4. hónap
- Naaaaaa! Mondjátok már!
- Mindjárt ide szülök Ade helyett is, hogy megmondjam. Naa, légyszike, áruljátok el!
- Anya nem olyan izgatott, mint één! Nyaa, áruljátok el legalább nekem! Ígérem, nem mondom el nekik!
- Hé! Az én húgom vagy, kötelességed elárulni nekem!
Ezek a párbeszédek váltakoztak Nash és Sky között. Mindenki élvezettel hallgatta a veszekedésüket. Furcsálltam, hogy a többiek nem nagyon szóltak bele, főleg nem Gilinsky és Taylor. Tőlük a legmegszokottabb.
Cameronnal megint közel álltunk egymáshoz, az arcunkról levakarhatatlan volt a mosoly. Mrs.Utah, az orvosom szerint ez még nem száz százalékig igaz és pontos, de ez majd az idő múlásával kialakul és akkor meglátjuk, hogy mennyire volt igaza. Sokáig szívtuk a srácok vérét, ugyan olyan extázisba voltak esve, mint mi. Elismerem, én is téptem volna a hajamat az idegtől, mert a kíváncsi természetemet ismerve én rögtön tudni akartam volna.
- Komolyan srácok, tényleg elmondhatnátok már! Én sem tudok az örökké valóságig várni! - tette csípőre kezét Gilinsky. Hah, megszólalt.
- G-nek igaza van! Ahogy Nashnek is. Hogy is mondtad? - pillantott rá unokatesómra Taylor.
- Mindjárt ide szülök Ausztrália helyett is, csak hogy tudjam. - segítette ki fejkendős barátunkat.
- Pontosan én is ezt tenném. Ikrek is lehetnének. Mit szólsz hozzá, Nash?
- Nekem bejön! Szerinted fiú vagy lány?
- Én tudom! Szívjuk a többiek vérét?
- Hé, én nem tudom! - durcizott be Nashy.
- Akkor a tiédet is. - kacsintott rá Tay, én pedig hitetlenkedve felnevettem.
- Komolyan nem tudtok várni? - kérdeztem rá.
- Hogy a csudába ne?! Csak tudod, szeretnénk tudni, hogy mennyire legyenek brutálok a csapatások. - gesztikulálva magyarázta Gilinsky a terveit, a fiúk pedig egyetértően bólogattak.
- Cameron? - pillantottam a mellettem álló félistenre - szerinted mennyire legyenek durvák?
- Komolyan kérdezed?
- KOMOLYAN KÉRDEZI! - ordította helyettem Johnson.
- Nem kis dolog megszervezni egy új csapatást. Sőt, még az, hogy egyet is értsünk, az plusz munka! Főleg, ha nem tudjuk, milyne nemű a baba! Haladjatok már, izgulok! - sürgetett minket Carter is.
- Öhm.. mégis kire vagy mire? - ráncolta homlokát Aaron, de én leintettem, mert tekintettel voltam Skylynnra.
- Csak szólunk, anyáék már tudják. - mondta félvállról Cameron, mire a többiek felhördültek. Kikérték maguknak, hogy mi az, hogy az ősök hamarabb tudják meg, mint ők. Tulajdonképpen már felakarták hívni Lizt, hogy árulja el, de mivel én gondoltam ilyesfajta opcióra is, tájékoztattam, hogy a fiúknak egy szót se szóljon, még ha könyörögnek is neki. Szerencsénkre nem hívták fel, így inkább háborogtak magukba, mi pedig tovább vigyorogtunk.
- Kezdem unni. - jelentette ki Hayes, aki eddig csöndben maradt.
- Akkor nem fogod unni, ha megengedem, hogy megtanítsd a gyereket motorozni. - vágtam vissza gyorsan, mikor a srácok gondolkozásba estek. Azt hittem, túl hamar lőttem le a poént, de mikor már vagy három perce tartott a néma csönd, nekem pedig már leszakadt a lábam a sok állástól, megelégeltem és újra megszólaltam.
- A motorhoz mi köthető?
- Egy dögös csaj. - csillant fel G szeme.
- Cameron? - néztem fel újra rá, mire sóhajtott egyet.
- Mindig is tudtuk, hogy Ausztrália sosem volt jó bejelentésekben. - kezdte, nekem pedig felszaladt a szemöldököm. Menj a francba, Dallas!
- Ha megint hosszú monológba kezdtek, komolyan ide szülök. - figyelmeztetett minket Taylor.
- Ha nem vágnál bele, nem kéne szülnöd! - vágott vissza csípőből Cameron, de ez a szájából elég furán hangzott főleg, hogy fiúnak címezte a mondandóját.
- Bocsmá'.
- Remélem a gyerek ezeket az adottságokat fogja tőlem örökölni, mert minden esélye meglesz arra, hogy ő legyen a legnagyobb nőcsábász. - nyögte ki végre Cameron, a többiek pedig fellélegeztek.
- Ha a te személyiségedet örökli, Cameron barátom, akkor könnyű dolgunk lesz. - tette vállára kezét kacsintva G és megölelte. Aztán rám emelte tekintetét, és elhúzta száját.
- Viszont ha Adeját, akkor le kell fújnunk az egészet. Sajnálom, öreg! - suttogott a hasamhoz, és mivel le volt hajolva, bőven rátudtam csapni a fejére, mire ő feljajdult.
YOU ARE READING
Boldogsággal ölni |✔
FanfictionCAMELAIDE VISSZATÉR!!! . . . . . . . egy plusz fővel Szomszédfiú második évada