√9 final

9.5K 682 947
                                    

"Özür dilerim..."

Taehyung elindeki kanlı bıçağı masanın üzerine koydu ve dudakları morarmaya yüz tutan ölü bedene döndü.

"Özür dilerim Kookie."

Taehyung bir elini hala yumuşak tutamlara geçirdi ve gözünden akan birkaç damlayı umursamadan saçlarla oynamaya devam etti.

"Sana bunun zor olacağını söylemiştim...Ama sen vaz geçmedin Jungkook."

Elini saçlardan uzaklaştırdı ve buz gibi olan soğuk bedenin ellerini tuttu.

"Sonunun böyle olacağını kim bilebilirdi ki?"

Gözünden damlalar soğuk bedene her çarpışında sessizliği bozuyordu.Taehyung elinin tersiyle göz yaşlarını sildi.

"Ben de aptalca hayallerle kaptırdım kendimi,iyileşeceğimi düşündüm..."

Taehyung kahkaha atmaya başladı ve aynı zamanda ağlıyordu da.

'Yeter Taehyung.Git ve bu cesedden kurtul.Yoksa akıl hastanesine gideceksin.'

"T-tamam."

Taehyung titreyen elleriyle ölü bedeni kucağına aldı.Yatağına yatırdı fakat hala ağlıyordu.

Ve o an bir şey fark etti.

O,bu dünyada olduğu sürece kendine ve çevresine zarar verecekti.Onu yok etmenin tek yolu,kendini öldürmesiydi.

'Bunu unut.'

Taehyung aklındaki düşüncenin en iyisi olduğunu biliyordu ve bu sefer o'nu dinlemeyecekti.

Yatağına gitti ve yastığının altındaki ilaç kutularını aldı.

'Taehyung yapma.TAEHYUNG!'

Kafasının içinde yankılanan tiz çığlıkla elleri titredi ve az daha ilaç kutularını yere düşürüyordu.Son anda tutup banyoya gitti ve aynaya bakmadan elindeki ilaç kutularının tamamını ağzına doldurup çeşmeyi açarak suyla beraber yutmaya başladı.

Hem kafasındaki ses susmuştu,hem de görüş alanı dağılmaya başlamıştı.Banyodan kurtularak kendini Jungkook'un ölü bedeninin yanına attı ve cesedin boş bakışlarıyla gözlerini buluşturdu.

"Mutluyum,kookie.Artık ondan kurtuldum.Bu hayattan da."

Soğuk bedene biraz daha yaklaşarak dudaklarını mor rengine kaçan dudaklara bastırdı.Hiçbir karşılık almadan öpüyor,emiyordu.Nefes almak için geriye çekildiğinde boş gözlere baktı ve elini soğuk yanağa koydu.

"Ben de yanına geliyorum Kookie."

Görüş alanı gittikçe karamaya başladı.Haksizlik üzerine çökünce kendini bedenin yanına bıraktı.Kafasını son kez sola yatırdı ve ölmeden önce gördüğü son şeyin kendi elleriyle öldürdüğü beden olmasına izin verdi.

------

ŞAKA PUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

BU FİNAL DEĞİL!

Sadece bayrama özel bir şaka yapayım dedim ehueheuehu.

Bu bölümü tamamen unutun,böyle bir şey hiçbir zaman olmadı.Sadece şaka amaçlı yazılan bir bölümdü kkkk.

Sizleri seviyorum,yakın zamanda gerçek yb gelecek ❤

Umarım şakamı sevmişsinizdir 😏

Voice In My Head || VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin