Güzel insanların güzel cümlelerini bu özel bölümde paylaşayım.Yüreklere dokundurduğunuz kalemleriniz için, tekrardan teşekkür ve tebrik ediyorum kardeşlerim.
"Ruhumuzun kuşlar kadar özgür olmaya ihtiyacı varsa ve Eğilerek yükselmenin adı ise SECDE haydi Ruhlar yükselin ve özgürleşin SECDEDE"
''Kalem aklın dili derler, ya adın. İşte o büsbütün benim. Kalbim, aklım kişiliğim, neyim varsa hepsi senin eserin şükürler olsun YA RABBİM.♥''
''Bizi anlayan, hep yanimizda olan, sustuklarimizi bile soru sormadan anlayan, bizi koruyan ve cok seven ALLAHIMIZ var... daha ne isterizki... Allahin sevgisi her kese yeter...''
BUNU OKUYAN HERKESE İTHAFEN..
"Eveeet yüzünce bölüme gelmiş bulunmaktayız. Bu kitabın son bölümü yani final. O yüzden size bir veda konuşması -falan yapmayacağım. Çünkü şaka yaptım. Nasılda kandınız ama. Daha yeni başlamışken ayrılmak olmaz. İnsan hiç hoşgeldin demeden hoşçakal der mi? Hoşgeldiniz güzel insanlar. Kalbimdeki dostluk, kardeşlik durağına hoşgeldiniz.İyi ki varsınız ve iyi ki var oldunuz. Güzel insanlar desteğinizi esirgemediğiniz için teşekkür ediyorum. Bir bakayım. Ooo Baya da bir okuyucum varmış. Allah hepimizden razı olsun.Ne diyecek iki kelam geliyor aklıma ne de bir çift sözcük. Bazen dil susar da yürek konuşur. Bakın yüreğim ne diyor size.
"Kardeşlik birbirini görmedende olabiliyormuş. Mesafeninde bir önemi yokmuş. Ne güzel bir dua Allah razı olsun demek. Evet evet bunu okuyan sen. Senden Allah razı olsun. İnşaallah cennete sürgün yersinde ebediyen orada kalırsın. AMİN. "SİZLERİ SEVİYORUM.ALLAHA EMANETSİNİZ KARDEŞLERİM.Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSLAMİ SÖZLER
Spiritualبِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم * (2016-2017) yıllarında oluşturulmuştur.