kapitel 2 .hvem er han del 2

376 3 0
                                    


    Jeg kunne ikke lad være med at tænke, kæft det var så dejlige at lægge i hans arme. kort efter jeg kigger op i mod hans øjne, han rykker sin mund hen i mod min, som bliver til et dejlige kyssom jeg aldrig vil glemme. Smukke hvad hedder du spurgte Stefan mig med en sød stemme. jeg hedder Cecilie hvad med dig smukke spurgte jeg ham om. jeg hedder Stefan svare han tilbage på mit spørgsmål. 

Jeg synes han ser virkelig dejlige ud. Det kan ikke beskrive med ord , hvor glad jeg er for ham . jeg kunne os se at Stefan var glad for mig . men det bare om , hvordan vi kan klar det . på grund alt det hate , jeg få på skolen .

Stefan han kunne godt se , at jeg har grædt vildt meget . han kunne ikke lide at se mig være ked af det . så han skyndte sig over til mig , for at trøste mig . søde er du Okay ? Spurgte Stefan , med en dejlige sød stemme . ja jeg er okay svare jeg med en her nervøs stemme . har det ikke så godt, med at blande andre ind i mine problemer. Og ville helst ikke blande , Stefan ind i det . for så ville jeg ikke ha det godt , med mig selv. Men lige pludselig kan Stefan se , at der er nogle glat. Og  Siger til mig at , søde jeg kan se. At der er nogle glat ? Ville du ikke være søde og fortæller mig.  Hvad der er glat Smukke, så jeg kan hjælpe dig. I starten turde jeg ikke at sige det til Stefan. Omkring flok hade mobbe mig på nette og på skolen. To minutter efter kunne jeg sige det Til Stefan. At jeg flok klander mig en grim kam ulækker pige.  på grund af jeg er anderledes , og er den jeg er. Der kom en tårer, ned på min kind . imens jeg hade fortalt det til Stefan .

Søde smukke svar han . jaer svare jeg med en trist stemme . lige meget hvad der sker, så kommer du aldrig nogen siden til at miste mig svar han til mig. Imens han kiggede mig på mig Og smilet . tak søde det betyder virkelig meget for mig  sagde jeg til Stefan , Og gav ham et kys på kinden . intet problem Smukke, bare husk at jeg altid ville være der for dig svar han tilbage med en dejlige stemme . men smukke bare husk os på. At dem der snakker grim om dig, de er misundlige på dig smukke . du skal ikke tænke på dem , du er mere værd ind dem. Og love mig os at du ikke laver om på dig selv.

Stefan synesvinkel


Stefan synesvinkel

hvorfor er det lige en smuk pige som er sig selv .. skal gå og blive mobbe jeg forstå virkelig ikke . jeg synes ikke det fair at hun skal blive behandle på den måde , det tror jeg os Lauritz , Jonas , Pelle synes. af det ikke er okay at hun bliver behandle på den måde ... elsker hendes personlig den er bare virkelig dejlige og det kan ikke beskrive med ord .. og jeg vil gøre alt hvad der skal til for hun få et godt år på skolen ... senere måske bliver min pige for det håber jeg virkelig at hun bliver min pige ... for jeg har aldrig opleve det for en pige før som jeg har med hende . vist nogen fuck med hende eller mobber hende .. så få de med mig at bestille for der ingen skal mobbe hende ... når nu vil jeg spørger Cecilie om hendes fritid . hun svare med at hun gik til hockey /floorball og dans .. ej virkelig wow hvor sej spiller i mesterskrab spurgte jeg Cecilie . hun svare ja det har jeg vi vandt i år på sjælland og kom på en 2 plads til fm /floorball mesterskab . men jeg virkelig tænke mig at se hende spille en dag . for tror det kunne være spænde at se hende spille hockey .. jeg spurgte hende om jeg måtte kom ud og se hende spille kamp sammen med de andre drengen .. hun svare ja self må du det og glæder mig til at møde din venner en dag .. åh hvor hun bare dejlige få endnu mere følser for hende... når hun siger det til mig ..

Cecilie synesvinkel jeg synes virkelig det er sødt at han tænke hvordan jeg har det . når har det virkelig svært .. tror jeg er begyndte at få en lille smule følser for ham .. men det bare jeg må ikke få en kæreste vist han ikke er godkendt fra min far . da er min far er overbeskytte virkelig overbeskytte . det er lige som vist han ikke er godkendt så er han ikke godkendt , nogen kan lige min far er sådan og nogen kan jeg ikke for jeg synes ikke det fair at jeg skal behandle på den .. jeg bor hos min far på grund af min mor er syg , og lægger hospitalet . Men håber så inderligt at min dejlige mor bliver rask for hun er ikke lige som min far. Hun er ligeglad hvem jeg er sammen med så længe han behandler mig pænt og med respekt.

Nu kan jeg se klokke er snart 15 så vi har snart fri for skolen . Og det har været den bedste dag i mit liv . Elsker min skole har mødt nogen søde mennesker på skolen .. og ikke mindst ham den søde men jeg ved stade væk ikke hvad han hedder. Nu ved jeg Hvordan jeg finder ud af hvad han hedder . Med at jeg gå ind i min telefon bog . For jeg kan huske at vi skrev vores nr i vores telefon bog .


Kort efter jeg så hvad han hed i min telefon bog . Kunne jeg mærke nogen tag fat i min hånd . Jeg tænke først hvem søren er det ? Da jeg kiggede hen mod persone kunne jeg se det var ham den søde dreng ... han spurgte mig lille pludselig hvad jeg hedder . Jeg svare jeg hedder Cecilie. Hvad med dig. Hvad hedder du spurgte jeg ham den søde . Og han svare jeg hedder Stefan .

Stefan spurgte mig om Jeg vil med i biffen. Og se den film er med i samen med ham. Og det kunne jeg bare ikke sige nej til. Så jeg svare et stor ja. Og han gav mig et kys på kinden.


Uha jeg tror der sker nogle romantik i luften magi i luften

Og tusind tak for jer der læser min historier .

Den Forbudte KærlighedTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon