1.Bölüm

74 1 0
                                    




20. yy

--

Elindeki içkiyi sertçe masaya bırakıp elinin tersiyle ağzını sildi.

''Ee Leo,İngiltere tahtına ortak olmaya ne zaman gideceksin?''

Leonard elini Zack'in omzuna geçirdi.

''Kapa çeneni! Oscar'a olan borcumu öde.'' deyip masanın üstüne bir tomar bıraktıktan sonra konuşmaya devam etti..

''Yarın gidiyorum.''

''Bu kadar çabuk mu?''

Pelesinin ensesinden tutup Zack'i dışarıya doğru sürükledi. Konuşacakları şeylerin kesinlikle duyulmaması gerekiyordu.

''Herşey tam anlamıyla hazır. Asla bekleyemem Zack. Dük ve düşesin çocuğu gibi oraya gideceğim. Çok çabuk kabul göreceğime eminim. Sadece..''

''Sadece ne?''

''Biriyle evlenirsem daha kolay olacak,fakat kralın şu an yanında olan kızı 25 yaşında anlayacağın benden yaşça büyük..ve evliliğe hazırlanıyor.''

''Leo,böyle birşeyden nasıl haberin olmaz bilmiyorum ama bir diğer kızı, 2 yıldır Fransa'daydı 2 gün sonra sarayına dönecek ve yaşı 19.''

Eliyle saçlarını karıştırıp başını öne eğdi.

''Bana bundan bahsetmediler.''

***

''Atınız hazır matmazel''

Larissa ona uzatılan ele ters bir bakış attıktan sonra hızlıca eteğini toplayıp çeviklikle at bindi.

''Harry!''

Genç subay hızla arkasını dönüp başını öne eğdi.

''Aileme kalan yolu bu şekilde gideceğim şimdi söylenmesin.''

''Fakat...''

''Varınca kendileri görecektir.''

Birşey söylenmesine fırsat kalmadan, hızla atını yönlendirip uçsuz bucaksız ormanda neredeyse atla birleşmiş silueti yok olmaya başladı.

***

''Planınız nedir efendim?''

''Planımız şöyle Leonard, bütün eyalet senin İsviçrete yetiştiğini,orada eğitimlerini aldığını şimdi ise bundan böyle bizimle yaşayıp devlet işlerine katılacağını duyurduldu.''

Düşes Evelyn yudumladığı likörünü usulca masaya bırakıp koyu renk gözlerini Lenoard'a sabbitledi.

''Kral asla tahtı haketmiyor. O tahtın ayakta durmasını sağlayan kişi Kraliçe Diana.''

''Kardeş olduğunuzu sanıyordum.''

''Sadece annemiz aynı olduğu için o tahtta oturan ben değlim. Taht bize geçecek sen telaşlanma sadece bu oyunu kusursuz devam ettirmeye bak.''

Evelyn gözlerini kocasına çevirip konuşmaya devam etti.

''İkiniz de her daim dediklerimi doğrulayın, özellikle sen Charles. Benim oyunum,benim kurallarım.''

Leonard kadının gözlerindeki hırsın ateşine hayret etti. Senaryoyu yazan her ne kadar Evelyn olsa da yönetecek olan Leonardı ve sonunu ondan başka kimse bilmiyordu.

Taht OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin