Songül uyandığında Güney'in yüzünü incelediğini fark etti.İkisi de aynı anda gülümsedi.Birbirlerine yaklaştılar.
Güney;Seni seviyorum dedi buruk bir ses ile
Songül;Tamam artık unuttum dünü gitme üzerine bu kadar
Güney;Özür dilerim
Songül yatakta dikleşip yastığı Güney'in karnına vurdu.Güney Songül'ün peşinden aşağı indi.Alya telefonu ile oynarken hızla telefonunu elinden çekti.Telefonundaki resmi görünce hızla Alya'yı ayağa kaldırdı.
Güney;Kim bu çocuklar
Alya;Oda arkadaşlarım...yani şey o...okul demek istedim
Güney;Sen 7 tane herifle aynı odada mı kalıyorsun
Alya;Onlara herif diyemezsin onlar Kore'nin en iyi guruplarından biri
Güney;Sus cevap ver aynı odada mı kalıyorsun
Alya;Evet
Güney;Bir de evet diyor dayımın haberi var mı
Alya;Hıh çok ilgileniyor ya benimle karışamaz o bana
Güney;Tamam ne yapmış olursa olsun baban o senin
Alya;Annemi öldürdü o...hatırlattın ya sağol
Güney;Özür dilerim.diyerek Alya'ya sarıldı.Alya başını Güney'in omzuna bastırarak bir kere hıçkırdı.
#################################
Alya salonda otururken masanın üzerindeki telefona mesaj geldi.Telefonu eline alınca kapak resminden Songül'ün olduğunu anladı.Mesaj'ın üzerindeki Burak yazısına baktı.
Alya;Burak...o Burak mı acaba.diyerek mesajı okudu sadece bir adres yazıyordu.Alya gülümseyerek adresi ezberledi ve mesajı sildi.
Alya hızla çantasını alıp evden çıktı.Mesajda yazan adrese doğru koşmaya başladı.Ne kadar Kore'de yaşasa da burayı avucunun içi gibi bilirdi.Hızla bir binanın önünde durdu.
#############################
Burak çalan kapı ile gülümseyerek kapıyı açtı.
'Hoş geldin Songülcüm'
Burak kapıyı açtığında karşısındaki kız hızla elini uzattı.
Alya;Merhaba ben Alya
Burak;Ben de Burak.dedi elini sıkarak.Alya hızla içeri daldı.Burak anlamaz bakışlarla kapıyı kapattı.
Alya;Tipinizden belli oluyor biraz piskopatlık var.Burak hafifçe gülümsedi.
Alya;Bu bıçaklar ilginizi çeker diye düşündüm.Alya çantayı açıp birkaç bıçağı uzattı.
Burak;İlgilenmiyor diyerek tam kapıya ilerleyecekti ki.Bir anda başına vurulan vazo ile yere yığıldı.
######################
Toprak tam eve girecek iken Alya'nın koşarak bir yere gittiğini gördü.
Toprak;Nereye gitti bu kız diyerek onu takip etti.Alya'nın girdiği apartmana girdi.Kapıyı açan kişinin yüzünü görmemişti.Ama el sıkıştıkları için erkek olduğunu fark etti.Alya içeri girdiğinde beklemeye başladı.Neredeyse yarım saat geçmişti.Alya'yı merak ettiği için hazla kapının önüne geçti.
##################################
Alya şaheserine baktı.Banyo demirine kemerle bağlanmış ve tişörtü olmayan Burak.Sırtındaki kan hafifçe kaslarının arasında kurumuş bir şekilde baygındı.Alya tek eliyle Burak'ın sırtını çevirdi.Sırtında yazan yazıya gururla baktı.
SonGün
Alya gülümseyerek Burak'a bakarken kapı çaldı.Hızla kapıyı açtı.Toprak Alya'ya ve elindeki kanlı bıçağa baktı.
Toprak;Ne yaptın sen
Alya hiç bir şey söylemeden Toprak'ı kolundan tutup banyoya götürdü.Toprak hayret içinde Burak'a ve sırtına kazınmış yazıya bakarken Alya elini beyaz gömleğini sürüp telefonunun ön kamerasını açtı ve elini zafer işareti kapıp selfie çekti.
Alya;Gülümse Burak
###########################
Alya ıslık çalarak Güney'in önünde durdu.Bir ayağını tam Güney'in bacak arasındaki koltuğa koydu.Güney ve Songül gülerek ve şaşkınca Alya'ya baktılar.Alya ceketinin önünü açıp kanlı gömleği Güney'e gösterdi.Ardından Songül'e dönerek gömleği gösterdi.
Güney;Kimi deştin
Alya;Burak'ı
Son-Gün;Ne
Alya telefonunu Songül'e uzattı.Songül telefondaki resime hayret içinde baktı.
##################################
Alya elindeki bavul ile salona geldi.
Alya;E ben gidiyorum malum okul
Güney;Deşme bak insanları Eylül'e selam söyle
Alya;Söylerim canım hadi görüşürüz
Alya Güney'e yaklaşıp yanağını sıkıp avuçları ile yanağını sarstı.
###############################
Elveda Alya
Bay bay piskopat kuzen
hikayede bir bölüm daha olacak sonra Alya yok
Ama bu bölüm şimdi değil evlilikte
Alya'nı bana verdiğin için çok sağol
Ayrıca bu bölüm aşklarına laf ettim pardon
YB YARIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SonGün;BELA
Hayran KurguBaş belası sevgilisi olan bir kız... Geçmişte yaşadığı acılara katlanmaya çalışan bir çocuk... Kendini kardeşine adayan bir adam... Tanıdığı bir kız için elinden geleni yapan bir kadın...