11.Bölüm Çünkü Ben Onu Seviyorum

1K 27 7
                                    

MULTIMEDYADAKİ ŞARKIYI AÇARAK OKUYUN 

"Sen popülerken bile seni seviyordum sen benim hayatımda aşık olduğum tek kişisin senin karşına çıkmaya çalıştım ama ollmadı yapamadım karşına çıkamadım her gün seni takip ediyordum o gün birden bi özgüven patlaması ile çıktım karşıma ben daha fazla saklayamacağım seni seviyorum Beril kendimden bile daha fazla "

Hı yanlış mı duymuştum yoksa doğrumuydu o benimi oha lan hemde hayatında oha bide takip mi edyordu benim Batuyu takip ettiğim gibi mi ? 

Keşke bunları Batudan duysaydım.

Ne saçmalıyorum lan ben bu durumda bile Batu diyorum ne diyecektim Ardaya

" Lütfen bana karşılık ver " diyerek dudaklarıma odaklandı Arda ve bana doğru yaklaştı dudaklarımız birleşti ilk başta karşılık vermedim ama daha sonra  karşılık verdim belkide Batuyu unutmama yardımcı olacak kişi Ardaydı onun sayesinde Batuyu unutacaktım.

Yavaşca birbirimizden ayrıldık 

" Bu seninde bana karşı bir şeyler hissetiğin anlamınamı geliyor "

" Evet "

Beni kaldırıp kucağında döndürdü bende kahkaha ata ata güldüm bu hoşuma gitmişti bu çok güzel bir şeydi daha önce kimse bana böyle bir şey yapmamıştı sanırım artık hayatımda yeni şeyler olacaktı. 

" Seni seviyorum çok seviyorum "

Bende seni demek isterdim ama onu sevmiyordum neden çıktın onla diyecek bazılarınız Batuyu unutmak için onu kullanmak istemiyorum ama belki ona aşık olacağım denemenin bir zararı olmaz öyle değil mi ? 

Elimden tutu ve kumsalda yürümeye başladık herşey çok güzeldi onun gözlerine baktım oda benim gözlerime bakıyordu gözleri çok güzeldi daha önce nasıl farkedememiştimki 

Çünkü gözlerim daha önce sadece Batunun gözlerinin güzelliklerini görüyordu başka hiç bir şey görmeyecek kadar kördü 

" Ne düşünüyorsun ? " diye sordu Arda 

" Gözlerinin ne kadar güzel olduğunu "

" Benim gözlerime güzel diyorsan. Gel bide kendi gözlerine bak meleğim " diyerek yanağımı okşadı 

Ona kocaman gülümsedim ve sarıldım sıkıca oda bana sarıldı. 

                                                                     -1Hafta Sonra- 

1 haftadır Arda ile sevgiliydik ve o muhteşemdi mükemmeldi onu cidden çok seviyordum o bir kızın sahip olabileceği en mükemmel erkek arkadaştı. 

Batu mu ? Onu görüyorum her gün ama tek değişiklik her gün farklı kızlarla değil şaşırmmıştım sanırım dün Arda ile sevgili olduğumu öğrenmişti okulda cafeteryada oturuyordum 1 kaç masa ötedede Batular oturuyordu ve bir çocuk gelip kulağına bir şey söyledi ve direk bana baktı gözlerinde pişmanlık ve nefret vardı ne olursa olsun böyle olması onun yüzündendi ona karşı hissetiklerimi açıklamıştım ama o bana karşı hiç bir şey hissetmediği söylemişti.

Şimdi ise bana gelip neden onunla sevgilisin demeye hakkı yoktu ve oda bunun farkındaki bana hiç bir şey sormadı hah sormaya yüzüde olamaz zaten ona karşı bir şeylerde hissetmiyorum sanırım. :/ 

Neyse bizim asıl konumuz şuan Arda  evet Arda ile aramız çok iyi çok romantik ve her gün okul çıkış beni almaya geliyor.

Ve bide okulda Arda ile sevgili olduğumu duymuş olan bir kaç kişi bana selam vermeye başladılar :S:DS:DS tabi çocuk kaykaycı azda olsa popüleritesi var ama insanların sırf onunla sevgiliyim diyye bana selam vermeleri çok aptalca beni ben olduğum için selam vermeliler. 

Bide eskiden takıldığım bi 3'lü vardı en iyi arkadaşlarımlardı (!) onlar bir gün alışverişe çıkalım mı Beril dediler heh aptallar bende reddetim çok beklerler artık onlara güvenecek kadar aptal değilim ben tek başıma daha mutluyum ne kadar az insan o kadar huzur felsefem bu. 

Şuan için tek arkadaşım/ arkadaşlarım Ardanın tanıştırdığı arkadaşları Özge , Ceren , Cem ve Doğukan.

Ceren bana çok soğuk davranıyor ama Özge , Cem , Doğukan çok sıcakkanlılar onları cidden çok sevdim doğrusu bugün Ceren ile bana neden kötü davrandığı konusunda konuşmak istiyordum acaba mesaj atığ buluşalım mı desem en iyisi bence.

Telefonumu elime altım ve rehberden Cereni buldum  

" Ceren ben Beril 30 dakika sonra alışveriş merkezinin oraya gel " 

Ve atacağı mesajı beklemeye başladım reddeteceğini sanmıyorum belkide reddeder bilmiyorum .s 

Kısa bir süre içinde cevap geldi 

" İşim var " al işte 

" Çok önemli bir konu konuşacağım " işte bu sefer gelirdi 

" İyi tamam 30 dakika sonra " 

Hiç bir şey yazmadım ve hemen kalktım ve üzerimi değiştirdim ve kaykayımı aldım alışveriş merkezine doğru gitmeye başladım. 

Oraya gittiğimde Ceren beni bekliyordu 

" Selam Ceren "

" Ne diyeceksen söyle sana ayıracak vaktim yok "

" Neden bana bu kadar kötü davranıyorsun "

" Çünkü seni sevmiyorum "

" Neden sevmiyorsun ya benim sana ne gibi kötülüğüm dokundu "

" Senin benim arkadaşlarımla tanışman bana kötülük senin Arda ile sevgili olman bana kötülük daha sayayım mı istiyormusun ? "

" Anlamıyorum neden sana kötülük "

" Çünkü ben Ardayı seviyorum ve senin yüzünden onunla sevgili değiliz sen olmasaydın belki şuan onunla sevgili olacaktık anladınmı neden seni sevmediğimi neden senden nefret ettiğimi " 

diyerek hızlıca yanımdan uzaklaştı ne yani bu şakamıydı lütfen şaka olsun her şey neden üst üste geliyorki ? Neden Arda aşık olacak başka erkek yokmuydu ciddiyim ne saçmalıyorsun sen Beril insan kime aşık olabileceğini seçebilirmi aynı senin Batuya aşık olduğun gibi buda azacık farklısı kıza hak vermelisin bence bir zamanlar sende aynı duyguları yaşıyorsun şimdide azacıkta olsa yaşıyorsun.

Ama kimse bana yardımcı olmamıştı olamazdıda.Onun için Ardada ayrılacak değilim ya.

TEKRAR SELAM ARKADAŞLAR SINIR YOK ARTIK BÖYLE DEVAM EDERSENİZ YANİ VOTE VERİP YORUM YAPMAYA SINIRDA OLMAZ VE BERİL VE ARDANIN SEVGİLİ OLMA DURUMU HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ BUNU HAKKINDA YORUM YAPIN LÜTFEN.MULTI MEDYA CEREN

TekrarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin