I will kill 'em.

278 19 3
                                    

- Haide, odată! De ce te miști atât de greu azi? -îl întreb pe Jackson care abea merge

- Pentru că, fraierii trebuie să ajungă primii, așa o să vadă că opera lor de artă încă e pe oglindă și nu vor putea repeta. -spune continuând să meargă ca melcul, așa că fac de asemenea.

- Cu Yugyeom cum mai merge? -mă întreabă atingând subiectul sensibil

- De ce întrebi? -spun privind în gol

- Pentru că știu că-mi ascundeți ceva. -spune și își dă ochii peste cap

- Oppa! Nu se întâmplă și nu s-a întâmplat nimic între mine și el. Avem doar caractere diferite. -urăsc să-l mint pe Jackson, știu că într-o zi va afla adevărul, dar încă nu e momentul.

- Mă iei de prost? -mă întreabă continuând să-mi evite privirea

- Întreabă-l pe el dacă nu mă crezi! -spun nervoasă și grăbesc pasul

- Sunteți amândoi foarte Încăpățânați! -spune și îmi dau ochii peste cap, ajungem în fața unei cafenele și ne luăm două cafele, ca în fiecare dimineață. Jackson nu scoate un cuvânt, probabil e foarte nervos pentru că nu-i spun ceea ce s-a întâmplat, dar dacă știe el, va știi toată lumea.

- Oppa! -spun, supărată pentru că atunci când e el supărat sunt și eu

- De ce te smiorcăi? -mă întreabă în timp ce ia o gură de cafea

- Pentru că nu vrei să mă crezi. -spun în timp ce fac o față de cățeluș

- Te iert că mă minți. Dar într-o zi când o să fiu pe patul de moarte, să-mi spui. -spune în timp ce-mi ciufuleşte părul, continuăm să mergem cu pași lenți spre locul distrus de fraierii ăia, singurul loc în care facem toți doar ceea ce ne place. Ajunși în fața sălii, BamBam și Jr ne așteptau, probabil și ei au avut aceeași idee.

- Au ajuns? -întreabă Jackson și ne așezăm pe scaunele din fața sălii de dans

- Nu știm acum am ajuns și noi. -spune Jr, mai stăm de vorbit câteva minute cu speranța că ceilalți vor venii și ei, dar se pare că nu doar noi patru aveam de gând să repetăm azi.

- Oh, dar cine este aici? -întreabă Jimin, urmat de Jungkook și se așează lângă noi, simt că o să cedez moral și fizic dacă urmează o altă bătaie.

- Dispăreți. -spune BamBam, în timp ce eu mă uit prin mesajele primite la care nu am răspuns, era o ocupație bună cat timp ceilalți se omoară între ei.

- Oh, dar nu vă faceți griji, ne întoarcem la sală noastră, țeava a fost reparată. -fraierii au scris pe oglindă pentru că știau că o să plece și că nu o să mai aibă nevoie de ea! Dar, ca să-i enervăm mai mult ne prefacem că nu știm despre ce vorbesc, cu greu pentru că acum până și eu aveam de gând să le fac viața un iad.

- Oh, unde a dispărut? -întreabă Jungkook în timp ce-și atinge nervos cercelul negru

- Ce s-a întâmplat?! -spune Jimin agitat în timp ce privește șocat oglinda imensă curată. Și noi eram uimiți, nu știu cine a curățat oglinda, dar a făcut o treabă bună.

- Despre ce vorbești? -îl întreabă Jackson în timp ce-și încrucișează mâinile la piept

- Nu contează! O să vă batem rataților! -spune cu voce tare, ceea ce a scris seara trecută pe oglindă și trântesc ușa în urma lor.

- Cine a făcut asta? -întreb în timp ce mă apropii ușor de oglindă

- Yugyeom se plictisea noaptea trecută. -spune BamBam și se așează pe masa de lângă oglindă

Good vs BadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum