Önce burayı okuyun lütfen !!
Bu , bu açıklamayı ikinci kez yapışım sebebi de yaptığım açıklamayı okumayıp bana aynı şeyi tekrar tekrar sormanız . Meleğe , Kamel'ya ilik vermiyor . Yani veremiyor . Sebebi de donör olacak kisinin altı ay öncesinden hiç bir tedavi görmemiş olması gerekiyor . Ama Kamelya ameliyat olmuştu .
Sorularınızın cevabını aldığınızı düşünüyorum :) aklınıza takılan bir sey olursa sorabilirsiniz . İyi okumalar :)..
...1 yıl sonra...
Beyaz kefen , beyaz gelinlik ..Beyaz bir çok şeyi simgeler aslında. Saflığın , masumiyetin simgesidir . Siyah gibi değildir , leke saklamaz.
Düğünde giyilir neşedir , cenazede kefen beyazdır acıdır . Kimileri sever beyazı , kimileri nefret eder ..
Çünkü bir beyaz mutlulukken , diğeri acıdır . Tek renkte iki duygu ..
Ama bugün beyaz , neşenin ve mutluluğun temsiliydi . Öyle ki üzerimde saf beyazdan gelinliğe bakarken pır pır atan kalbim ile yerimde duramıyordum. Gelin odasında bir ileri bir geri gidip gelirken üzerimde ki gelinliği etekleri ile oynuyordum. O kadar heyecanlıydım ki kalpten gideceğimi bile düşünmeye başlamıştım. Allah'ım ben evleniyordum !
Ben bugün Aytuğ Ataman ile evleniyordum !
Tüm bedenim telaşla dolup taşarken aynanın karşısına geçip üzerinde mavi çiçekleri olan gelinliğime baktım. Gözlerim arkadan doğal bir şekilde tutturulup duvak takılmış saçlarıma kaydığında önüme düşen bir tutam kıvırcık saçı geriye çektim. Güzeldim. Sade ama şık bir makyaj yapılmıştı ve elimde ki mavili beyazlı çiçek buketi gelinliğimle uyum içerisindeydi .
Bugün her şey hayal edebileceğimin çok daha ötesindeydi . Özel bir mekanda yapılan düğünümüze sayılı konukları davet etmiştik. Ve birazdan Aytuğ beni almaya gelecekti. Onu görecek olmanın ve yalnızca bir kaç saat sonra karısı olmanın vereceği heyecanla ufak çaplı bir çığlık attım. Aslında neşeyle yerimde zıplamak istesemde uzerimde ki gelinlikle olmazdı. Üstelik bu gelinliği bulmak için Kumru ile o kadar uğraşmışken .
Elimde ki mavili beyazlı gül buketini koklarken odasının kapısı tıklatıldı ve içeriye yanında minikler ile Kumru girdi. Üzerinde gözleri ile uyumlu bir mavi elbise vardı ve yanında ki Ateş ve Balım ile harika görünüyordu. O benim tanıdığım en iyi anneydi. Ve bu ikixlerdelerde benim tanıdığım en şeker ikizlerdi.
"Çok güzel olmuşsun canım . Maşallah . "
"Gerçekten mi ? İnşallah Aytuğ da beğenir . " Kumru ikizlerin ellerini bırakıp onların etraf da gezmelerine izin verirken gelip bana sıkıca sarıldı. "Aytuğ seni çuval giysende beğenir Melek . Ve siz bu mutluluğu hak ettiniz . Daima mutlu olun canım . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA TESADÜF ( Aşkın Serisi * 3 )
RomanceHasta bir kız , genç bir adam ve tesadüfle başlayan kos koca bir aşk . ♡♥♡ "İyileşeceksin . " "Ya bir gün uyandığımda bu hastalık tekrar ederse ne yapacağız ? " Yüzümü avuclarının arasına alıp kararlı bir ifade ile gözlerime baktı. "O zaman her ş...