√6

9.7K 899 564
                                    

Taehyung okula girdiğinde Jungkook omzuna iki defa vurdu ve el sallayıp yanından ayrıldı.Taehyung kendi sınıfına doğru giderken koridordaki fısıltıları duymazlıktan geldi.

"Kanka şu çocuğa bak."

"Tanrı özenerek yaratmış olmalı."

"Makyaj güzeli! "

"Benden daha güzel kıskandım!"

Taehyung sınıfına girip kimseye bakmamaya çalışarak en arka sırada doğru yürümeye başladı.Cam kenarına geçip oturdu ve çantasını da sırasına koydu.

Sınıfına göz gezdirdiğinde bazılarının ona baktığını,bazılarının ise telefona oynadığını gördü.Umursamamaya çalışarak kafasını sıraya koydu ve düşünmeye başladı.

'Taehyung,sınıfındakiler sana bakıyor...'

Taehyung duymazlıktan geldi.

'Beni duymuyormuş gibi yapamazsın Taehyung.'

Taehyung çıkışının olmadığını anladı ve kimsenin duyamayacağı şekilde fısıldadı.

"Ne istiyorsun?"

'Sana bakan kızlara git ve gay olduğunu söyle.'

Taehyung gözleri sonuna kadar açılmıştı.

"Hayır,hayır bunu yapamam.Daha kookieye bile söylemedim."

'Umrumda değil Taehyung.Nasıl olsa senin gibi iğrenç gaylerin ölmesi gerek,belki o kızlar bunu yapar.Şimdi git ve dediğimi yap.'

"Hayır yapmayacağım."

Taehyung hala kafasını gömdüğü sıradan kaldırmamıştı.

'Çığlık atmamı ister misin?Sınıfındakiler seni deli zannedeceklerdir ve kimse arkadaşın olmak istemeyecektir.Kookie bile.'

Taehyung kafasını hızla salladı.

"Hayır.Kookie bana yardım ediyor.O-o benim arkadaşım"

'Kapa çeneni Taehyung.Git ve onlara gay olduğunu söyle.Yoksa olacaklar tamamen senin suçun.'

Taehyung yorgun bir şekilde kafasını kaldırdı ve sınıfa tekrar baktı.Lanet olsun hoca neredeydi?!

Yavaşça yerinden kalktı ve kendinden üç sıra önde oturan kızların yanına gitti.Kızlar yanına geldiğini fark edince saçlarını düzelmiş ve kıkırdamalarını kesmişti.Taehyung yanlarına vardığında ellerini sırasına koymuş ve hafif öne eğilerek konuşmaya başladı.

"Hevesinizi kırmış gibi olmak istemem kızlar ama ben eşcinselim.Şimd-"

'Onların yanından uzaklaş.'

Taehyung derin bir nefes alıp gözlerini kapattı ve nefesini geri verirken geri açtı.

"Her neyse.Benden uzak durun."

Kızların garip bakışlarını sırtında hissetse bile umursamadan sınıftan çıktı ve tuvalete doğru yürümeye başladı.

'Aferin Taehyung.Bak yanında kookie yok.O yanına gelince neden bana karşı koyuyorsun ki?'

Taehyung tekrar sessiz kalarak tuvalete gitti, kabinlerden boş olanına girdi.İşini bitirdikten sonra çıktığında içeride Jungkook'u gördü ve gülümsedi.

"Nasıl gidiyor Kookie?"

Jungkook tebessümle karşılık verdi.

"İyi şimdilik.Sen hala dayak yemedin mi?"

Jungkook gülerek sorduğu soruya Taehyung kafasını hayır anlamında sallayarak cevap verdi.Jungkook yanına gitti ve saçlarını karıştırdı.

"Karışan olursa bana söyle Tae."

Taehyung dalga geçer gibi baktı.

"Ben kendimi korurum bi kere!"

Jungkook gülerek yanından ayrıldı ve kapıdan çıkarken Taehyung'un duyabileceği şekilde söyledi.

"Eminim öyledir."

Taehyung somurtarak aynaya baktı ve konuştu.

"Koruyabilirim değil mi?"

Aynadaki yansıması kahkaha attı.

'Sen daha kendini kendi yarattığın şeytandan  koruyamıyorsun,başkalarından mı koruyacaksın?"

Taehyung iç çekerek tuvaletten çıktı ve kendine fısıldadı.

"Sanırım öyle...Bana yardım et Junkook."

————————

Selam!

Acaba Taehyung'a karışanlar olacak mı? O.o

Yazabildiğim kadar erken yazmaya çalışacağım.

Beklettiysem üzgünüm T.T

Voice In My Head || VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin