√17

7.2K 640 291
                                    

Taehyung oturduğu yatağında ileri geri sallanırken nedense aklının içindeki o sesi duymuyordu.

'Acaba bunu Kookieye söylesem ne olur?' diye düşündü.

Aslında zaten son zamanlarda azalmıştı. Sürekli Jungkook'u düşünüyordu,onu seviyordu ve her anları beraberdi.Herhalde eskiden çok yalnızdı ve kendi yalnızlığından kurtulmak için onu yaratmıştı.

Böyle mi olmuştu?

'Tam olarak öyle oldu aptal.'

Ve başlıyoruz...

*

"Uyan artık Taehyung!"

Taehyung üç saatlik uykusundan zar zor uyanabilmişti.

"Saat kaç Kook?"

"Saat sekiz ve sen biraz daha yatarsan okula geç kalacaksın sevgilim."

Taehyung oflayarak yatağından kalktı.Banyoya gidip elini yüzünü yıkadı ve aynada kendine baktı.

Saçlarını taramalıydı.Dolabın kapağını açtı ve kendi tarağını alıp taramaya başladı.Tarayıp eliyle dağıtmıştı çünkü öyle seviyordu.

Çıktığında Jungkook'un elindeki plastik bardağa ve üstünde tüten dumanına baktı.

"Uykun açılsın diye kahve yaptım,ister misin?"

Taehyung gülümsedi ve uzanarak elindeki bardağı aldı.Bir yudum almak için uzanmıştı ki dilinin ucunda hissettiği yanma hissi ile geri çekildi.

"Ah!"

Jungkook endişeli ifadesiyle Taehyung'un ağzına üflemeye başladı.

"Dumanından sıcak olduğunu görmüyor musun Tae?!"

Taehyung dili yandığı için ağzını kapatmadan konuştu.Daha doğrusu konuşmaya çalıştı.

"Öhör dölöröm Kökii."

Jungkook gülümsedi ve yanma hissinin geçtiğine emin olduğunda uzanarak Taehyung'un dilinin ucunu dişlerinin arasına aldı.

Yavaşça emdi,ve bıraktı.

"Artık tamamen iyileşmiştir Tae.Hadi gidelim."

Taehyung sersemleyerek hazırlamadığı okul çantasını sırtına aldı ve sevgilisiyle beraber kapıdan çıktı.

————————

Fark ettiyseniz bu bölümde yalnızca bir defa iç ses konuştu.

Yani bu demek oluyor ki...

Final yakın.

Final yakınsa...

-M- de yakın.

Ehehehehe beni sevin.Çünkü ben sizi seviyorum❤❤

(Bu arada hala iki üç güne bir bölüm atmaya devam edeceğim...Ama bölümleri daha uzun yazmaya çalışacağım.)

Voice In My Head || VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin