Acaba nasıl bir aptalım merak ediyorum, ona nasıl evet sizin evinize gelebilirim diyebilirim ki offff . Aramızdaki konuşmaları sude ye anlattığımda gülmeye başladı
- Yaa ne diye gülüyorsun kes sesini.
Gülmeye devam ederek
- Ona nasıl evet diyebildin tamam sevdiğini biliyoruz ama buda fazla açık olmamış mı ? Çocuk herşeyi anlayacak ve o da ne akılla seni evine çağırıyor seni mi seviyor acaba .
" seni mi seviyor acaba "
Bu cümleyi duyunca gülmemek için kendimi çok zor tuttum , hadi ama bir kere onun sevgilisi var ve beni sevmediğine adım gibi eminim
- Saçmalama sude sadece yardıma ihtiyacı var o yüzden çağırdı yoksa tabikide beni sevmiyor böyle saçma düşünme , ben yatıyorum .
Odamın kapısını kapatmamla gözümden akan bir damla yaş yaklaşık yarım saat ağlamama neden oldu , yatağıma uzanıp yarını , onu ve gelecekteki bizi düşünmeye başladım , tabi gelecekteki biz olamacaktı ama sadece bir umut .
Sabah uyandığımda hava soğuk olduğu için üstüme salaş beyaz bir kazak , altımada siyah dar bir kot pantolan giydim , yüzüme hiç makyaj yapmamıştım ve zaten genellikle okula giderkende makyaj yapmazdım , sadece bir maskarayla bütün günü götürürdüm . Evlerine doğru yürümeye başladım , beni aşağıda bekliyordu
- Aaa zamanlamaya bak bende biraz hava almaya çıkmıştım .
Hayır beni beklemiyordu .
- Peki artık eve geçelim mi hava biraz soğukta ve bu ödevi çabuk bitirelim
Merdivenlerden yukarı çıktık evin kapısının önüne geldiğimizde beni neyin beklediğini biliyordum klasik erkek evi olacaktı , bunu düşünürken yüzümü biraz iğrenmiş bir şekilde buruşturdum , bunu fark etmiş olmalıki kapıyı açar açmaz bana p** smile attı . Ev muhteşemdi tertemiz ve kapının yanındaki terlikler o kadar düzgündüki bir an kendi kızlığımdan utandım .
- geç içeri ezik
Odasına girdiğimizde hemen masanın başına oturduk , masa biraz dar olduğundan dolayı ayaklarımız birbirine değiyordu ve hareket ettiremiyorduk.
- Evet başkenti ankara aptal burda yazıyor işte .
Hayır hangi akılla aptal dedim sanki, beni birden kendine çekti bu yüzden o aptal sahnelerden birini yaşadık göz göze geldik ve bana o kadar derin bakıyordu ki birden ne yapacağımı bilemedim , öyle donup kaldım bu yüzden elimdeki kalem yere düştü ve sadece o an o kalemin düşüş sesini duydum.
- Hey ezik kalemi yerden al.
Dedi ve ve beni geriye doğru itti . Hadi ama dostum ciddi misin böyle sahnelerde genellikle daha çok yakınlaşıp öpüşürlerdi .
- Önemli değil.
- Neye önemli değil ?
- Seni çalıştırdım ya o yüzden
- Tamam da ben sana teşekkür etmedim ki aptal .
Diyip gülmeye başladı , tam bir pislik yaa
- Yaaa pislik biraz insan olsaydın teşekkür ederdin ben olmasan senin durumunu merak ediyorum sadece bir teşek....
Hayır hayır olamaz şuan dudaklarıma mı yapışmıştı yoksa ben hayal mi görüyordum , dudakları o kadar sıcaktı ki , dudaklarım birden hiç olmadığı kadar ısınmıştı , ellerini belime dolayıp beni kendine çekti , gözlerimi hiç kırpmadan sadece onun gözlerine baktım . Kendisi bu konuda profesyonel olmuş artık kaç kızı bu şekilde öpmüşse alışık yani .
- Yaa ne yapıyorsun ucube , kendini ne sanıyorsun , diğer kızları böyle tavlamış olabilirsin ama beni tavlayamazsın .
- Yaaaa beni sen öptün pis sapık , eğer sen öpmemiş olsaydın beni iterdin , demek seninde hoşuna gitti
Evet tamam hoşuma gitmiş olabilir ama çok normal çünkü ben onu seviyorum yani ama sonuçta benim naza çekmem lazım bu işi yoksa çok kolay lokma olurum . Hiç birşey demeden hemen kapıyı açıp eve doğru yürümeye başladım , tabikide koşmadım yoksa utandığımı düşünürdü ama ben utanmadım için koşmadım çok mantıklı . Eve geldiğimde bütün olanları her zamanki gibi sude ye anlattım
- Oha valla mı ?? ( bunu derdemez çiftleşen maymunları görmüş gibi gülmeye başladı , kendisi onları görünce anırarak gülerde )
- Yaa sanada birşey anlatılmıyor , ne yapmam gerekiyor söyle
Yüzü birden ciddileşip
- Tek yapman gereken şey hamile kalmaman . Diyip yine anırdı
- Tamam anladım senden bi bok öğrenemicem ben yatıyorum , ha burada senin yapman gereken şey şu seninkisinden hamile kalman, pis sür**k .
Der demez hemen odama depar attım ve kapıyı kapar kapamaz kapıma bir çift terlik atıldığını fark ettim .