Ya şu şıllık yuuki_cross yüzünden içime kurt düştü :(
Ben bunları hızlı mı yakınlaştırdım?İlk günden uyumalar felan?
Ama şimdi şöyle düşünün bir de aynı evde kalacaklar ve Jungkook yardım sever vicdonlı biri :')
Her neyse,görüşlerinizi alabilirim ehueuheu
~~~
Taehyung uyandığında yanının boş olduğunu fark etti.Yataktan kalkarak oturur pozisyona geldi.Koluna baktığında temiz ve sargıyla sarılmış olduğunu gördü.Elini kolundaki sargının üzerinde gezdirdi.
O sırada mutfaktan bir kırılma sesi geldi.Ani bir hareketle kafasını o tarafa doğru çevirdi.Yataktan ayaklarını sarkıttı ve nasıl göründüğüne bakmak içim aynaya döndü.
Ama artık aynada yansımasını değil,içindeki şeytanın kendisini görüyordu.(aklınızda korkunç bi şey canlandırın eskisini unutun :)) )
Aynadaki,ona gözlerini sonuna kadar açmış ve bütün dişleri görünecek şekilde gülümsüyordu.
Taehyung aynadakini gördüğünde olduğu yerde titremiş ve korkudan gözleri dolmuştu.Gözlerini aynadan ayıramıyordu.Ya da ayırmıyordu.
'Artık o beni biliyor Taehyung.'
Taehyung bir şey demeden sadece aynaya bakıyordu.Hareket edemiyordu,onu engelliyenin ne olduğunu bilmiyordu.
'Artık sana yapabileceklerimi tahmin ediyor musun?'
Jungkook ıslak elini boynundaki mutfak önlüğüne sildi ve diğer odaya geçerek Taeyi uyandırmaya gitti.Gittiğinde aynanın karşısında dikilmiş olan Taehyung'u görünce gülümsedi.
"Tae!Hadi gel kahvaltı hazırladım."
Yüzündeki gülümsemesiyle tepkisini beklerken Tae kılını bile kıpırdatmamıştı.Jungkook yüzündeki gülüş ciddi bir ifade aldı ve kaşlarını çattı.Tae'nin yanına giderek elini gözlerinin önünde salladı.
"Heey?"
Taehyung titreyerek kendine geldiğinde Jungkook'a baktı.
"H-huh?"
"Kahvaltı hazırladım diyorum,okula gideceğiz ya?"
Taehyung kafasını 'evet' anlamında salladı ve aynaya döndü.Fakat bu sefer aynada gördüğü kendi yansımasıydı.Şeytan değil.
'Beni her istediğinde göremezsin Taehyung.Ben istediğim zaman beni görebilirsin."
Taehyung kafasını her iki yana salladı ve mutfağa doğru yürümeye başladı.Onu duymazsa daha iyi olurdu.
Kahvaltısını yapmak için mutfağa girdiğinde Jungkook'un üzerinde pantolonu vardı ve mutfak önlüğü.Tişört?
"Jungkook,tişört giymeyi unutmuşsun."
Jungkook Taeye dönüp gülümsedi ve elindeki tavayı masaya bıraktı.Önlüğünü çıkarıp kenara bıraktı.Sandalyeye oturduğunda Taehyung da karşısına oturdu.
~~~~
"Hazır mısın Tae?"
Taehyung çantasını omzuna taktı.Aynanın karşısına geçip göz kalemi çekmeye korkuyordu.Ya tekrar onu görürse?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voice In My Head || Vkook
Dla nastolatków"A-ama o sana zarar vermemi i-istiyor Jungkook-" Jungkook ağlayan çocuğa sarıldı ve başını göğsüne yaslayıp rahatlaması için saçlarını okşadı. " 'O' diye biri yok,Taehyung.Sana bunu ispatlayacağım."