Kapitel 11 . elsker dig !

104 0 0
                                    

Stefans synsvinkel ... 

hvad sker der Joe Joe spurgte Stefan Jonas ? ikke nogle stef , jeg skulle bare kiggede efter nogen søde piger var i nærhed svar Jonas tilbage på Stefans spørgsmål ... helt sikkert klar sagde Stefan tilbage på Jonas spørgsmål selvom han vist godt det ikke var det han kiggede efter . men at han kigger efter Cille hvor at se om hun var har allerede. jeg kan godt være ærgerligt med at jeg kan godt være lidt jaloux på grund jeg elsker Cille virkelig meget højt og vil ikke kunne klare at miste hende... selv om jeg ved ikke gøre det kan godt stadigvæk ha følelsen. tror sku jeg til spyskolig når jeg kommer hjem igen på grund det gå ikke det her at jeg er så bange for miste min prinsesse. Da hun kæmper virkelig med at ikke at var jaloux. Så gå det heller ikke at jeg er jaloux. for det kan ødelægge vores forhold og vores venskab ... og det skal det helst ikke for det er hende jeg elsker og vil leve med resten af mit liv sammen med ... 


når men nok om det lige pludselig kan jeg mærke en står bage ved mig. jeg tænker først hvem er det i starten. kan hører en dejlige stemme som jeg kan genkendte med det dejlige smil jeg hører. vender mig om og der kan se min dejlige pige der står der og hilser på mig .... 

hun kan godt se jeg er lidt bekymret om jeg stadigvæk har hende selvom det gøre ondt på mig kan jeg mærke at du har os godt øjet på Jonas.. lige pludselig men jeg ville ikke om det er på venen måde eller om det er på den anden måde. selv om jeg håber det ikke er .. for jeg vil gøre alt for der står i magt for at beholde Cille...


Cecilies synes vinkel ...   

ej okay hvad sker for Stefan ? jeg har aldrig se ham være sådan der , er det fordi jeg snakker godt med Jonas som er lige som en bror for mig .. han må kunne forstå at jeg kan godt lide Jonas som bror  og ikke anden det .. for kan sku ikke klare et forhold vist jeg ikke må ha en jeg holder af som bror ... og håber min Stefan tag sig sammen så han kan forstå at jeg holder ham som bror og ikke anden det ... Jonas spurgte mig Cille er du okay ?  jeg svare både ja og nej .. hvordan kan det være spurgte Jonas tilbage på Cille spørgsmål... det er på grund af jeg tror Stefan er jaloux.. det minder mig om en sang som Marcus og Martinus har lave tror jeg vil hører den lidt bror Joe Joe så jeg kan komme på andre tanker svar jeg med en bekymre og bange stemme .. okay helt iorden Cille søs men du må enlig sige til vist der er nogle jeg kan gøre for dig søs Cille ...  ja self Joe Joe det skal jeg nok svare jeg med en glad stemme ... 


nu vil jeg øve mig på koncerten tænke Stefan og synge den her sang for sin Cille.. komme for at blive for han er virkelig begyndte for at miste hende .. så han begynder at falde en tåre da han er så nervøs og bange for at miste hende så meget . så det banker sindsyge hurtig i hans hjerte og vil aldrig stoppe med bakken hurtig ... 



  Troede du var kommet for at blive Men det er som det er, ja Jeg tænker hvorfor stoppede vi Jeg står stille mens dine vinger tager dig væk herfra Troede at vi to var perfekt men det ændrer sig så pludseligt Det føles tomt og koldt inden i Jeg har en indkøbsliste med din håndskrift oppe på min tavle Har stadigvæk dit maleri selvom at jeg ikke kan fordrage det Så tag mig tilbage, tryk stop Før du søgte væk og gav op Jeg var alene før jeg mødte dig, men hør jeg kan ikke huske hvordan man gør Mor troede du var kommet for at blive men det er som det er ja Jeg tænker hvorfor stoppede vi Jeg står stille mens din vinger tager dig væk herfra Troede at vi to var perfekt men det ændrer sig så pludseligt Det føles tomt og koldt indeni Så blev det hverdag nu engang Pladen knækkede og så sluttede sangen Du skulle videre til et andet sted Er græsset grønnere på den anden side, nej .. 

lige pludselig imens Stefan øve sig på sit vers på sang som han vil synge til Cille. kommer lauritz til se for han kunne høre han ikke var glad . han spørger self Stefan er alt okay ?  både ja og ned svarer han med en grædende stemme ...  hmm hvordan kan det være Stefan spurgte Laurits Stefan om ..  det er fordi jeg er bange for miste min Cille føler jeg gøre alt forkert lige for tiden da jeg har føle føles at være virkelig bekymre selv om der måske ikke noget at være bekymret for ... det er jeg ked af hører virkelig Stefan har du brug for en snak og det hele skal nok gå sagde  Lau til Stefan ... 





hold da op stakkels Stefan og Cille med alt det der ske imellem dem ... tror i stadligvæk de er sammen eller de ikke bliver sammen... og finder Jonas sig en sød pige ? det vil tide visse og følg med næste afsnit der kommer snart 

Den Forbudte KærlighedWhere stories live. Discover now