. ''Ölüm sana her gün bir adım daha yaklaşırken,sen neyine güvenip Allah'tan uzaklaşıyorsun ?''
''Düşünsene kabre söyle girdiğini ; Namazların tam ,kazalarını bitirmişsin,tertemizsin,oruçların tam,günahlardan sakınmışsın,İslam'ı anlatmak için köşe bucak dolaşmışsın.Düşünsene kabre giriyorsun ve Allah ,melaikelerine''Bu kulumun kabrini genişletin.Bu kulumun ruhunu orada bırakmayın.Bu kulumun ruhunu yıldızlara yükseltin oralarda gezinsin,güzel manzaraları seyretsin ''diyor.Düşünsene sırattasın,kıldan ince kılıçtan keskin.Aşağısı alabildiğine cehennem ateşi,ileride Cennetü'l-Firdevs var.Sonsuz mutluluk diyarı...Sıratta seni biri karşılıyor.Daha önce hiç görmediğin,inanılmaz güzel yüzlü birisi.Baktığın zaman sıradan bir insana benzemediğini fark ediyorsun.Ve sana dese ki ''Gel Rukiye'm Elif'im ..Mustafa'm..Gel Fatih'im..Salih'im..''Ben senin Peygamberinim. Benim adım Muhammed(s.a.v)sen benim ümmetimsin.''Ve ilave etse,''Dünyada bana çok sadık bir ümmet oldun,helal olsun sana.''Gözyaşların aksa ve Efendimizin cübbesini ıslatsa sonra elinden tutup seni sonsuz mutluluk diyarına,nura doğru götürse ve ''ALLAH''ile görüştürse fena mı olur kardeşim?''
''İsimlerin olduğu yere kendi adınızı koyup okuyun bakalım..Yüzünüzde güller açıyor değil mi ? Rabbim her mümin ve mümine kardeşime nasip etsin .. ''
SELAM VE DUA İLE EN MERHAMETLİYE EMANET OLUN..^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSLAMİ SÖZLER
Spiritüelبِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم * (2016-2017) yıllarında oluşturulmuştur.