David, 20 yaşında genç bir delikanlı. Küçüklüğü yoklukta geçen bu genç adam babasının da ölümü ile birlikte henüz 15 yaşında iken okulundan ayrıldı iş hayatına başladı. Öncelerin de çıraklık eğitimi alarak bu serüvene başlarken zengin bir iş adamının dikkattinden kaçmadı.
Hamilton , 51 yaşında evli ve 1 ' de kız babasıydı.
David, Hamilton'un yanında ilk olarak getir götür işlerine bakıyor üstelik zevk alıyordu yaptıgı bu işten. Herhangi bi okuldan diploması yoktu. Aslında başarılı, yetenekli, çalışkan bir öğrenciydi fakat babasının ölümüyle birlikte , kanser hastası olan annesi ve 3 kardeşine bakabilmek için okulundan istemeden de olsa ayrılmıştı.
Kısa zaman içinde kendisini patronu olan Hamilton'a sevdirdi ve onun güvenini kazandı. Aslında Hamilton, bu genç adama acıyor , babasının ölümünü ona unutturmak istiyor mutlu bir hayat sürmesini umut ediyordu. Durum böyle iken David'in hasta olan annesinin ameliyatı için ne gerekiyorsa yaptı hatta kardeşlerinin okul masraflarını dahi kendisi karşıladı.
Hamilton deniz kenarında üç katlı, sarı ve güzel olan konagına David'i davet etti. Konağın arka bahçesinde geniş yüzme havuzu, iki ufak köpek kulübesi birkaç çam agacı ve bahçenin ortasında koca çınar ağacı onun gölgesinde ise geniş bir aile masası bulunuyordu. David, davet üzerine konağa dogru gitti fakat patronu Hamilton henüz orada değildi. Konakta sadece kahya, hizmetçi ve Hamilton'un tek kızı olan Samantha vardı.Samantha, 18 yaşında ela gözlü esmer ve kalçasına kadar uzanan saçlara sahip genç bir hanımefendi. İnsanları her an bir sebepten dolayı aşağılaya bilecek kendini beğenmiş itici fakat bir o kadar da güzel , alımlı bir bayandı.
Odası konağın arka tarafında bulunan bahçeye dogru bakıyordu. Bir şeyler ile meşgul iken pencereden bahçe de yürüyen bir adamı gördü kendisini belli etmeden pencere kenarından onu seyretmeye başladı ardından üzerine bir şeyler giyinip bahçeye indi.'' Heey! Sen de kimsin ve burada ne arıyorsun." diye seslendi.
"Merhaba! Ben David, sanırım siz de Bay Hamilton'un kızı Samantha olmalısınız." diyerek karşılık verdi.
Samantha kafasını aşağı yukarı sallayarak onayladı. David'in gözlerinin içinden kendisini alıkoyamadı.
Bir süre sonra Hamilton bahçe kapısından gözüktü onlara doğru yürümeye başladı . Samantha'nın elmacık kemikleri kırmızı renge bürünmüş bir anda karmaşık duygular içinde kendisini bulmuştu.* * * * * * * * *
' Cüneyt Emre Songür '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Adamın Peşinde
AçãoAyrılıklarda sevdaya dahil, Çünkü ayrılanlar hala sevgili.