Ayrılalım

766 33 38
                                    

Songül ve Güney salonda oturuyorlardı.Songül durmadan ağlıyordu.Güney Songül'e yaklaşmadan uzaktan izliyordu.Songül'ün hıçkırıkları artınca yanına oturdu.Tam Songül'e sarılacak iken Songül hızla geri çekildi.

Songül;Yapma...dokunma lütfen...

Güney;Bak suçlama kendini sen suçlu değilsin

Songül;Evet ben suçlu değilim...sen suçlusun.Eğer hayatıma girmeseydin bunların hiç biri olmayacaktı.Olanların  tek sorumlusu sensin...Sen kendini bana aşık etmeseydin ben Burak'tan ayrılmayacaktım...Meral bunları yaşamayacaktı...Neden girdin hayatıma neden aşık oldun bana neden ya neden...Evet ben mutsuz olacaktım ama başka insanların canı yanmayacaktı...Her kezin canını yakmaya hakkım yoktu...Ve bu hakkı sen bana tanıdın...Git hayatımdan başka insanların canı yanmadan git.

Güney;Şu an gidiyorum ama sırf senin için şu an üzgünsün diye gidiyorum sonra geleceğim.Tamam mı?

Songül;Gelme ya girme hayatıma artık git...A ayrıldık bit bitti.

Güney;Yapma

Songül;Git unut artık beni ben başka erkeğe güvenecek güç bulamıyorum kendimde 

Güney;Güvenmiyorsun yani bana

Songül;Hayır

Güney arabanın anahtarını alıp hızla evden çıktı.Songül ağlayarak koltuğa çöktü.

Kapının çarpması ile Meral uyanıp Songül'ün yanına geldi.

Meral;Yapma

Songül;Ne zaman uyandın sen çık yukarı dinlen

Meral;Hasta değilim Songül Tecavüze uğradım

Songül;Hepsi benim suçum 

Meral;Suçlama kendini.Güney neden gitti.

Songül;Bizim yüzümüzden 

Meral hızla Songül'e sarıldı.

Meral hızla Songül'e sarıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Songül;Neden gittin oraya

Meral;Biz...kı kızlarla gezerken beni zo zorla götürdü.

Songül;Kıyamam sana

Meral;Evde tek mi kalacağız dayımı çağırsak.

Songül;Çağırırım 

###########################

Songül hızla telefonunu açtı.

Songül;Dayı

Ceyhun;Efendim canım iyi misin sen sesin çok kötü geliyor

Songül;Annem ile babam gittiler ya bizde kalsan evde tek kalmak istemiyorum bide Meral...kötü.

Ceyhun;Bir şey mi oldu Songül

SonGün;BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin