Kapitel 13. undskyld

87 0 0
                                    

Stefans synsvinkel . 

åh nej hvad er det lige jeg laver her det går bare ikke det her for jeg vil virkelig ikke miste hende jeg elsker .. for jeg elsker hende mere ind nogle anden .. men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal få det sagt til hende .. for er bange for hun ikke vil lytte til mig ... lige pludselig kan jeg hører Cille kalder på mig. og jeg skynder med det samme over til hende , sagde undskyld jeg har være så dum Cille men det var på grund jeg var virkelig bange for miste dig for du er den jeg vil ha og leve med resten mit liv ...

Cecilies synsvinkel

åh nej snit den havde jeg ikke regnen med at Stefan vil sige til mig. Nu har jeg mere at svært med at hold pausen for Stefan for jeg kan mærke jeg stade væk elsker ham .. nu er heldigvis pausen snart slut den er slut om 3 minutter .. lige ind de sidste minutter spurgte Stefan mig om jeg vil stade væk være hans pige .. jeg svare med det samme ja imens tåre løber ned på min kind.. han trætte mig ind til mig  og log sin arme rundt om mig .. bare rolig skat det hele skal nok gå vi skal nok klare den . sagde Stefan til mig imens han kigger mig dybt i øjne

spoler frem til frokost ...

Lauritz råber til dem der er frokost nu ! okay råbte Cille og Stefan til Lauritz og skyndte sig ud til de andre ... Andy kunne godt se at da var nogle glat  så han spurgte om så han gå over til Stefan.... 


Lauritz s  synesvinkel......

Hmmm nu bliver jeg sku mere forvirret om at Stefan og Cille stade væk er sammen eller om de ikke er sammen. det er sku snart ikke til at finde rundt i tror sku det bedste jeg plander mig ude om det for jeg vil helst ikke være uvenner med dem ... for de betynder virkelig meget for mig begge to ... Når nu skal jeg se at gøre mig klar til at øve og skrive en sang til min dejlige Melissa... lige pludselig kan hører min telefon ringer , jeg tag mobil op af lomme og ser hvem der har ringe.. min dejlige Melissa har  ringe til mig. Jeg bliver altid sindsyge glad når hun ringer til mig ..


telefon samme tale... 

lau for Lauritz og meli for Melissa...

Meli. ja det er Melissa . 

lau. hey skat . 

meli. hej hva så .

lau. ikke så meget savner dig vildt meget glæder mig så meget til at se dig når jeg kommer hjem igen til danmark igen om en uge søde skat... 

meli . åh hvor du sød så meget ilm glæder mig os sindsyge meget til mig til at se dig når du kommer hjem ...  når jeg vil smutte baby jeg skal være med min lillesøster lærke om få minuter søde baby .... 

lau. okay skat det er helt iorden skat vi snakkes ved senere baby på skype .... 

meli.. jesp det gøre vi min dejlige elskede skat 

 telefon sammetale slutte 





hold da op nu bliver Lauritz os forvirret om Stefan og  Cille er sammen eller ikke sammen følg i næste afsnit som snart kommer ..... 

Den Forbudte KærlighedWo Geschichten leben. Entdecke jetzt