Efter filmen var slut. Kunne jeg mærke en tog min hånd og holde om mig .. Jeg begyndte virkelig at smille efter jeg kunne se.. det var smukke stefan da hold min hånd og holdte om mig ....
Kort efter ankomme press sprugte mig og stefan er i Kærester. Vi hurtig på hianaden og smille ,svare nej det har vi ikke sagde vi begge to på sammen tid . ville du hjem til mig smukke .. sprugte han mig med en meget sød blød dejlige stemme . jeg svare ja med det samme ,nikke imems jeg smille sødt tilbage til stefan ..
Lige da jeg skulle tag og kiggede lidt på min telefon skyndte stefan med at tag ud af hænder på mig . og sagde til mig . smukke du er det smukkest jeg nogen siden har se . uden dig ved min side er ingen ting . kan mærke jeg er lykkelig og trygt når jeg er sammen med .. Jeg tror jeg er forelsket i dig Smukke..
Mig ? Var stefan forelsket i mig det hvade jeg ikke trorede at den smukkest drenge . jeg nogen siden har se er forelsket i mig .. Føler virkelig jeg drømmer og det ikke er sandt .
Men kan se min mor har skrev til mig . da hun grene vil vide om hvornår jeg kommer hjem . jeg skrev med det samme til hende hvor der står . hey mor jeg er på vej hjem om 5 minutter . men må jeg godt tag en sød fyr med hjem . som jeg grene præstere for dig mor ?
Min mor hun svare . ja self Skattepii det må meget grene skat . glæder mig til at hører ham .. Stef? Ville du med hjem til mig i dag . og overnatte hjemme hos mig..Ja self vil jeg det Smukke svare stef ? Med en sød stemme . Jeg blive sindsyge glad da Jeg fandt ud han sagde ja til. Han ville med hjem til mig .
På vej hjem til mig begyndte stefan at flette vores finger sammen . det var ligesom Jeg var i drømmeland på en lyserød kys . søde er du okay spurgte stefan med en begymere stenme . jeg nikkede selvom jeg var vildt meget nervøs . på grund det var første gang jeg er sammen med en fyr . som grene vil med hjem til mig .
Søde jeg har nogle som jeg grene ville sprøger dig om sprugte jeg til stefan . han svare ja self du sprøger bare løs .
Hvordan har du med en der har adhd og skitofani . for er virkelig bange for jeg ikke god nok for dig . på grund jeg har de her to dinanoser .
Det synes stefan var virkelig syndt for hende . og sagde til hende søde smukke lige meget hvad så ville jeg altid elskede dig for den du er . jeg ligeglad om du har en dinanose eller ej . det betyder mest for mig jeg har dig ved Min siden . og at du er glad og har det godt ...
Undskyld for et korte kapitel men jeg kunne ikke finde på mere lige nu ... Men lover jeg skriver lidt mere på den næste afsnit i bogen .
Men kom med en like eller en kommertar vist i kan lige bogen ..
YOU ARE READING
Den Forbudte Kærlighed
FanfictionDen historie handler om To person som bliver forelsket i hinanden .. Men der ske bare det .: af de ikke må være sammen for deres forældre .. Men de gøre bare alligevel... Og stikker af hjem til En af deres venner og bor der ... Ind Til de kan...