Kapitola 2

204 12 0
                                    

Nail Roesman
,, ...... Jmenuje se Alexia Mary Hunterová." Všichni na ni koukali jako na zjevení. ,, Kolik ti je Alexio? A co jsi vůbec zač?" Zeptel se Kapitán. Lex se usmála a začala jim vyprávět co osobě znala. ,, Je mi asi 51 let, nevím přesně kdy jsem se narodila, a proto mi moje první matka stanovila datum narození 10.12. 1965. Což podle expertů není možné. Mám už třetí rodinu co se o mě stará, pokaždé jiná národnost, teď to jsou rodiče Gibsonovi z Haysu. Oboum je kolem 50 let. Rodina si mě pokaždé vybere, když jim padne kolem 45-50 let. Všichni věděli a vědí co jsem zač. Mají mě rádi většinou to byla rodina co nemohla mít děti. Ale nevím kdo byl můj otec, ale moje matka byla splozena polobohyní, které se narodila před 150 lety bohyni Athéně." Koukali na mě jak kdybych byla divná, jeden ke mě přistoupil a kleká si přede mě. ,, Jsem Thor, jsem z Asgardu." Znala jsem ho jen zcpohádek. ,, Moc mě těší Thore!" Dotkl se mé ruky, proběhl mezi námi žlutý blesk. ,, Ano jsi prodechnuta mocí bohů. " to sem věděla moc dobře, ale i tak to byla malá špetka. Moje matka byla nevím co! Na ukázku prodechnuté magie, jsem se soustředila na nejsmutnější vzpomínku. Začala jsem zářit, na mých zádech se objevili pár orlích křídel. Byla to křídla orla bělohlavého, ale zvětšené. ,, Pani, to je nádhera!" Thor se usmál. V tom se ozvala dívka s rudými vlasy. ,, A nějaké schopnosti?" To mi nemusela říkat dvakrát, během sekundy mi křídla zmizela. Chytla jsem tu dívku za ruku a soustředila se na ten oheň, co mnou projíždí. Najednou začala sebou cukat. ,, Co se to děje, všude vidím temnotu, co mě to pálí?" Pustila jsem ji. ,, To jsou moje schopnosti, oheň a stín. Dva divy co se přitahují. Dokážu roztavit vše dokonce i začnu hořet, ale to se mi moc nestává. A stín, tím dokážu uspat lidi nebo je dokonce na dlouhou dobu oslepit. A pak tu jsou moje bojové schopnosti. "

Clint Barton
Měla pravdu, vždy mě dokázala porazit, ale nevím jak na tom teď. Vstal jsem a šel za ní, neviděl jsem ji 6 let. Šla směrem ke mě, podala mi ruku a já ji hodil přes záda, ale přistála do dřepu. Pak nás přerušil Kapitán Amerika. ,, Dovol, abych se představil jsem Steve Rogers alias Kapitán Amerika. Tady ta dívka je Wanda Maximovová alias Scarlet Witch.cTen muž sedící vedle mě je Sam Wilson alias Falcon. Ten rudý celý s kamenem na čele je Vision. A ten moderně oblečený zbohatle je Anthony Stark alias Iron man." Všechny je pozdravila, pak k ní došel Scott a Bruce. ,, Jsem Scott Lang a jsem Ant-man." Pak se představil Bruce. ,, Jsem Bruce Banner a jsem ten zelenej velkej Hulk." Lex se usmála a podala mu ruku. ,, Já vás znám z vyprávění." Toho šokovalo a pak mě napadla jedna osoba co jí o něm vyprávěla. V tom se ozval Tony. ,, Hele ty Mary, co si myslíš že na každého se usměješ a mě vynecháš." Lex se usmála na něj. ,, Lex zvykneš si." ,, Prosím říkejte mi Lex, Alex, Lexi. Hlavně ne Mary." Všichni mě asi přijali, pan Stark mi ukázal můj pokoj. Zatím ho mám sspolečný s Wandou.

Alexia
Vzala mě dovnitř, ukázala mi vše, nakonec jsem si sedla ke stolu. Když slyším něčí myšlenky.
Vážně ji nechal spát u mě. Super aspoň tu nebudu sama.
Wando to jsou tvoje myšlenky.
Ty mi čteš myšlenky. Tak jsi fakt dobrá.
Nečtu Wando jen je slyším, ale jen když se to týká osoby v dosahu 5 metrů .
Nevadí, ale i tak jsi fakt dobrá.
Na stole byl dost nepořádek, začala jsem to uklízet, když v tom někdo zaklepal na dveře. Wanda vystřelila ke dveřím, otevřela je a vnich byla Natasha a za ní stál Clint. Sice mě doprovodil sem, ale znám je dobře oba. ,, Wando necháš nás chvíli o samotě! " Wanda se usměje a pošlemi myšlenku.
Tak ne abys si zlobila.
Odejde a Nat s Clintem, se blíží ke mě. ,, Jak ráda vás opět vidím! Je to už šest let co jste se v Antarktidě ukázali. Moc jste mi chyběli. " objala jsem je. Natasha na to nikdy moc nebyla, ale ustála to, Clint se nechal obejmout,ale furt mi vadil ten jeho složený luk na zádech. ,, Hele Clinte, sundáváš si někdy ten luk?" ,, A ty sundáš si někdy ty nože co máš schované v oblečení, a tu dýku co máš v opasku?" věděl moc dobře, že já jsem připravená pořád, ale nebývalo to vždy tak. ,, Alex, já to tak nemyslel." ,,Já vím Clinte, ale je to pryč a já si jdu jen pro jedno, pro pomstu zabiju Tchaa Chinga. Nezasloužil si to, byl zamilovaný do jiné,ale já ho měla ráda." Natasha mě chytla za zápěstí. ,, Kde ho máš?" myslela můj nárámek od Jacka než ho Tchao zabil. ,, Je tam kde vše začalo i skočilo." ,, Ale jen doufám, žes ho nenabila svojí mocí." Řekla mi Natasha, a měla pravdu nabila jsem ho mocí. ,, Jo nabila, ale jako poslední záchranu. Nedá se najít." ,, Jo, ale co když ho budeš potřebovat a my ho nebude moc najít? " Clint a Natasha byli jediný kdo ho mohli najít. ,, Stačí mít u sebe poslední přívěsek, který mám pořád u sebe." Vytáhla jsem spod trička. Když jsme skočili byl čas večeře, Natasha šla za Brucem a Clint mi chtěl dělat společnost, ale jen co jsme vyšli z pokoje zastavil nás Thor. ,, Jdete na večeři? " Clint se zasmál. ,, Jo jdeme! A Vy Thore, můžete jít snámi." ,, Prosím tykej mi Alexio." Zčervenala jsem, nikdy jsem netykala bohovi natož Thorovi. ,, Hele Hawkeyi neznáš tady nějakou restauraci?" ,, Vy jdete do restaurace? Ale já tam nemůžu jít, vždy mě bolí hlava." Thor se usmál a pošeptá mi. ,, Mi nejdem do opravdické restaurace. Tonyho kuchyň nám uvaří. " ,, Doufám že umí pravý guláš se šesti." Zarazil se, Clint mě znal, jím i obyčejná jídla. ,, Ty dcera bohyně jíš guláš? " ,, A co je na tom je sytý a lahodný." Clint nás zavedl do kuchyně, kde seděl Tony Stark s Wandou.

Avengers - Znovu zrozeníKde žijí příběhy. Začni objevovat