"Yipee!! Kita nk balek korea! Yahoo!!" tempik Ji Hyo. Xiumin hanya menggeleng2 kan kpalanya. "Hyung! Sehun dah siap packing! Muahahah!" Sehun menarik bagasinya itu. "Hamboi2 tak sabar nampakk. Tak hilngnya korea tu" perli Tao. "Diam arh. Suka aty Hun lah. Kang Hun letak lipas dlm beg tu baru tau" ugut Sehun. "Trylah buat! Hyung wushukan kamu kang." kata Tao. Mereka berdua terus bergaduh. Bla...bla..blaa..
"Ayoyo! Dey! Bley senyap dak! Tambi mau tgk tv. "ha!! Kan dah kluar loghat india tu.. Kau jngn macam2 ngn Suho. Mereka berdua diam setelah ditegur oleh Suho.
Ketang! Ketung! Ketang! Ketung!
"Time to eat!" jerit omma D.O. "Saeng! Kajja" kata Kai . Ji Hyo terus pergi ke arah Kai. "Oppa,nmpak tak?" soal Ji Hyo dgn jelingan tajam. "Nmpak apa??" pura² tak tau. "Baik² arhh. Kang saeng tumbuk!" bls Ji Hyo. "Hehe. Nmpak sikit jer.. Muahaha" gelak kejam si Kai ni. "Oppa jahatlah! Korek mata tu kan!" tutur Ji Hyo garang. Senanye kan...masa Kai panggil Ji Hyo..Ji Hyo tgh kemas underwear ngn bra. Tu yg dia malu tuu..⊙_⊙
"ChanBaek! Makan leklok. Mulut kau terkoyak ke apa? Sampai tumpah bagai ni?" soal Kris. "Hehe.. Lapo! Sedap sgt nasi goreng kimchi nii." bls Baekhyun. "Tambahlah lagi. Pasni kita nk pi airport lak. Pasport mana semua?" soal omma D.O . "Dlm bilik!" serentak mereka bersuara. "Pukul brpa kita kna ada kat airport??" soal Ji Hyo usai meneguk air.
"8:30 sebab flight kul 9. Skang dh kul 6:30.." kata Luhan. Mereka semua mengangguk². Selepas makan, Ji Hyo menolong D.O mengemas meja. Ji Hyo mencuci pinggan. Seketika kemudian dia mengelamun.. 'Knapa appa ngn omma tak cari Hyo? Diorang xsayang Hyo ke?? Hmmm...' omel Ji Hyo.
"Hoi!" sergah Lay. Akibat sergahan itu, pinggan di tgnnya terhempas ke lantai. "Arhh!" Ji Hyo memegang kakinya.. "Ke- kenapa Ji Hyo?" soal Lay mula cuak. "Kaca ni tertusuk kaca...sakit" rengek Ji Hyo. "Ayoo!! Mianhae.. Ji Hyo.. Oppa xsengaja..huwaa" pohon Lay. "Aku yg sakit..apahal yg kau meraung -_- Haiyaa" Ji Hyo buat muka annoying.
Ahli2 Exo teros ke dapur sebaik sahaja mendengar suara Lay. "Apsal ni duh?" soal Chen. "Kaki Hyo tertusuk kaca.." tutur Ji Hyo. Lay menunduk kan kepalanya. "Hah! Sapa buat tu. Hyo okey tak??" soal Kris. "Hyo yg ganas. Terjatuh tadi. Oppa,sakit"sengaja Ji Hyo merengek utk menarik perhatian oppa2 nya.
"Biar oppa yg angkat!" mereka berebut utk mengangkat Ji Hyo. Xiumin hanya menggeleng kepalanya apabila melihat mereka yg tidak matang. "Meh,oppa yg angkat" Xiumin mengangkat Ji Hyo. "Udah2 ler tu bergaduh. Hyung yg angkatkan Hyo nie. D.O pi masak bubur. Kris pergi ambek kotak first aid. Chanbaek pi siapkan katil. Sehun ngn Kai g beli plaster. Yg laen sambung cuci pinggan" arah Xiumin lalu ke bilik Ji Hyo. "Alright,hyung!" sahut mereka semua. Mereka bertungkus lumus menjaga Ji Hyo.
💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
"Arhh!!" Chanyeol menjerit lalu menarik bagasi nyaa. All members be like -,- . "Biarlah oppa2 . Oppa Chan memang camtuh. Cam bebudak." Ji Hyo jalan terjingkit2. Mereka semua tersenyum. "Are you okay,dear?"soal Sehun. "I'm okay! Tak sabar nk jumpa nenek ngn atukk" kata Ji Hyo girang.
"Eh..tu bukan ke nma flight kita? Jom2"kata Suho. Mereka menolak bagasi masing2 . Kai memimpin tgn Ji Hyo. "Korea here i come" kata Ji Hyo perlahan.
🎀BERSAMBUNG🎀
🎀MIAN X BEST🎀