Alya

631 26 44
                                    

Songül gözlerini açtığında Güney ile yatakta olduğunu fark etti.Dudağı hala soğuktu.Songül yavaşça başını Güney'in göğsüne koydu.Güney yavaşça gözlerini araladı.

Güney;Ne zaman uyandın

Songül;Az önce 

Güney;Hadi aşağı in ben üzerimi değiştirip geliyorum.

Songül merdivenlerden inip koltuğa oturdu.Feride hızla gelip yanına oturdu.

Songül;Merak etmeyin iyiyiz...Bu arada hoş geldin.Dedi Elçin'e bakarak.

Ceyhun;Bazı arkadaşlar çift çift gelince Bende Elçin'i aldım geldim

Toprak;Sen bir şey mi ima ediyorsun.Dedi başını telefondan kaldırmadan Feride merakla Toprak'a baktı.

Feride;Arkadaş ortamında kiminle mesajlaşıyorsun

Toprak;Alya

Güney;Yine mi Alya.dedi Songül'ün yanına oturarak

Songül;Alya kim

Toprak;Bir kaç saate burada olur zaten tanışırsın.

Güney;Nasıl geliyor?Niye geliyor?Kore'de kalsaydı ya...Kore'ye kaçacam diyip duruyordu.

Toprak;Ben şimdi çıkayım hava alanına gideyim anca gelir.

Feride;Şey bende gelebilir miyim?Canım sıkıldı da biraz

Toprak hafifçe Ceyhun'a baktı.

Toprak;Tabi ki de

################################

Feride ve Toprak hava alanının asansörüne bindiler.Feride hafifçe Toprak'a baktı.Toprak düğmeye bastı.Ardından yanındaki arızalı yazısını fark etti.

Toprak;Siktir

Feride;Ne oldu.

Toprak;Sanırım asansörde kaldı.

Feride;Nasıl asansörde kaldık ben çok...çok korkarım ay nefes alamıyorum

Toprak hızla Feride'nin yere oturmasını sağladı.

Feride yerde bağdaş kurup Toprak'a bakmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Feride yerde bağdaş kurup Toprak'a bakmaya başladı.

Toprak;Ne...neden bakıyorsun?

Feride;Benden hoşlanıyor musun?

Toprak gülerek Feride'ye baktı.

Toprak;Senden çok hoşlanıyorum.

Feride utanarak başını önüne eğdi.

Feride;Bende sanırım biraz.

Toprak hafifçe başını kaldırınca bir düğme fark etti.Zıplayarak düğmeye basınca kapı açıldı.Toprak arkasındaki Feride'ye elini uzatarak kalkmasını sağladı.Biraz ilerleyince yolcu çıkış kapısının önünde beklediler.Toprak kapıdan yolculara tek tek bakarken bir anda arkadan boynuna iki el sarıldı.

SonGün;BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin