kapital 5 hjemme hos cille

169 1 0
                                    

Vi ankommer  hjem til mig omkring kl 16.00. Kan mærke  jeg er vildt nervøs over  at skulle  vise  Stefan til min familie.  På grund han er nogen bar år yndlinger ind mig.  Men ligepludselig kunne Stefan se.  Jeg var virkelig  nervøs.  Det var ligesom jeg ryster over det hele på min krop.  Det var  vildt  rar at Stefan var ved min siden.  Og sagde til mig søde smukke det hele skal nok gå.  Jeg glæder mig til at møde din familie.  Der kom et smil på min læber . Efter den smukke Stefan  sagde det til mig . Og han  synes virkelig at det var så sødt . Så han kom tærter hent mod min læber.  Men hans dejlige læber.  Kan høre døren åbner op.  Det er min lillebror der kommer  ud af hovedet døre . Han  spørger om jeg ville spille  fodbold  med ham.  Men der bare  det at jeg ikke så god til fodbold . Så jeg spurgte Stefan  om han  ville spille fodbold med  min lille  bror.  Og det ville Stefan vildt grene . Jeg blive here glad for han ville Spille med min lillebror. 

Drengen spille virkelig længe ind til vores far kaldt efter os . Der er mad råbte vores far.  Okay sagde mig og Sony på samme tid. Min far han spurgte self Stefan om han ville spise med.  Han nikke og svare ja det vil jeg vildt meget grene... Bagefter gik mig og Stefan  sammen  ind i min forældre hus.  Det var rigtig flot hus  vi har Det synes jeg selv . Fordi vi mangler ikke plads i min forældre hus. 

Til aftensmad kunne jeg mærke en hånd på mit ben.  Jeg tænke i starten om det var min lillebror. På grund han elsker at drille mig nogen gang. Men da jeg kiggede over på Stefan . Kunne jeg se at det var hans  hånd  der log på mit ben.  Jeg kunne ikke lad være med smille.  På grund af Stefan  gøre mig virkelig lykkelig. 

Min forældre spurgte Stefan og mig.  Hvor vi kender  hinanden fra.  Vi svare  med at vi kender  hinanden fra skolen.  Og jeg  komme ind i skole og hade ingen venner.  Flok gjorder grin med mig  . Men ligepludselig ser jeg  en vildt  flot  mørkhåret dreng...  Og lige siden den dag har vi kunne lige hinanden. Det blev min forældre virkelig glad for at høre. 

Efter vi har spist aftensmad. Gå mig og Stefan  op på værelset.  Han kunne se der var fuldt med planker med page for. 
Han tænke ej hvor fedt min drømmepige er fan af det band jeg er med i.

Stefan  synsvinkel. 
Ej hvor det fedt af min drømmepige . er fan af det boyband jeg er med i. Men jeg ville ikke sige det til hende i nu.  Da det skal være en overraskelse for hende. 
Til en af vores koncerter hvor hun står som en af de første på sene.  Men kan se jeg har fået en bedske fra min gammel  flirte. Og jeg har fået nok hende. Hun forstå bare ikke jeg ikke har følelser for hende.  Det var bare rent skuespil på grund af jeg ville gøre grin med hende....   Men hende her jeg er hjemme hos  hun er den pige jeg har ledt efter i hele mit liv. Hun er det bedste der nogen siden er ske for mig.  Også er hun fan af det boyband jeg er fan i.  Det kunne blive mere ind bare perfekt... 

Cecilie synsvinkel...
Ej hvor er han bare dejlige og sød.  Han er der altid for mig når jeg har det svært. Han kan altid få et smil frem på Min læber... Jeg håber det bliver ham og mig en dag.  For det ville betyde alt for mig vist mig og ham finder samme en dag... 

Ligepludselig kunne jeg Hører SMS lyd på  min  telefon . Jeg tog op af lomme i min buskere. Og så bedste var den snop pige som  er helt vilde med Stefan.  Og ikke  vil ha andre få Stefan ind hende. Jeg  gad selv ikke og svare hende.  På grund jeg ville ikke blande mig  ind i det .
Fordi jeg elsker Stefan og han betyder bare alt  for mig...  Jeg er kun glad når jeg er i nærhed . Stefan kun se at jeg var ked af det.  Selvom jeg ikke viste det til ham.  Så kunne han stadevæk se jeg har det skidt  .

Han prøve virkelig  at få det ud af mig . Men til sidst  fik han det ud af mig.  Og fortalt ham at jeg var  bange og for at skulle fortælle at hans eks kæreste  har skrev  til mig..  Stef din eks har skrev  til  mig  i dag. Og jeg ved  ikke hvad  jeg skal gøre.  Jeg er så bange for vi ikke kan være sammen På grund  hende. Stefan begyndte  at tag  min hånd og kysse den. Og sagde søde jeg ligeglad  med hende  det er dig jeg vil ha svare han med den søde bløde mand stemme som  han har. For at være helt ærligt så elsker  jeg bare hans bløde manden stemme... muns lige til  spise...

Stefan  begyndte at tag et billede af os to sammen. Han lag det ind på. Instagram. Og selv tage han mig i det.  Jeg  synes det var sødt. Så jeg var nødt til at giv ham et kys..  kan mange kommentere med om vi er kærester?  Vi kiggede lidt på hinanden imens vi kom til at smilet Til hinanden.  Der efter spørger Stefan  om jeg ville  være hans kæreste.  Og jeg tænke først i starte omg er det her en joke..  Drømmer jeg eller er det sandt det her.  Min tårer løb bare ud de kunne ikke holde sig tilbage.  Jeg svare ja self ville jeg det.. 

948 ord...

Skriv en kommerter eller kom med en like vist i kan lige historien

Den Forbudte KærlighedWhere stories live. Discover now