Bölüm biraz kavgalı olmadı ama beğenmediysen yeniden yazabilirim.Bu hikaye @IlaydaKaygsz7 ve tüm okuyucalara ithafen;
"Yaaa gitmek istemiyorum yugyeom!!"
"Hadi (adın) hiç acımıcak" diyerek seni arabaya doğru sürüklemeye başladı.Doktora gidiyordunuz.Hem de DİŞ için.Senin küçüklüğünden beri korktuğun tek doktor diş doktoruydu.Gitme sebebiniz ise...
*****Flasback*****
Meyveleri yıkayıp yugyeom'un yanına oturdun.O ne yerse sen de onu yiyordun.O ağzına kiraz atınca sende kiraz yiyordun.Bu onun gülmesine sebep olmuştu.Ağzı büyük olduğu için ağzına erik attı.Sen de eline erik aldın ve ağzına attın.Erik o kadar büyüktü ki ısırınca tık diye bi ses çıktı.
Eriği zar zor yiyince değişik bi şey issettin.DİŞİN KIRILMIŞTI.Korkuyordun.Bunu Jb'ye söylediğinde yarın doktora gitceğinizi söylemişti.Korktuğun başına gelmişti.Bilmiyordu ki diş doktoruna fobin olduğunu...
*****Flasback And****
Kemerini taktın ve sıkıcı kemerden tutundun.Korkuyodun hem de çok.Yola odaklanmaya çalıştın.Hiç acımıcak diye kendini avutmaya çalıştın ama olmuyordu.
En sonunda geldiğiniz de yavaşça arabadan indin ve Yugyeom'un elini sıkıca tuttun.Diş doktorunun odasına geldiğiniz de yavaşça kapıyı tıklatıp içeri geçtiniz.Doktor yatmanı söyledi sen de korkarak yattın.
"Ağzını aç"
"Daha çok ağzını aç"dedi.Ağzını mı yırtcan bu kadar açılıyo işte diye geçirdin içinden.Yavaşça ağzına iğne yaptı.Acıtmıştı ama çok az.Korktuğun kadar yoktu.
"Dışarı da bekleyin az sonra sizi çağırdığım da gelirsiniz"dedi.Sanırım uyuşmasını bekleyecektiniz.
***
Dişine dolgu yapılmıştı ama uyuştuğu için hiç acımamıştı.
"Tamam bitti kalkabilirsiniz"dediğinde doktor yavaşça doğruldun.Yugyeom sana sırıtarak bakıyordu.Gözlerini devirdin.Doktor Yugyeom'a baktı.
"Dur bi dakika"dedi ve Yugyeom'un yanına gidip ağzını açtı.
"Dişinde çürük var hemen çekilmesi gerek.Yat şuraya"dedi.Sen Yugyeom'a bakıyordun.Sana korkuyormuş gibi bakıyordu.
Yüzünü 'yaşasın kötülük' gülüşü kapladı.
Ne demiş atalarımız "Gülme komşuna,gelir başına"
Ama sen bilmiyordun ki;
Yugyeom'un diş doktorlarına karşı fobisi vardı...
Sizce bölüm nasıl oldu
Sizi sıktıysam özür dilerim
Aklıma gelmiyo
Beğemişsinizdir diye umuyorum
Diğer bölüm jackson olcak
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin
Sizleri seviyorum...