Yeni bir hikayeye başladım.Ana karakter Bts'den suga.Bi goz atarsaniz sevinirim.Simdiden teşekkürler..
Bu hikaye MelekElvanKu ve tüm okuyuculara ithafen;
Bugün senin doğum günündu ama Yugyeom'un yoğun işi olduğu için eve biraz geç gelecekti.Bu da seni üzüyordu.
Her yıl yaptığın gibi kendi pastani aldın.Mumlarini yerleştirdin ve hepsini teker teker yakmaya başladın.Hepsini yaptığın da dilek tuttun.(Dilek size kalmış,ben kendi fikrimi söylüyorum)
'Bugun yanımda olamayan Yugyeom'un omur boyu yanımda olması dileğiyle' diyerek mumları üfledin.Pastani kesip içeriye gittin.
Her doğum gününde yaptığın gibi deniz kenarına gittin.Kumlarin ayaklarını gidiklamasi hoşuna gittiği için ayakkabını çıkardın.Ve yurumeye başladın.
Deniz kenarına yaklaştıkça etraf aydınlanıyordu.Nedenini merak ediyordun.
Yavaş adımlarla aydınlığa doğru gittiğin de gordugun manzara karşısında gözlerin istemsizce açıldı.
Kırmızı bi halı vardı.Kenarlari ışıklarla suslenmisti.Ve ışıklarda kırmızı kurdaleler vardı.Yavas adımlarla ilerlerken bi yandan da etrafını inceliyordun.Dikkatini çeken şey ise halinin kenarlarında dilek fenerleri vardı.Nedenini merak ediyordun.Bu şey sana hazırlanmış olamaz diye görüntüye fazla yaklaşmadin.Ve kızın gelmesini bekledin.
Biri senin arkadan yakalayıp kaldırdı.Ciglik atmaya başladın.Seni halının üzerine bıraktığın da beklenen kızın sen olduğunu anladın.Mutlulukla yürümeye başladın.Karsina yugyeom çıktı.Gozlerin mutluluğuna karşı damla damla göz yaşı dökuyordu.
"(Adın) ben seninle yaşamak değil seninle yaşlanmak istiyorum.Geceleri uykun kaçtığında benimle aynı tavana bakar mısın?"dediğinde gülerek yaşlı gözlerinde ona baktın.
"Doğum günümde ki tek dileğim sensin Yugyeom.EVET TABİKİ"diyerek boynuna atladın.Dudagina buse kondurdugun da dilek fenerleri uçmaya başladı.Sen şaşkınca yugyeom'a bakarken yugyeom konuştu;
"Ömrümde ki tek hayalim sensin (adın).."Bu bölüm de böyle oldu
Bi daha ki bölümde gorusmek üzere
Sizleri seviyorum...😘😘