Çok etkilendiğim bu yazıyı sizlerle'de paylaşmak istedim.. birefser 'e (Güzel yüreklim'e paylaşmama izin verdiği için huzurlarınızda teşekkür ediyorum..Her cümlene ,her harfine katılıyorum..^^) (Yazı birefser'e aittir.)(İmam-hatipli Milyoner )(Biz Müslüman Gençler)
*******
Gel gelelim efenim şu okunma sayısı milyonlara ulaşan Wattpad hikayelerine. Ben onlara 'Kod Adı: Ahlâk Çökerticiler' diyorum çünkü ahlâk çökertme de bizim şu televizyon dizilerini, bırak televizyon dizilerini Amerikan sinemasını bile alaşağı etmiş durumdalar.
Hadi o Amerikan sinemasında ki dizilerin, filmlerin Ahlâksızlığını, yapan adamların gavur olmasına veriyoruz da. Pek sevgili milyon okunmalık hikayelere sahip Wattpad yazarlarımız, Müslüman değil misiniz yahu siz?
İnsan bırak okumayı, hikayenin adını, kapağını gördüğünde bile utanıyor, siz onları yazarken zerre kadar utanma belirtisi göstermediniz mi?
O hikayeler yazılırken muhtemelen yazarlarımız edeblerini, hâyâlarını, ahlâklarını çıkarıp bir kenara kaldırmışlar ve öyle yazmışlardı. Bunun başka bir açıklaması olduğunu düşünemiyorum.Bilirsiniz hepiniz o hikayeleri... Mafyalar, Bad boylar falan...
Mafya dediğin baba değil mi ya. Mafya babası. Bizim bildiğimiz mafya babaları şöyle biraz kilolu, boynunda altın bir zinciri olan, itici bir tip... Ne ara bu mafyalık delikanlı kesime sıçradı. Maşallah hepsi de uzun boylu, fit, yakışıklı çocuklar. Kilolu ve itici bir tip değil hiç biri, mankenlik ajansından fırlamışlar sanki mübarek, boyunlarında altın zincirleri de yok. Ya bi git işine öyle mafya babası mı olur...
Bir de Bad boy kesim var. Yahu kardeşim siz küçükken Selena izlerken Hades'ten nefret edip, iyilerin dostu değil miydiniz ya, ne ara kötülere hayranlık duyup bad boylara aşık olur oldunuz.
Siz değil miydiniz öğretmenlerini ana-babası olarak gören, ne ara öğretmenlerinize yan gözle bakıp, yasak ilişkiler yaşar oldunuz.
Ya bir kendinize gelin Allah için. Biraz edeb yahu!
Böyle AHLÂKSIZ şeyleri nasıl olurda AŞK diye yeni nesile aşılarsınız. Zaten televizyon dizilerimiz sağolsun sapıtmaya meyilli bir nesil var artık, sizde hepten destek oluyorsunuz. Bunun hesabını verebilir misiniz çok merak ediyorum?"Yüzünde göz izi var sana kim baktı yârim" diyen o dedelerin torunları şimdi aşk gibi önemli bir şeyi ahlâksızlıklarının en ortasına koyup zinayı aşk diye gösterir oldular.
Bir de bu güruhu yazar olarak kabul edip onlara alkış tutanlara da helal olsun.Neyse bir konuya daha değinip gidiyorum.
Şu hikayelerde ki küfür meselesi... Adam hikaye de normal bir şekilde konuşuyor arkadaşıyla. Ancak her 10 kelimesinden 9'unda arkadaşının anasına, bacısına, yedi ceddine kadar sövüyor. -dışarıdan bu lafları işiten bu ikisini düşman sanır- ancak o yakın arkadaş bunu gayette güzel bir şekilde karşılıyor, âdeta kendine iltifatlar yağdırılıyor gibi bir durum içerisinde, hatta o da kendi arkadaşına iltifatlar yağdırıyor- ana avrat sövüyor-
Gördüğüm en âlâ saçmalıklardan biri. Ana avrat sövmeyi samimiyet sanıyorlar...Bir de aileye sövme var ki... Hiç, tahammül edemediğim bir durum. Kız/erkek, ailesinden biri izin vermeyince bir şeye başlıyor ağza alınmayacak küfürlere, nefret söylemlerine. Peki bunun adı ne... Özgürlük.
Hayır efenim bunun adı EDEBSİZLİKtir bunu da böylece bilesiniz.
Siz yazın bunları, ergen kesim okusun. Ailesi, sevgilisiyle dışarı çıkmasına izin vermeyince nefret etsin ailesinden, kendi anasına babasına ağza alınmayacak küfürler etsin, tüm belaları, lanetleri üzerlerine yağdırsın. Annesi babasını gerici olarak görsün, çökertin aileleri helal olsun.Selahaddin Eyyubi'nin bir sözü var
"Bir toplumu savaş olmaksızın yıkmak isterseniz çıplaklığı ve zinayı genç nesilde yayın."Ve evet milyon okunmalık hikayelere sahip sayın wattpad yazarları siz bunu çok iyi başarıyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSLAMİ SÖZLER
Espiritualبِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم * (2016-2017) yıllarında oluşturulmuştur.