Burak ekrana yansıyan fotoğrafa şok içinde baktı.Ardından altında yazan yazı ile şoka girdi.
'Güney Ertürk gurur ve iftihar ile sunar'
Burak;Kaldırın lan şunu Bir daha gülen olursa...
Salondaki her kez susmuştu.Songül salona girince gülmeye başladı.Salon Songül'ün kahkahası ile yankılandı.Burak sinir ile Songül'e baktı.
##############################
Ertesi gün Güney okula gurur ile girdi.Kulağına dolan 'Vay be.Burak'ı alt eden ilk çocuk.Helal olsun'sesleri ile gülümsedi.Elindeki kravatı sallamaya başladı.Tam koridorda ilerlerken bir el sayesinde boş bir sınıfa girdi.
Güney;Ne oluyor lan
Songül;Resmen kullandın beniÂ
Güney;Ne o sevgilinin rezil olması üzdü mü seni?
Songül;Hayır sadece daha fazla gülemedim en baştan söyleseydin birlikte gülerdik.
Güney gülerek sınıftan çıktı.Songül de tam çıkacak iken Burak hızla içeri daldı.Songül'ün arkasından gelip saçını çekerek fısıldadı.
Burak;Sakın benden ayrılmayı düşünme sonunda Meral'e ne olacağını düşünÂ
Songül;Nasıl Güney'in yaptığı şeyden sonra ne yüzle geldin anlamıyorum
Burak hızla cebindeki bıçağı Songül'ün boynuna tutup hafifçe bir çizgi bıraktı.Songül hafif bir çığlık attı.
Burak;Ne o canın mı yandı
Songül;Deli sin sen tedaviye ihtiyacın var ruh hastası.
Burak;Aa insan hiç sevgilisine böyle der mi öpeyim de geçsin
Burak kan akan yerin üzerine uzun bir öpücük bırakıp ayrıldığında Songül hızla sınıftan çıktı.
###########################
Güney sınıfta otururken Songül boynunu tutarak sınıfa girdi.Güney'in yanına gelip oturdu.Elini hiç boynundan çekmeden kafasını sıraya koydu.
Güney;Ne oldu?
Songül başını kaldırıp kapıdan sınıfa doğru yürüyen Burak'a baktı.Songül hızla kalkıp elini boynundan çekti.Çantasını alıp Burak'ın yanına koydu.O çantasını alırken Güney elindeki kanı fark etti.Songül hızla Burak'ın yanına oturdu.Güney hafifçe eğilip Songül'e yaklaştı.
Güney;Neden boynun kanıyor
Songül;Sana neÂ
Güney;Songül bak...
Songül;Karışma bana ilgilenme benimle
#######################################
Her kez okul çıkışı müdürün yapacağı konuşma için toplanmıştı.Müdür tam konuşmaya başlayacak iken Burak hızla kürsüye çıktı.
Burak;Ä°ki dakika arkadaÅŸlara bir ÅŸey diye bilir miyim?
Müdür mikrafonu Burak'a uzattı.
Burak;Arkadaşlar bu dünya hiç adil değil yani kimse eşit değil anlayacağınız Aramızdaki bir arkadaş için para bağışı yapmaya karar verdim Kendisinin ne annesi var nede babası.
Güney'in gözleri dolmaya başlamıştı.Sinir ile Burak'a baktı.
Burak;Yani bildiğiniz öksüz ve yetim Güney Ertürk seni sahneye davet edebilir miyim?
Güney dolan gözleri ile kapıya yöneldi.Her kez ona acıyarak bakıyordu.
Burak;Aa nereye ya gelsene Güney arkadaÅŸlar biraz utandı anlayışlı olun amaÂ
Songül etrafında Güney'i aradı.Gözü çıkışa takıldı.Güney'in hızla okuldan çıktığını görünce oda peşinden gitti.
Songül;Güney bekle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SonGün;BELA
FanficBaş belası sevgilisi olan bir kız... Geçmişte yaşadığı acılara katlanmaya çalışan bir çocuk... Kendini kardeşine adayan bir adam... Tanıdığı bir kız için elinden geleni yapan bir kadın...