Kapitel 18 begarvsen .

72 0 0
                                    

Åh nej jeg kom i tanke om det er i dag min far skal begarvsen, der hvor mor ligger på kirkegården. Jeg har bare virkelig ikke lyst til at afsted over til begarvsen. for jeg ved at der er nogen der ikke synes godt om mig til begarvsen. og det var nogen af mine fars venner. selv om det gøre virkelig ondt på mig at min fars venner ikke vil tag mig som den er. men nok om det tænkte jeg ind i mig selv, imens jeg kan se at Stefan er være at vågne . og jeg tænker åh nej nej sig det løgn. håber ikke han har hørt det jeg har sagt til mig selv, ind han vågne .

søde Cille baby er du okay? spurgte Stefan mig med en meget bekymre stemme. For han kunne godt se at der nogle glat på mig. Nej stefmus der ikke nogle glat , det er bare ikke min dag i dag svare jeg tilbage på Stefans spørgsmål. nå for søren det var ikke så godt , men hvordan kan det være at det ikke er din dag svare Stefan tilbage. og lage sin hænder rundt omkring mig. For han kunne se at jeg var ved at begynde at græde . lige da jeg skulle til at sige flad jeg helt sammen og græde. så så skat det skal nok sagde Stefan. Jeg godt du har ret skat men det er bare ikke så let for mig lige for tiden, da min far skal begraves i dag svare jeg.

Åh skat det kan jeg godt forstå at du har det skidt med. Har du brug for jeg kommer med til begarvsen i dag skat ? spurgte Stefan mig imens han gav mig et kys på kinden. Ja! jeg har virkelig brug for at du kommer med til begarvsen stef svare jeg. okay super skat så tag jeg med dig til begarvsen... når men lad os se at komme i tøjet for vi skal jo ikke komme for sendt til begarvsen skat spurgte jeg Stefan. Ja det har du nok ret i svar han med et blink i øjet til mig ...

jeg valgt at tage en sort kjole på med sorte strømbukser. Og en sød lille smykke jeg fik af min far ind han døde. ih hvor den flot skat sagde til mig. tak skat den har være min far , jeg fik den af ham en han døde. ej undskyld jeg er så ked af det skat stade væk , men det bare nu kommer min far til at se os blive gift i fremtiden. jeg blive så utroligt ulykkelig ked af det , da jeg lige pludselig komme i tanke om det. så så skat Cille jo han gøre han kommer med måske ikke her på jorden. Men så vil kiggede op fra himmel nede til dig og se hvor glad du er skat . åh tak for du er der altid for mig når jeg har brug for det du er den bedste stef. ingen årsag baby .

hold kæft min stef han ser godt ud i dag . han har tage stram cowboybukser på med nogen fede reebook sko. Jeg begynder at savle over ham fordi han er bare så lækker min Stefan. Skat er der fluer? spurgte Stefan mig imens han kiggede mig dybt i øjne. Nej det er der ikke, der er ingen fluer her. Men jeg bare så glad for dig at det ikke kan beskrive med ord . du er det bedste der nogen siden er ske for mig svare jeg tilbage på Stefan spørgsmål ..

spoler frem til bus stoppe sted.

vi ankommer til 8 a kl 15.00. Jeg kan se bussen kommer om 2 minutter . Åh fuck jeg kan mærke at jeg virkelig er nervøs over at min skal begarvsen. For jeg savner helt vil ønske han stade væk var her hos mig. Men heldigvis har jeg min dejlige Stefan ved min siden og min elskede bonus mor ved siden . skat bussen kommer nu sagde Stefan mig . okay skat svar jeg , og vi satte os ind i bussen. Jeg kunne se nogen gjorde grin med mig bagerst i bussen. Med at min øjnebryn var grimme, min krop var klam. Det ramdet mig virkelig meget så det kom til at ødelægge mit heldbred. Det kunne Stefan godt se at det var ikke så godt for mit heldbred. Og sagde nu kan det være nok, nu går jeg op til dem piger som mobber dig skat . For de skal sku ikke ha lov til at mobbe dig min prinsesses.

samme tale.

p-pigerne s-stef

p. ej gud det er Stefan der kommer her op piger. det er nu det er vores stor chance for at se om vi kan score ham . Hey Stefan (med en sød pige stemme )

S- Du kan godt spare dig, hvad har i gang ?

p- Gang i hvad mener du ?

s- Ja det skal jeg sige dig at i mobber Cecilie i bussen. og det synes jeg i skal stoppe med .

p- Og ? hvorfor skulle vi gøre det.

s- Nok fordi vi er kærester mig og Cecilie det har vi være længe føler i ikke med her inde på indstagram.

p- Når ja det er jo hende han er sammen. gud undskyld Stefan sagde de sammen i kor.

S- Det er sku ikke mig du skal sige undskyld til mig men heller sig undskyld til Cecilie.

p- okay Stefan.

samme tale slutte.

kan se at Stefan er komme til mig i bussen og satte ved siden af mig. Hva så skat spurgte jeg Stefan. så nu har jeg sørge for de ikke mobber dig mere Cille. Wtf sig det løgn skat? spurgte Stefan med en overasket stemme. nej skat det er sandt det er ikke løgn .


jeg blive virkelig så glad ind da jeg hørte af Stefan hjalp med de dumme tøser, så de holdt op med at mobbe mig. For jeg synes heller ikke selv det er iorden at man  mobber andre for at få et beder selvværd. men nok om det. jeg skal jo til min fars beglavles  i dag. jeg er virkelig nervøs for at skulle sige forvel til min far ide på begravelse . og det kunne Stefan godt se på mig at jeg var virkelig meget nervøs . over min far skulle begraves i dag. så så skat det hele skal nok gå sagde til mig og trøste mig i hans armen.  det var så dejlige at være i hans armen imens han trøste mig , og gav et kys på mund som bliv til et dejlige snav. 


Vi ankommer til begravelse kl 12.00. så vi er lidt forskinnes til min far begravelse. tænke bare åh nej nej nej sig det er løgn at vi er komme forsent til begravelsen . men heldigvis var flok ikke gået ind krikken i nu, da det var først kl 13 han skulle begravelse. jeg kan se nogen kommer over til mig og til Stefan. jeg begynder virkelig at tænke åh fuck ? hvad nu hvis de skal rette på mig engang til mand det magter jeg seriøst ikke. med af min kusine skal altid tage min kærester fra mig på grund jeg ikke har den perfekt  stil og klasse lige som den. jeg glemmer aldrig den gang hvor min kusine på 16 år tog min kæreste fra mig da jeg var fik min første kæreste jeg nogen siden har haft . så lige pt er jeg virkelig bange lige for hun vil os tag min Stefan fra mig. 


ligepludselig kan jeg se min kusine kommer hen over til os med et blink i øjet . jeg begynder virkelig at tænke åh nej nej sig det løgn. hvad nu vis hun prøver at tag Stefan væk fra mig er alt fortab og ødelagt ... jeg kan hun prøve at få Stefan til at blive hendes. Men da hun prøve at kysse ham går han til mig og kysse mig på mund i sted for, jeg blive virkelig så glad over stefan vil kysse mig på mund. så hun kunne se at hun ikke få det som hun vil ha det .. 


Stefan hvorfor vil du ha sådan en pige ? hun er ikke engang en stil eller klasse .Du skulle vægle en som mig jeg har en bedre tøj stil ind min kusine og er meget kørner ind hende ... 

Den Forbudte KærlighedWhere stories live. Discover now