alex. Natasha ochutnala a dala si i s Brucem nudličky. ,,Ehm, Alexio chci se omluvit! Myslíš že bych mohl taky dostat ochutnat." Tony se omlouvá a chce její jídlo. ,, Jasně klidně si tam vem, je toho dost." Když Alex dojedla šla umýt nádobí, ale nejvíc potíží jí dělala myčka. V tom sem ji pomohla já, když měla umyto šla se kouknout po budově. ,, Wando, je tu nádherně." ,, Jo to je a občas sranda." procházeli jsme chodbou, kde byla tělocvična a basketbalové hřiště. ,, Hele můžu si tady zacvičit, miluju basketbal." ,, Jo můžeš, vedle je dokonce i box." ,, Fajn jdeš se mnou, ráda bych si zahrála basket." nemohla jsem odmítnout, rychle jsme si skočily pro nějaké sportovní věci. Já si vzala červené tílko a černé kraťasy a Alex si vzala jen sportovní podprsenku a kraťasy. Měla docela vypracované svaly, ale na sebe si hodila mikinu. ,, Nehodlám tady vystavovat svoje tělo." obě jsme se zasmály. Běžely jsme směr tělocvična, když jsme potkaly Sama s Visionem. ,, Kam máte na spěch dámy?" ,, Na basketbal nechcete se přidat?" Vision souhlasil a Sam byl rád, šli snámi do tělocvičny. Alex si našla míč,který nám bude vyhovovat. ,, Týmy se rozdělí snadno kluci proti holkám ne?"podotknu já, ale Alex se rozhodne, že budeme smíchaní. Já mám hrát s Visionem,ani se nedivím, asi ke mě něco cítí. Sam hrál s Alex,ale po prvních pěti minutách bylo jasné, že nemáme šanci. Alex byla rychlá jak blesk, Sam stál pod košem a hlídal ho.
Alex
Hrála jsem basket po dlouhých pěti letech, Sam byl dobrý spoluhráč,ale já mu moc nenachávala. Za nedlouho se objevili Natasha s Clintem. Sedli si na lavičky a fandili, netrvalo dlouho a objevil se Thor a Tony. Když mě přestávalo bavit hrát samotnou šla jsem pod koš a nechala hrát Sama. Šlo mu to výborně,ale asi po půl hodině Wanda ohlásila, že končí. Přestali jsme hrát, odebrali se všichni do pokoje a já tam ještě zůstala a trénovala. Pustila jsem si hudbu co mi dala Wanda, byl to Pitbull a Enrique Iglesias- I'm a Freak . Hned jsem si zkoušela svoje schopnosti,aby mi křídla nezakrněla. Zvlétla jsem, nemohla jsem lítat moc rychle, kvůli té sportovní podprsence, znemožňovala mi pohyb křídel. Sundala jsem si ji a myslela na Christiana, jak mě poprvé viděl jak těď stojím. Bál se mě,ale pak se něco zvrtlo v něm a políbil mě. Moje vzpomínky mnou proplouvali, jako nikdy dřív. Létala jsem pořád dokola, dokud jsem neslyšela dveře, že někdo přišel. Byl to Steve Rogers - Kapitán Amerika. Stál tam jako opařený,když mě viděl skoro nahou, lekla jsem se a žačala padat, stáhla jsem křídla, abych si je nezlomila a připravovala se na tvrdý pád, když mě zachytili něčí ruce. Koukla jsem na něj, Steve byl hezký, měl vypracované tělo,ani jsem si neuvědomila, že mám vidět svoje ňadra. ,, Ehm, děkuji." přerušila jsem to trapné ticho. ,, Jo není, zač." ,, Mohl bys mě pustit na zem a otočit se, abych se zahalila." Pustil mě a otočil se, já se rychle oblékla podprsenku a zmizela jako pára nad hrncem. Utekla jsem do pokoje k Wandě. Začala jsem brečet, to se mi stávalo pořád, když jsem takhle spadla. Wanda si sedla ke mě, a já ji dovolila číst moje myšlenky.
ČTEŠ
Avengers - Znovu zrození
FanfictionInspirováno Anvengers filmy. Avengers jsou rozděleni, jedni jsou pod správou ministerstva obrany a druzí se schovávají před světem. Ale budou se muset dát opět dohromady, protože Zemi opět hrozí útok z vesmíru s nejobávanějším člověkem. Loki se vra...