Bu hikaye Marktuan493 ,busra_ncr ve tüm okuyuculara ithafen;
Mark'ın yanında hemşire olarak çalışiyordun ve bu durumdan oldukça memnundun.Mark'in odasında konuşurken sen bi hastayı odaya çağırdın.Kiz biraz bakımlı gibi ve güzeldi.Yani senin kadar olamasa da..
Kız içeri kıvırta kıvırta girdiğinde o kıvırtan götünü alıp...Neyse.Kiza baktığında hiç hasta gibi durmuyordu.Ama sabır..
Dışarı çıkacaktın ki o kıza güvenmediğinden içeri de kalmaya karar verdin.
Kız sana garipçe bakınca açıklama gereği duymadın.Onane ki..Mark bu haline gulerken kızın durumunu sormaya başladı..
"Neyini vardı?"
"Neyim yok ki"dediğinde gözlerini fal taşı gibi açtin.Sakin ol.Sakin ol.Bisey yok.O sadece hasta.Hem de kafadan.
"Hanfendi hastalığınız neydi?"
"Sen!Sana hastayım"dediğin de kızın saçını tuttuğun gibi çekmeye başladın.
"Ne diyon kızım sen.Yavşak sürtük.Hazir hastanedeyken buraya boşuna gelmiş olmazsın.Ben sana hastalığını gosteririm."diyerek kızın kolunu ısırdın.Kiz bi an çığlık atınca devreye Mark girdi ve sizi ayırmaya çalıştı.
En sonunda sizi ayırdığında sinirle kıza bakiyodun.Mark da sana.Hayir yani altı üstü kızın kolu morarmisti o kadar.Bi erkek sana baksa götünü yırtıyordu ama..
Mark yavaşça kızın koluna baktı.Kiz da biraz acıdığını belli edecek şekilde ses çıkardı.Sen ise sinirlendigini belli edecek şekilde soludun..
Sinirini yenmek için kahve almaya gittin.Mark'a da alacaktin ama ona o kız alsın.Kahveyi aldın ve odaya doğru ilerliyordun.Bi yandan da filmlerde ki gibi Mark'la kız yanlış bisey yapsin sende onları bas sonra o kızın kafasını götüne...
Tabiki böyle bisey istemiyordun ama yinede bu kıza sinir olmuştun.
Odaya girdiğinde kız yerinde oturuyo ve eteğini yukarı çekiyordu.Sen de sirititarak elindeki kahveye baktın.'Vallaha bu kız kaşındı'dedin ve elindeki kahveden son kez bi yudum alarak kıza yaklaştın
'Ya Allah bismillah' dedin içinden ve kızın üzerine kahveyi döktün. Kız çığlık atarak ayaga kalktı.Senin de yüzünü kötülük gulusu kapladı tabiki.
Mark hemen kızın yanına gelip kızın bacağına elledi.
"Yaa!Ne yapıyorsun?!"dedin hafif bağırarak.Su anda ağlamak üzereydin.
"(Adın) sus!Zaten işi berbat ettin.Doktor olarak hastami iyileştirmeye çalışıyorum" dedi ve kızın bacağına baktı.Sende baktigin da kızarmıştı.Bok olsun.
Odadan hemen çıktın.Aglaman lazım.Evet ağlıyorsun şuan.Mark ilk defa sana bağırmıştı.Tamam erkek olarak bağırması normal bişey.Ama haksız yere bağırdı.Erkek bu.Sert olur.Tabi sert başka yerleride vardı ama..*yazar sapıtti*
Tövbesteyşın.Simdi sapitma zamani değil dedin ve göz yaşlarını sildin.Odaya girdin ve gordugun şey yine aglamani sağladı.
Mark'la kız öpüşüyodu.Sen sinirle kızın saçından tuttun ve yanık dediği yere tekme attın.Tabi ki filmlerde ki gibi zırlayıp gitmicektin.
"Siktir"diyip kızı odanın kapısına doğru çıkardın.Ardindan da sen çıktın.
Mark'a kızmak istemiyordun.Onu seviyordun illa ki geçerli bi sebebi vardır dedin.Odaya geri girdin.
"(Adın)ben üzgünüm.Kiz bi an dudağıma yapıştı.Ben ne old-"sözünü kesen şey senin dudakların olmuştu.
Çünkü biliyordun Mark'ın geçerli bi sebebi olduğunu...
Bölüm baya geç geldi biliyorum.Uzgunum.
Geçerli bi sebebim var
Aklıma gelmedi 😂😂
Vote ve yorumlarınızla bekliyorum
Bi daha ki bölüm youngjae olcak
Ondan sonraki bölüm kim olsun
Yorumlarınızı bekliyorum
Bide ithaf ettiğimiz arkadaşın Teog sınavı varmış bu sene
Kolay gelsin diyorum
Sizleri seviyorum...💜💙💛💚