LA TAHZEN /✨

1.3K 58 16
                                    


''Bu vatan, toprağın kara bağrında SıradağIar gibi duranIarındır; Bir tarih boyunca, onun uğrunda Kendini tarihe verenIerindir...''

LA TAHZEN !

Sen kardeşim ! Önüne çıkan yemeği beğenmiyorken , aşk,araba,ev acısı çekerken her saniye bir kardeşimiz ölüyor ! Düşünmüyorsun ! Kaldır artık kafanı şu telefondan ,çevir başını gökyüzüne ..Sen o masmavi gökyüzüne doyasıyla bakarken..Onlar cenin pozusyonunda korkudan titrerlerken bırak kafalarını kaldırıp gökyüzüne bakmayı nefes almaktan korkuyorlar ! Neyin savaşı bu ? Amaç ne siyaset,ne para,ne ev,ne araba, ne aşk,Amaç ümmeti yok etmek ama üzülme kardeşim bunu asla başaramayacaklar ! La tahzen!İnnallahe meane. ALLAH BİZİMLE BERABER ! onlar yeni neslin firavunlarıysa eğer bizde Hz.Musa'nın (a.s) o Allah dostunun,torunlarıyız.

Üzülmeyelim kardeşim.Birlik olalım.Kardeş olalım..Bu şeref yoksunu insanlara kendimizi ezdirmeyelim..Bizler muhammed(sallallahu aleyhi ve sellem)'in askerleriyiz..O güzel yürekli peygamberimizin ümmetiyiz..Ezanları susturamayacaksınız...Bu milletin her an her saniye başını secde'den kaldıramayacaksınız..

( FETÖ,PKK,DAEŞ,ESAD,PYD Allah sizleri Kahhar ismiyle kahretsin !!! Ve o dehşet verici günde yüzünüze dahi bakmasın! Sizler şeytanın ordusunun komutanlarısınız ve hepiniz sürülüp cehennemi boylayacaksınız..!! Sizler şeref yoksunu köpeklersiniz..Şeytan bile halinize bakıp acıyordur.Allah sizleri kahretsin!!!!!!! AL-İ İMRAN (12.AYET) : ''De ki: Yakında mağlup olacaksınız ve cehenneme sürüleceksiniz. !'')

''Bu vatan ,İIeri atıIıp seIIercesine, Göğsünden vuruIup tam ercesine, Bir güI bahçesine girercesine, Şu kara toprağa girenIerindir...''

'' Tarihin diIinden düşmez bu destan: NehirIer gazidir, dağIar kahraman, Her taşı bir yakut oIan bu vatan, Can verme sırrına erenIerindir...''

''Dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı hilal!Olsun artık dökülen kanlarımın hepsi helal.Ebediyyen sana yok, ırkıma yok izmihlal:Hakkıdır, hür yaşamış, bayrağımın hürriyet;Hakkıdır, Hakk'a tapan, milletimin istiklal.''

Allah bu vatan'a bir daha istiklal marşı yazdırmasın! Ve Rabbim bizleri kafir topluluğuna karşı korusun ve güçlü kılsın.Allah zulmedenleri kahretsin ve zulme uğrayanları affetsin.Allah bütün müslüman kardeşlerimin yanında olsun.NE MUTLU MÜSLÜMANIM DİYENE!!NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.. ^^

YAZARLAR : ORHAN ŞAİK GÖKYAY, MEHMET AKİF ERSOY


İSLAMİ SÖZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin