Capitol special #1

122 19 6
                                    

Statea pe canapeaua rosie privind o drama destul de prost gandita din punctul lui de vedere. Cei doi caini ai familiei, care nu erau tocmai micuti, intra pe usa alergand spre canapeaua unde el statea concentrat pe drama aceea. Sar pe canapea si incep sa il linga pe fata, el respigandu-i cat de mult putea.
-Ugh! Pleaca!spune si impinge unul din catei de pe el, acesta maraind suparat. Zambeste si apoi ii mangaie pe amandoi pe cap. Trebuie sa ai talent sa ii poti mangaia pe amandoi in acelasi timp,gandeste el si chicoteste.
-Tataaa! Chanwoo nu ma lasa sa ma in pace! Vino sa il certi!striga Donghyuk, fiul sau din capatul scarilor. Ofteaza usor si se ridica lent de pe canapea. Pasii celui mic se aud indreptandu-se inapoi spre camera. Era deja a treia oara pe ziua de azi cand el era "arbitrul" intre cei doi gemeni.
Sunetul telefonului il face sa tresara usor. Scoate telefonul din buzunarul pantalonilor de trening si raspunde cu un zambet tamp pe fata.
-Cum sunt copiii?se aude vocea ingrijorata a lui Hani.
-Calmeaza-te iubito! Sunt bine. Ma duc acum sa ii spun lui Donghyuk sa-l lase in pace pe Chanwoo... sau invers.
-Au mancat?spune ea de parca nu auzise acel "calmeaza-te".
-Da. De doua ori. Cand te intorci? Te descurci mult mai bine decat mine cu copiii,iubito!
-Acum sunt pe drum.
-Vin cu masina?
-Nu. Suntem bine!
-Sunteti? Care "voi"?intreaba confuz Baekhyun.
-Cu Naeun. Ma conduce ea pana aproape de casa noastra caci are treaba prin zona.
-Aha... Te astept,iubito!
-Abia astept sa vin. Deja imi e dor de copii!
-Si de mine?spune Baekhyun cu o voce copilaroasa.
-De tine imi e mereu.
-Ah, acum m-am linistit.Pa!spune si inchide apelul si intra in camera celor doi copii care desi erau de neoprit si plini de energie, ceea ce pe el in obosea,ii umpleau fiecare secunda din viata cu fericire.
Calca pe o jucarie care chitaie sub greutatea lui si o masinuta albastra il loveste in frunte. Cade jos secerat de aceasta si scapa cateva rasete.
-Byun Donghyuk si Byun Chanwoo!striga el pe un ton autoritar inca stand in fund pe covorasul cu desenele preferate ale fiilor sai. Isi sprijina mainile in soduri si se ridica.
Gemenii s-au oprit din "razboiul" lor si acum privesc in jos spre sosetele viu colorate.
-Cine a dat cu masinuta aia?
-Era un trenulet!striga indignat Chanwoo.
-Deci tu?
-Scuze... era pentru Donghyuk.spune acesta zambind. Dintisorul lipsa i se zarea printre buzele subtiri si rosiatice.
-Chanwoo, Donghyuk....veniti aici.spune Baek mai calm si se aseaza pe pat batand usor locurile de langa el. Cei doi copiii se aseaza de o parte si de alta a lui Baek inca aruncandu-si pe furis priviri incruntate.
-Ya ya! Nu mai fiti atat de rautaciosi. Sunteti frati... stiu ca nu semanati decat fizic si stiu ca fiecare dintre ei are o personalitate aparte. De ce va certati acum?
-Donghyuk vrea sa ii spuna lui mami sa facem camera albastra iar eu nu o vreau albastra. Albastru e urat. Verde e mai frumoasa.spune si Donghyuk sare peste picioarele lui Baekhyun aruncandu-se peste Chanwoo.
-Albastru e frumos!striga Donghyuk.
-Gata! Am spus sa nu va mai certati.striga Baekhyun si il ridica pe Donghyuk de pe Chanwoo.
-Dar tataaaa....spune Donghyuk suparat.
-Niciun dar. Asteptam pana vine mami acasa si ea o sa gaseasca o solutie pentru toate,bine?
-Bine...spun amandoi in cor.
-Obraznicilor.spune Baekhyun si incepe sa ii gadile pe cei doi. Acestia se privesc putin si apoi aproba cu o miscare scurta din cap. Baek ii priveste confuz. Se inteleg fara sa vorbeasca?se gandeste el si apoi se trezeste doborat pe covor de cei doi si gadilat. De fapt gadilatul lor era mai mult "baga-i degetele intre coaste lui tati" dar momentele astea erau printre cele mai frumoase din viata lui.
Usa camerei se deschide si toti trei se opresc din actiunile lor si privesc spre ea.
Imaginea vazuta de Hani care abia intrase pe usa o facuse sa zambeasca.
Baekhyun era sub cele doua raze de soare din viata ei. Chanwoo statea cu fundul pe stomacul tatalui sau si Donghyuk statea cu burta pe fata lui Baekhyun.
-Mami!striga cei doi in acelasi timp si alearga spre ea lasandu-l pe Baekhyun cu ochii in soare.
-Puiuti mici... ati fost cuminti?intreaba ea zambind larg.
-Daaa.spun amandoi si zambesc inapoi.
-Huh, cuminti? Vezi firele astea de par albe? Le vezi? Ei le-au scos azi!spune Baekhyun in timp ce se ridica de jos. Isi aranjeaza scurt hainele cutate si paseste spre cei doi "tradatori" care il lasasera jos si fugisera la Hani.
-Daca-i stii ce dor mi-a fost de tine.ii sopteste Baekhyun usor lui Hani apoi o saruta scurt pe buze aceasta zambind usor.
-Bleah!spune Chanwoo plecand de langa cei doi urmat de Donghyuk.
-Las' ca vezi tu cand ti-o fura o fata inima!striga Baekhyun si apoi o saruta din nou pe Hani.
-Dar inca nu am de gand sa imi las baietii furati de fete.spune Hani si iese din camera tragandu-l pe Baekhyun dupa ea.
-Masa e gata in 30 de minute.striga Baekhyun si inchide usa.
-Si tu mi-ai lipsit,Baek!spune Hani si il cuprinde in brate.
-Si Naeun si Kai ce mai fac?
-Kai o sa faca infarct in curand si Naeun...bine!
-Ce? De ce?spune Baek confuz si ingrijorat.
-Naeun e insarcinata din nou iar Kai o sa afle azi.spune si chicoteste mergand spre camera lor urmata de Baekhyun.
-E al patrulea! Nu se mai satura astia de facut copii? Noi avem doar doi! Hai sa mai facem si noi!spune Baekhyun amuzat dar se opreste din ras cand se trezeste cu un pumn usor in umar.
-Nu-ti ajung astia? Nu te descurci nici cu doi copii si doi caini si mai vrei?
-Stii ce, lasa! Imi ajung. Ai dreptate!spune si chicotesc amandoi.

Lost On YouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum