~Chapter 13~

268 25 0
                                    

❣LOVE YOU SAENG❣

        CHAPTER 13

Sewaktu Ji hyo enak diulit mimpi Gary menikahinya dia tersedar akibat bunyi bising . Dia bangun . Dia melangkah mahu keluar dari bilik .

Bukkk!

Amek kau  . Kang dah terlanggar . Ji hyo meraba² barang di hadapannya . Manalah tau tertukarr almari ngan Chanyeol oppa .

" Wahai almari upin ipin . Mengapa kamu berdiri di sini . Ke tepilah sikit " bebel Ji hyo . Dengan serentak itu almari itu mengengsot ke tepi . Wah . Hebat bukan ?

Ji hyo tengok di luar biliknya . Dia tgk ke tingkat bawah .

Zupp !

Seseorang telah menguncinya dari belakang . Dia dapat merasakan ada orang sedang menghunus pisau di lehernya .

" Ahh ! Bongok ! Sial ! Arghh!! Mak ko ijoo ! Bapak ko kelingg ! Atok kau bangla ! " jerit Ji hyo lalu bergego hingga runtuh rumah banglo itu . Oke joke .

Semua org kluar dari bilik masing² . " Ji hyooo ! " jerit Kai . " Bomii ! Lepaskan dia !!! " ujar Uncle Jin. " Kau ingat senang² nak lepaskan dia ?! Kau tau tak betapa payahnya nak masuk rumah ni . "

" Sabarr . Kita boleh minum kopi sambil berbual " kata Lay . " Haa elok jugak tu . Aku pun dahaga ni . Ko ! Pergi buat air untuk akuu " kata Bomi

💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Mereka duduk di meja makan . Sambil Bomi menghirup kopi dan mencicah biskut Chipsmore  dia menjeling ke arah semua orang .

" Tadi aku masuk.. Aku panjat pagar lepastu tercucuk duri bunga mawar dekat bontot aku . Sakit sial ! Lepastuu . Aku termasuk dalam swimming pool . Tak guna betul !! " leter Bomi .

" Haaa . Padan muka ko " kata Puan Shin . " Sudahh !! Habis dah biskut dan air kopi aku . Korang dekat ngan dia .. Aku bunuh dia " kata Bomi.

" jngn kau apa² kan dia . Tak gunaa !! " kata Luhan marah . Terkeluar kejantanan Luhan kauu ! Choii mulut author .

" Aku nak harta tu ! " kata Bomi menghunus pisau pada leher jinjang milik Ji hyo . " Amekla ! Janji kau tak apa²kan anak aku ! " kata uncle Jin .

" Deal ? " Bomi menyerahkan suatu borang . Entah dari mana dia keluarkan . Maybe dia ada poket macam doraemon . Well .. Who know execpt author . Ececece .

Selesai menandatangani surat itu , uncle Jin melemparkan ke atas muka Bomi . Apa lagi ? Membebel lerr mokcik tuo takde gigi tu .

" Wey buduh ! Pehal kau campak cenni arr ! Kau nk tgk ank kau mati ke ? " perlhan² Bomi mengelar leher Ji hyo . Namun, Tao sempat menepis dengan kakinya . Perghh . Wushu dah keluar .

Xiumin menarik Ji hyo ke dalam dakapannya . Leher Ji hyo diperiksanya . Sehun terus mengambil kotak kecemasan . Eh! Helloo ! Author yg sedang bernanah hati ni tamau rawat ka ! K fine sentap .

" Are u okay Ji hyo? " soal Sehun . Ji hyo mngangguk perlahan²  . Bomi sudahpun berada dalam genggaman sebesar baldii Tao . Dia telah diikat dengan tali . " Nah ! Amek kau ! " Lay menyumbat mulut Bomi dengan stoking .

" HAHAHA . PADAN MUKA KAU SIAL " kata Chanyeol . Tiba² Ji Hyo pengsan . Dengan itu, D.o memanaskan enjin lalu mereka merempit ke hospital .

🎀BERSAMBUNG🎀
🎀MIAN XBEST🎀

[C]❣LOVE YOU SAENG❣Where stories live. Discover now