~Chapter 11~

386 31 0
                                    

"Pesawat kita akan mendarat tidak lama lagi. Sila bersedia" ucap pramugari itu. Exo dan Ji Hyo mula bersiap sedia.

"Huaa! Korea! Miss you bebeh! I want to kiss you!" tutur Ji Hyo girang. Exo hanya tersenyum.

"Hyo. Jom! Kereta dh tunggu tu." pinta Suho memimpin tangan Ji Hyo. " Wow! Limousine laa. Huntung nya kita" Ji Hyo masih lagi berkata²

"Atuk dan nenek yg sediakan. Mereka dh tunggu kat rumah tu" kata Xiumin . Ji Hyo membentukkan mulutnya 'o'

✖✖ *Di Rumah Puan Shin dan Tuan Lee*✖✖

"Omma!" jerit Exo

"Nenek!" Ji Hyo memeluk Puan Shin.

"Yelahh. Asyik lupakan saya sahaja. Hurm.." Tuan Lee pura² merajuk.

"Hehe. Atokk. I miss you. Muah!" Ji Hyo mengucup pipi Tuan Lee. "Ye lorhh. Jom masuk. Panas ni" usul Tuan Lee.

Tanpa mereka sedari,ada sepasang mata sedang merenung mereka dari tadi.

"Hah! Kau ingat kau boleh terlepas? Aku akan rampas Ji Hyo dari korang balik. Dia satu²nya waris Diamond Holding" Bomi menanggalkan kaca mat hitamnya lalu mengarah pemandunya agar pergi dri kawasan itu.

💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

"Annyeonghaseyo!" sapa satu suara dri luar .

"Ji Hyo.. Pi tengok nuhh" suruh Chanyeol yg leka bermain PS2 bersama Yein . "Nae!"

"Siapa ya? Nk jumpa omma ya? Masuklah" kata Ji Hyo menjemput ahjushhi itu masuk ke rumah. Ahjusshi itu ialah Kim Seok Jin a.k.a Uncle Jin. —3—

"Uncle Jin!" tegur Baekhyun. Mereka bersalaman. (author: org korea salam jugak ke -,-)

"Sape ni oppa?" soal Ji Hyo merenung Jin. Mereka serba salah utk memberitahu. "Eh,Jin! Bila sampai?" soal Puan Shin dari dapur.

"Baru je noona. Hyung mana?" serentak dengan itu Tuan Lee memasuki rumah. "Hyung!" Uncle Jin memeluk tubuh tua Tuan Lee.

"Oppa! Siapa dia ni? Knapa tak nk jawab?" bentak Ji Hyo sedikit degil.

"Kita duduk dulu. Omma akan terangkan." tutur Puan Shin.

"Nae!" Ji Hyo bersuara comel.

"Now! Tell me.. Who is he?" soal Ji Hyo (author:hancuss b.i aku)

"Dia... Appa kandung Ji Hyo" tenang Puan Shin menjawab. Mata Ji Hyo terbuntang.

"Oh My God! Really?!" soal Ji Hyo. "Ji Hyo .. Appa bukan sengaja nk tinggalkan Ji Hyo" kata Uncle Jin. Ji Hyo sudahpun memeluknya.

"Gwenchana appa! I miss you. Yeay! Hyo ada appa!" Uncle Jin mencium pipi dan dahi Ji Hyo. "Me too. Appa sayang Ji Hyo!" ucap uncle Jin.

"Ji Hyo takde omma ke?"

*Maaf kepada readers sebab author dh lama hiatus. Ampunn. Insha Allah,lepas exam author akn fokus ttg ff ni*

🎀BERSAMBUNG🎀
🎀MIAN XBEST🎀

[C]❣LOVE YOU SAENG❣Where stories live. Discover now