√13

7.1K 677 181
                                    

"Güzel dudak~"

Taehyung fısıltı halinde gelen sese sadece ufak birkaç mırıltı ile cevap verdi.

"Sevgilim~"

Artık gözlerini açmanın zamanı gelmiş miydi?

Yavaşça gözlerini aralayarak saçlarını okşayan ve ona gülümseyerek bakan sevgilisini gördü.

"Günaydın sevgilim.."

Her sabah bu sesi duymayı o kadar çok isterdi ki...

"Günaydın..."

Jungkook uzanarak sevdiği insanın dudaklarına minik bir öpücük kondurdu.

"Hadi kalk da hazırlan öğlen oldu!"

Taehyung gülümseyerek yataktan kalktı ve banyoya doğru yürüdü.

Eğilip yüzüne soğuk suyu birkaç defa çarptı ve yanındaki temiz havluyla kuruladı.Aynaya baktığında gözlerinin altının uykusuzluktan çöktüğünü fark etti.

'Berbat görünüyorsun...Kook seni asla beğenmez.'

Taehyung gözlerini devirdi.Artık onu umursamayacaktı çünkü yanında Jungkook vardı.

"Git başımdan..."

'Gidemem!...Bu arada Kook da gidecek ve o gittiğinde,senin yanında yine ben olacağım."

"Kapa çeneni!"

Taehyung banyonun içinden çıktı ve kıyafet dolabının önüne yürüdü.Jungkook da o sırada aynanın karşısında saçlarını yapıyordu.

"Hazır mısın sevgilim?"

Taehyung tişörtünü çıkarttı ve seçtiği beyaz düz salaş tişörtünü üzerine geçirdi.

"Üzerimi giyildiğimde hazır olacağım."

Jungkook son olarak parfümünü sıktı ve sevgilisinin yanına gidip beline sarıldı.

"İstersen giyinmene yardım edebilirim..."

Burnunu esmer boyna sürterken Taehyung titrek bir nefes alıp Jungkook'dan uzaklaştı.

"Bence artık gitmeliyiz."

Jungkook derin bir nefes verdi ve çoktan kapıdan çıkmış olan sevgilisini takip etti.

"Bence de..."

————————

Eveet karar verildi!

İki üç güne bir bölüm atacağım fakat kısa olacak ^^

Sizleri seviyorum ❤

(Bu arada Namjin kitabımı okuyanlar,yb yakında gelecek <3 )

Voice In My Head || VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin