8. hónap
Sosem gondoltam volna, hogy a 23. életévemet ennyi ember között fogom betölteni, terhesen, a fiúnkat várva, Rydellel. Tudtam, hogy az ígéretét betartja, és tessék! Itt van, a gyerekem keresztanyja, a legjobb barátnőm, a mindenem.
Reggelente elég rosszul szoktam felkelni, most sem volt ez másképp. Fájt minden egyes porcikám, a derekam leszakadt, a lábaim olyanok, mint az elefánté, egyszóval ki vagyok készülve. A fájdalom, fáradtság, nyűgösség, minden, ami egy terhes nőnél megmutatkozik látszott az arcomon, ahogy lépkedtem lefelé a konyhába. Beköszöntem a reggeliző családnak és én is kerestem magamnak valami elemózsiát.
- Drágám, ha a Nutellát keresed, itt van az asztalon. - hallottam hátam mögül Liz nevetős hangját, de leintettem.
- Nem azt keresem, hanem a tegnapi...
- Pizzát? - szólalt meg teli szájjal Nash. Becsaptam a hűtő ajtaját és Nash felé léptem mérgesen. Egy jó kis testvéri veszekedés következett, amit inkább nem mondok el újra, mivel Skylynnban annyi kérdés felmerült az említetteken, amiket összehordtunk egymásra Nashhel. Szóval, Nashnek hála nem volt pizzám. A Nutellát nem kívántam. Mégis mit egyek?
- Gyere, csinálok neked valami Griereset. - kacsintott Liz, majd átadva nekem a helyet, farkas szemet nézve Nashhel nekilátott a reggelimnek.
Nos, a Grier féle reggeli egy rántottából áll, amihez mindent összeeszel. Hát persze, hogy a vécében végezte az egész.
Morcosan tántorodtam fel a már jól ismert helyről és mostam ki számat. Belenézve a tükörbe, nem magamat láttam. Egy nőt láttam, aki sírni készül. Egy nőt, aki a terhessége utolsó előtti hónapában van, és még azt se tudja, hogy mire számítson. Egy nőt, aki felkészületlen. Viszont az agyában egy percre se fordítaná vissza az időt, mert ezek ellenére, boldog. Hiába nem látszik a hányástól könnyes szemében.
- Jesszus, Adelaide! - szóltam tükörképemhez elborzadva. - És még csak most jut eszedbe, hogy születésnapod van.
Ez az a pillanat, mikor mindenki kiröhögne. Viszont ez ebben az esetben elfogadható. Az elmúlt hónapokban annyit romlott a memóriám, hogy esküszöm még a születésnapomat is elfelejtettem.
Elnevettem magam a szerencsétlenségemen, majd lesétáltam a nappaliba. Ám ott Skylynn maciján kívül senki nem volt. Benéztem mindenhova, még a pincébe is lementem, ahova egyébként egyáltalán nem szoktunk járni, mikor kintről halk susogásokat hallottam. A szívem hevesen vert, kezem elhidegült, még a kerthez nyíló ajtó kilincse is melegebb volt.
- BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT CSAJSZI! - ugrott nyakamba Rydel, kinek lényét először fel sem fogtam, csak akkor, mikor hatalmas vigyorral az arcán elhajolt tőlem, hogy átnyújtsa nekem szánt ajámdékát.
- Ó te jó ég! - temettem arcomat tenyerembe, mikor megláttam a többieket is.
Délután - estefele még mindig kint ültünk a nagy kertben és beszélgettünk mindeféléről. Egymás szavába vágva jöttek fel a régmúlt eseményei, viccei.
- Te Ade - hajolt hozzám Taylor, hogy a mondandóját csak én halljam. Kíváncsian vártam, hogy mit akar, de nagyon sejtettem, hogy Rydellel lesz kapcsolatos. - Ez a lány igazi szexbomba!
Bingó.
- Taylor, remélem van benned annyi tartás, hogy nem csak a szexre...
- Ausztrália, ez még a te szádból is sértő! - karolta át magát durcásan, é pedig egy kicsit elszégyelltem magam, de végül elnevettem magam.
- Ne haragudj. - kértem bocsánatot, aztán folytattam - Rydel nem olyan, mint a többi szőke lány. Jól gondold meg magad, mielőtt valami viccel beszólsz neki, mert hiába nem mutatja ki, nagyon rosszul esik neki. - magyaráztam, viszont Taylor tekintete már nem engem, hanem barátnőmet nézte. Szerelmes. Egyem meg!
- Az egyből leesett, hogy nem olyan, mint a többi. Ő olyan.. szenvedélyes, folyton pörgő, mosolygós lány. Olyan, akivel lehet viccelni, mert azt vissza is adja. - nézte teljes ámulattal a lányt, aki pirulva tűrt egy tincset füle mögé.
- Na menj máár! - löktem fel a helyéről nevetve, és néztem, ahogy ezek ketten jól elbeszélgetnek.
- Na mi az? - karolta át vállamat Cameron és egy puszit nyomott homlokomra.
- Taylor szerelmes. - mosolyogtam.
ESTÁS LEYENDO
Boldogsággal ölni |✔
FanficCAMELAIDE VISSZATÉR!!! . . . . . . . egy plusz fővel Szomszédfiú második évada