Kapitola 7

84 7 0
                                    

Kapitán
Celý můj život je jedno utrpení za druhým, ale dnes nechci nést to utrpení. Chci být se Shelly, Clint si nezaslouží takovou smrt. Blížil se i s Lokim, byl silný a dost, Alexia měla pravdu, moc jsme ho podcenili. ,, Kapitán se nám probral pane!" ,, Vidím Tchau, je čas ji přivést. " Tchao odešel, Loki přistoupil ke Clintnovi, žezlo mu namířil na hruď. ,, Nech ho být!" ,, A kdo mi v tom zabrání! Zaslouží si svobodu, a já se budu koukat jak zabíjí agentku Natashu." Tchao se vrátil, za vlasy táhl dívku. ,, Pane, nechce se vzbudit." ,, Nevadí Tchao, já probudím toho druhého. " Píchl Clintnovi injekci, ihned se probral. ,, Co se stalo?" ,, Nic moc, jen chci informace o ní. " ukázal na dívku s hnědými vlasy. ,, To bych ji musel znát. " Loki se otočil na Tchaa, zvednul ji hlavu. Byla to Alexia, měla kruhy pod očima a byla velmi krutě zbitá. ,, Tak co znáte ji?" Clint se cuknul, když mu položil žezlo na hruď. ,, Podvol se!" ,, Nikdy!" Držel se, ale jakmile viděl Alex, začal řvát. ,, Ty vrahu, zabiju tě. " ale Loki nebyl spokojen, jeho síla a Tchaova síla nás donutila, abychom chytli Alex za ruku. ,, Pomstitelé, máte důvod se pomstít. " Loki zabodl svoje žezlo do Alexiiny hrudi.,, Né, Aléx." Začala zní téct krev, Clint sebou trhal, ale bylo to k ničemu. Tchao odtáhl tělo pryč a Loki k nám přešel. ,, Tak a teď je svět můj. " v tom ho zasáhl blesk. ,, Thore, rušíš naši zábavu, ale jak chceš! " poslední co jsem viděl bylo zelené světlo.

Thor
Poslal na ně kletbu Luny. Nejsilnější kletbu Asgardu, budou furt oplakávat jednu drahou osobu, kterou viděli umřít. Ale nikoho známého jsem tady neviděl, jen nějaká dívka s hnědými vlasy, ale byla docela mladá. Loki se do nás pustil, Tchao zaútočil na Wandu a Natashu, Bruce zůstal na základně s Alexií, Iron man kontroloval Tchaovu sílu, stíhal sním bojovat, ale měl velké škody na obleku. Falcon s vysvobodili Kapitána a Clinta. Clint se rozběhl k té mrtvé dívce, vzal ji do náručí. ,, Alex, prosím buď tu se mnou. Jsi jako moje sestra. Aléxx!" Kouknul jsem se pořádně na tu dívku byla to Alex. Jak bylo možné, že ji Loki takhle rychle dostal. Vission postavil Kapitana na zem a ten běžel za Clintem, Tony odrazil Tchaa a šel k nám. Loki a Tchao se stáhli, zase zmizeli. ,, Alex, jak se sem sakra dostala. Poslední kdo ji viděl byla Wanda." Wanda přišla blíž, koukla se do tváře. ,, Tohle není Alex." Kapitán se na ni kouknul. ,, Je to Alex, zabil ji. Její oči na mě koukaly než vyhasly." Tony se na ni podíval. ,, Má pravdu to není Alex. Tohle je normální krev, ale Alexina krev je se špetkou zlata." To se do toho vložil Vission. ,, Alex má po přeměně oči do modra." To se všichni otočili, nikdo jim neřekl o té přeměně. ,, O jaké přeměně mluvíš?" Vissiom jim vysvětlil na co přišel, Alex má křídla Olympského orla, a oči se podobají Athéně. Sebrali tělo dívky do letadla, Clint a Kapitán truchlili, bylo jasné že nám nevěří, ale to dělá ta kletba.

Bruce
Přivezli je v divném stavu, pořád jim tekly slzy, Thor se mi pokusil vysvětlit co se stalo. Alex přiběhl během dvou minut. ,, Co se děje Bruci?" ,, Ale Hawkey a Kapitán se zbláznili, myslí si že si mrtvá. " Alex se zasmála, a šla za nima. ,, A co tvoje schopnosti?" ,, Super, ale hýbání s věcmi pomocí mysli je nepraktické." ,, To jsem rád. " běžela dál, měl jsem z ní radost. Je jediná kdo chápe jaké to je být stím druhým v jednom těle.

Sam - Falcon
Přiběhla na ošetřovnu, jako by se nechumelilo. Clint se pořád vzpíral, Kapitána museli připoutat. ,, Ahoj Alex. " ,, Ahoj Same!" Vyptávala se jak jim je, ale ja nic nevěděl. Wanda ji pustila dovnitř. Já se díval dál za sklem. Asi jsem se do ni zamiloval, Tony chce uspořádat na její počest párty, ale teď to zastavil, v pátek je sezení u Roesmana. Jsem celý vedle co jsem viděl v Las Vegas, že by Kapitán choval city k Alex, ale má přece Shelly.

Alex
Přistoupila jsem k posteli Clinta. ,, Né, Alex. Nenechávej mě tady samotného. " chytla jsem ho za ruku a dala jsem mu pusu na čelo. ,, Šš. Clinte, já jsem tady a nikdy tě nenechám samotného." Kouknul na mě, ale jeho oči zalil stín z Lokiho magie.
Wando, pojď mi pomoc.
Co potřebuješ?
Musíš ho chytnout za ruku, já mu ten stín očí dostanu pryč.
Dívala jsem se do jeho modrých očí, stín začal povelovat, začal se zhotmoňovat do podoby Lokiho.
Wando tu iluzu, musíš rozbít svými schopnostmi.
Jasně!
Vyslala svoji energii do stínu, to stejné jsme praktikovali u Kapitána. Thor byl na mě pyšný, ale jak jsem přestala čerpat stín, přišla na mě únava. Skácela jsem se na zem, poslední co jsem viděla byl Sam jak vbíhána ošetřovnu.

Roesman
Zachránila je oba, už jsem se rozhodl dávno stane se členkou Avengers. Ale teď musí odpočívat, ztratila dost síli, Bruce ji donutil, zase jezdit na vozíku. Její nohy byli zesláblé, teda spíše nedokáže se udržet na nich. Zavolal jsem je všechny do jednací místnosti ve Star Toweru. Musím jim oznámit tu radostnou zprávu.

Avengers - Znovu zrozeníKde žijí příběhy. Začni objevovat