kapitel 16 Københavns lufthavn Kastrup lufthavn

56 0 0
                                    

vi ankommer til Københavns lufthavn kl 16.00 om eftermiddag. jeg kan mærke at jeg begynder at blive lidt nervøs, over at vi måske kommer til at støde ind på nogen fans der vil grene hører hvordan jeg har det lige pt. hvis jeg skal være helt ærligt så har jeg ikke lyst til at snakke med fans om det med min far lige nu men jeg skal nok sige det til dem når jeg er klar til det .

ligepludselig kom der en tåre ned af min kind da jeg begyndte at snakke om min far. er du okay spurgte Stefan mig med en bekymret stemme . jeg nikkede selv om min tåre stade væk flader ned fra min kind. skat jeg kan se der er nogle galt, hvad er der ske spurgte mig igen ?

og den her gang kunne jeg ikke holde masken så jeg var nødt til at sige det til ham. så jeg ikke fik de dårlige tanker igen for det har jeg ikke lyst til. Han kunne godt forstå mig trøste mig, og sagde skat? Bare rolig vi er her for dig mig og min familie du er ikke alene det lover jeg dig.

Jeg blev seriøst vildt glad og kramme Stefan. Det var så dejlige at være i hans arme igen den følse er altid at dejlige at kunne være i sin kæreste arme... Men nu ved jeg os drengen skal snart på tur igen. Men den gang skal de os til Sverige Norge Finland. Så jeg er lidt bekymret på hvad der kan ske der nede. Men self stoler jeg på Stefan der ikke nogle der, men jeg bare bange for jeg for mit aflad. Hvis han ikke er hjemme det er der bekymret mig lidt..

Skat? Spurgte Stefan. Ja svare jeg med en sød fræk stemme. Vil du med på en selfie sammen med mig? Spurgte han mig imens en blink øjne til mig. Ja self vil jeg det svare jeg, og skyndte mig over til ham for at kunne tage et billede sammen. Må jeg ligge det på indstagram spurgte Stefan mig. Jeg synes det var sødt at han spurgte mig han måtte. Jeg begyndet at kysse ham på kind lige bagefter han havde spurgte mig og svare ja self må du det skat.. Der gik ikke mere ind et år så havde han lagt det op på indstgram med tesken.

Indstagram billede tesk
Så er vi landet i København S lufthavnen igen. Og jeg står med den smukkeste pige i hele verden som er min dejlige pige..

Stefans synsvinkel...
Hold da for det vild det her at mig og Cille snart at være sammen over et år. Jeg må virkelig snart tænk mig om og tag mig sammen med at finde en lille sød års dag gave til Cille. For jeg gjorde det jo ikke sidste år på grund jeg vil overaske hende i år. Nu vil jeg kunne give hende jeg kunne give hende en hals kæde med vores navn på hvor der står Stefan hjort Cecilie Jensen. Han skynde med det samme og ringe til en guld smed...

Telefon sammentale...
Guld-guldsmed
Stef-stefan.

Guld. Det er guldsmeld i Lyngby det er Mads andersen.

Stef. Ja hey det er Stefan jeg har kiggede på et af jeres smykke. hvor man kan skrive navn i har i stadevæk dem og hvor meget koster koster de?

Guld. Ja det har vi vi har nogen få stykker tilbage hvilken farve skal den være guld og sølv?

Stef. Sølv vil grene ha den i sølv for jeg vil Cille hun elsker at gå i sløv..

Guld. Okay super så bliver det sølv. Men hvad der står i smukke mester...

Stef. Der skal stå Stefan hjort +Cille Jensen..

Guld. Okay super den er i vinkel jeg gå i gang med at lave den med det samme. Og det koster 2000 for at få den lave uden forsendelse.. Eller 2050 for at hvis du os skal ha for sende med..

Stef. Jeg tror jeg tag den til forsendelse med til 250. Og har du mobilpay.

Guld. Ja det har jeg her nr 50400060444 du skal sende penge på...

Stef. Okay bare iorden jeg sætter penge ind nu. Har du fået dem..

Guld. Ja det har jeg penge er komme ind og hvad hedder adresse smykke skal sende til..

Ste. Det skal sende til hendes adresse for det skal være en overraskelse for det er en næste 1 års gave for min kæreste.. Hendes adresse er nordsolvej 2 stu 3 2000 København N.

Guld. Okay super så er alt klar jeg sender den ud i morgen for post hus har lukke nu...

Stef. Okay bare iorden og tak for hjælpen.

Guld. Selv tak. Og fortsat god dag.

Stef. Mange tak og ilm

Telefon sammentale slutte...

Forsætte følger...

Uh uh ha det bliver spænder hvor gang der kommer et nye kapitel hvad tror i der kommer til at ske historie.. I må grene komme med en like hvis i kan lide min historie eller kom med en lille kommentar hvis i har lyst..









Den Forbudte KærlighedWhere stories live. Discover now