Hayatımın en güzel yılbaşısıydı sanırım sanırımı ne ya en güzeliydi bi kere sevdiğimleydim Batumlaydım herşeyimleydim.
Ama Simge ve Cemin arası iyi değildi çünkü Cemin sorunlu eski sevgilisi ile kavga etmişti Simge.
Kız daha yeni akıl hastahanesinden çıkmış. Cem bundan ayrılınca kafayı yemiş bir sürü sorunu varmış daha öncedende zaten buda tetiklemiş falan filan.
Bu kız Cem ile Simgenin sevgili olduğunu öğrenince Simgeye gelip saldırmış e bizim Simge rahat dururmu kızı iyi benzetmiş.
Ama benim salak kuzenim Cemede trip atıyordu çocuğun ne suçu varsa artık.
O akşamlarını öyle tripli tripli geçirdiler sonrada Cem Simgeyi eve bırakırken özür dilemiş ve barışmışlar.
Nedir bizim bu eski sevgililerden çektiğimiz.Önce benim eski sevgilim sonra Cemin, şimdide Batunun eski sevgilisi çıksa şaşırmam o derece vahim durumdayız yani.
Batu diyince bile kalbimde bir ısınma söz konusu.Ben sen oldum karıştım sana be Batu.
Gözlerimi açtım yavaşca başucumda Batu vardı
" B-Batu ? "
" Günaydın meleğim herşeyim "
" Senin burda ne işin var çık çabuk annem senide benide terlikle kovalar."
" Annenin haberi var "
" Ne dedin ? "
" Annenin haberi var dedim "
" Nasıl ? "
" Ben Berilin sevgilisi Batuyum dedim oda hoşgeldin canım Beril yukarıda odasında dedi ve odanı gösterdi bende yalaşık 30 dakikadır uyanmannı bekliyorum "
" Şaka değil demi bu ? "
" Yoo neden şaka yapayım ki sana.Aslında ben sana bir şey sormak için geldim buraya."
" Ne soracaksın ? "
" Beril , benimle evlenirmisin ? "
" Ne ? Anlamadım Batu ? "
" Diyorumki benimle evlenirmisin Beril ? "
" Beril , Beril uyan artık Beril "
" Batu , Batu "
" Ne Batusu kızım ben Simge "
"Ama Batu burdaydı evlenme teklif ediyordu bana evlencektik biz "
" Beril- Beril hahaah Beril sen hahahahaha" Simge durmuş karşımda gülüp gülüp duruyordu.
Sonra benimde jeton düştü ben rüya görmüştüm birden Simgeye anlatınca bu sefer bende gülmeye başladım karşılıklı deliler gibi gülüyorduk.
Kısa süre sonra annem odamıza geldi
" Noluyor " diye bağırdı şaşkın şaşkın
İkimizde bu durumu açıklayacak halde değildik zaten açıklayamazdıkda.
Anne ben rüyamda sevgilimi gördüm bana evlenme teklif ediyordu onu Simgeye anlatınca gülmeye başladı bende gülüyorum diyemezdim ya.
Onun için ikimizde gümeye devam ettik
En sonunda annem pes ettin ve gitti
Sonra tam susuyordukkii Simge ile gözgöze geldik
" Batuuu ve Beriiil evleniyor yakııındaaa "
" Kızım susana annem duyacak "
" Hayyy Allahım ya kızım sen ne biçim rüyalar görüyorsun "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tekrar
Novela JuvenilBitti dediğinde gerçekten biter mi ? Bir insan 2.kez aynı hataya düşer mi ? Her hata kötümüdür ? Yoksa bu bir hata değilmiydi ?