~Chapter 8~

338 30 0
                                    


"Oppa,knapa kita kna pindah ke England?" soal Ji Hyo. "Ji Hyo masih kecik utk tau." Luhan senyum nipis lalu menggosok kpala Ji Hyo. "Esok hari terakhir kmu bersekolah. So,bhai² to your fanz ^o^" kata Sehun. Ji Hyo tersenyum. Pasti dia akn merindui semua kenangan. Huh...nk wat camnee ...

*DI HIGHSCHOOL*

"Alaaa...knapa jagi? Nnti oppa rindu" kata GD. "Manalah aku tauu..hmm..sabar ajee.." bls Ji Hyo. Pagi itu,Ji Hyo dikerumuni oleh fanznya. "Ji Hyo jgn lupa Bambam okey?" ucap Bambam. "Mangkuk tingkat ni,Bambam bgi kat Ji Hyo yer? Simpan leklok. Syg Ji Hyo" Bambam menyerahkan mangkuk tingkat. "Hm..yela²" Ji Hyo mengangguk.

"Ji Hyo...jgn lupakan aq tauu! Selalu update pasal kau." Eunji memuncungkan bibirnya. "Hxhx. Okeyy! Tak mo buat duck face camtu. Macam itik serati XD " kata Ji Hyo. Eunji mencubit lengan Ji Hyo. "Babai all. Lobiu,nnti Ji Hyo update insta like ramai² XP . Muah" Ji Hyo buat flying kiss. Mesti tau kan apa yg fanz Ji Hyo buat. Berebut² tngkap flying kiss Ji Hyo. "Jom Ji Hyo" D.O tersenyum apabila melihat saengnya itu mengangguk.

*AIRPORT*

"Nah! Pasport semua. Eh,yg Lay biar hyung yg pegang. Kau tu blur memanjang,kang hilang pasport" kata Xiumin. "Yela²" Lay buat muka comel + sedih. "Ji Hyo? Are u okay? Sedih nk tinggalkan Korea ea?" soal Kris. "Opkos lah oppa, Ji Hyo syg gile kot kat Korea. Hmm..takpelah..Asalkan oppa ada kat sisi Ji Hyo,Ji Hyo okay jer." Ji Hyo mengukir senyuman. Sehun memeluk bahu saengnya.

"Walau apapun yg terjadi,kami xkn biarkan Ji Hyo keseorangan. Kami akn jaga Ji Hyo. Ji Hyo hnya perlu tau yg kami sentiasa ada dgn Ji Hyo" ucap Sehun tersenyum. Ji Hyo menggenggam kata² itu. "Gomawo oppa² semua. Lobiuu" ujar Ji Hyo. "Lobiu too" bls Baekhyun sambil memuncungkan bibir. Mereka tergelak. "Jom lah kita,nnti burn plak tiket nie" kata Suho. "England! Here i come!" Ji Hyo dan Chanyeol separuh menjerit. "Weih,klau Ji Hyo yg jerit takpe..ni Chanyeol jerit gak,rase nk lempang aje..tua² buat perangai lagi" Luhan buat muka -_- kpd Chen. "Kanak² ribena..biarkan ajeee" ulas Chen.

💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

"Diorang dah takde kat Korea! Saya dah pergi spy rumah diorang. Memang takde.." kata seorang namja berkulit cerah di dlm suatu pejabat. "Mustahil! Takkan diorang dah keluar dari Korea. Ini tak boleh dibiarkan. Siasat dan cari mereka hingga jumpa" arah seorang namja yg berusia separuh abad itu. "Er...baik tuan" ucap namja berkulit cerah itu lalu keluar dari pejabat.

"Ji Hyo... Kemana kamu menghilang. I miss u so much,my child. Appa nk jumpa kamu" kata namja berusia separuh abad yg bernama Tuan Jin.

🎀BERSAMBUNG🎀
🎀MIAN XBEST🎀

[C]❣LOVE YOU SAENG❣Where stories live. Discover now