Wejście smoka.

88 3 0
                                    

Pierwszą myślą po przebudzeniu była kawa. Kawa, to zawsze dobry początek w dni takie jak te. Pierwszy dzień w szkole po dłuższej nieobecności. Znudziło mi się leżenie w łóżku, oglądanie seriali i ciągłe zbijanie gorączki, która wzrastała wieczorami.
Spojrzałam przez okno i z zadowoleniem stwierdziłam, że taka pogoda mi odpowiada. Pierwsze krople deszczu zaczynały ścigać się po moim oknie,a ja przypomniałam sobie, że dawno temu obstawiałam, która kropla dotrze pierwsza na dół szyby. Z zamyślenia wyrwał mnie telefon. Alicja. Nie musiałam nawet spojrzeć na wyświetlacz - po prostu ona zawsze dzwoniła do mnie przed szkołą, bo chciała się dowiedzieć czy przypadkiem dzisiaj nie zmieniły się nam plany. Sklep i papieros, to nasza codzienna tradycja. Wyjątkiem są dni, gdy mnie nie ma. Tak, mówię mnie, bo ona zawsze jest w szkole...To taki typ osoby,która pierwszy raz na wagarach była w liceum, a za najważniejszy cel objęła sobie stu procentową frekwencję.

Trzy godziny później siedziałam na rozszerzonej historii, słuchałam o Normanach i..w tej chwili oderwałam wzrok od książki, bo w klasie rozległ się głośny huk. Wszyscy zwrócili swoją uwagę na człowieka, który trzasnął drzwiami.Nigdy wcześniej go nie widziałam. Wysoki,ciemne oczy i włosy. Miał na sobie czarną koszulę, która miała odpięte dwa guziki, czarne jeansy i..wow. Posiadał dość dużo tatuaży. Moje w stosunku do jego,to pikuś.
Wszyscy patrzyli na niego w milczeniu, jedynie nauczyciel wyszedł z inicjatywą i przedstawił go klasie.
Wiktor. Wiem tylko tyle, bo zapomniał jego nazwiska, a Wiktor nic od siebie nie dodał, tylko głupio się uśmiechnął. Zabrał swoje rzeczy i poszedł na sam koniec, usiadł sam w ostatniej ławce. Może mi się wydaje, ale gdy mnie mijał, to posłał mi uśmiech...a teraz, gdy za mną siedzi, czuję na sobie jego wzrok.

WITAM! Oto pierwsza część mojego opowiadania...i w sumie nie wiem ile rozdziałów mi to zajmie,bo to zależy od Was. Mam nadzieję, że chociaż ktoś znajdzie cierpliwość i to przeczyta :) Miłego czytania!

I'll be the one, if you want me to.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz