Dün gece bir kabus gördüm bedensiz bir şeytandın.Titriyordun ama seni çok eğlendirdi mezarlık.
Songül elindeki anahtarlarla kafesin yanına koştu.Hızla anahtarları tek tek denemeye başladı.Su çoktan Güney'in göğsüne yetişmişti.Songül telaşla anahtarları denedi.Su git gide yükseliyordu.Güney çırpınmaya başladı.Su boynuna kadar gelmişti.Songül'ün elinde ise son beş anahtar vardı.Hızla anahtarları denedi.Tam iki anahtar kalmıştı ki kilit hızla açıldı ve kapak düştü.Güney'in boyunu geçen su kapağın etkisi ile bir anda boşaldı.Güney derin bir nefes alıp bağırmaya başladı.
Güney;Çıkar beni buradan Songül...Lütfen çıkar beni buradan
Songül;Ta...tamam çıkartıyorum.
Songül hızla kafesin içerisine girip Güney'in sandalyeye bağlanmış ellerini çözdü.Güney açılan elleri ile hızla Songül'ü sarıldı.Songül ağlayarak kollarını Güney'in omzuna sardı.
Songül;Sana bir şey olacak diye çok korktum
Güney;Tamam sakin ol çıkalım şuradan
Güney hızla Songül'ü kafesden çıkartıp kendi de kafesten çıktı.Songül'ün bir anda gözleri büyüdü
Songül;Güney diye bağırdı o sırada Güney'in ensesine bir sopa inmişti.Songül'ün arkasındaki adam da Songül'ün burnuna bastırdığı bez ile bayılmasını sağladı.
##############################
Songül gözlerini açtığında bembeyaz bir odadaydı.Oda o kadar soğuktu ki sanki kanı buz tutmuş gibiydi.Göz kapaklarını açmakta bile zorlanıyordu.Dudakları ve yüzü mosmordu.
Songül;Güney diye mırıldandı hızla başını kaldırıp etrafına baktı.Bu odaya hapsedildiğini fark etti.Bir anda odanın büyük kapısı açıldı.Burak elinde sıcak su torbası ile Songül'ün yanına geldi.Elindeki torbayı kucağına bıraktı.Songül hızla torbayı alıp yüzüne ve dudaklarına bastırdı.Burak'ın kolunu tutması ile ayağa kalktı.Burak hafifçe yanağını okşadı.
Burak;Kıyamam nasıl morarmış dudağın.Burak yavaşça Songül'e eğilerek öpmeye başladı.Songül en başta anlam veremese de hızla Burak'ın dudağını ısırıp bacak arasına tekme attı.Burak hızla geri çekildi.Hafifçe gülerek Songül'ü baktı.Songül Burak'ın attığı tokat ile yere çöktü.Burak hızla Songül'ü kaldırıp evden çıkarttı ve arabaya bindirdi.
###################################
Güney gözlerini açtığına ormanın ortasında bağlı bir şekilde tek başındaydı.Yanındaki nota baktı.
'Sevgilinin yükseklik korkusu olduğunu biliyorsun değil mi?Lunapark onun için çok tehlikeli olmalı yetişebilirsen'
Güney ufak bir çığlık attı.
Güney;Lan...Kimse yok mu?...Yardım edin...Kimse yok mu?
Güney elindeki ve ayağındaki ipleri çözmek için debelenmeye başladı.
################################
Songül ve Burak arabadan indiler.Songül kırık dökük lunapark oyuncaklarına baktı.Burak hızla Songül'ü bir oyuncağın yanına getirdi.
Burak;Lunapark'a gelmişken bir oyuncağa bin istedim.
Songül;Şaka yapıyorsun değil mi?..Burak hayır.
Burak hızla Songül'ü bir koltuğa oturtup ellerini koltuğa bağladı.Songül'ün çığlıklarını dinlemeden aleti çalıştırdı.
Songül;Burak hayır indir beni buradan Burak...Lütfen yapma
Burak tam Songül en üste çıkınca Oyuncağı durdurdu.
Burak;Yarım saat içinde en dibe düşecek ya yangından ölürsün yada kan kaybından sonuçta bacaklarına ne olacağı belli olmaz
Songül;Hayır Burak...Bekle dur gitme Burak...Burak
Burak hızla arabasına binip uzaklaştı.Songül hafifçe aşağı akınca başı döndü.
################################
Güney arkasından gelen çalı sesi ile hızla başını çevirdi.Elinde balta olan bir adam yanına yaklaştı.
Adam;Ne işin var oğlum senin burda
Güney;Amca sevgilim tehlikede Allah rızası için çöz beni.
Adam hızla Güney'in arkasına geçip ellerini çözdü.Güney hemen ayağa kalktı ve koşmaya başladı.
Songül kolundaki saate baktı.
Songül;Tam 12 da...
Songül cümlesini tamamlamadan aletten sesler gelmeye başladı.Alet bir metre aşağı düştü ve bir anda durdu.Songül şok olmuş bir şekilde aşağı baktı.Ne kadar düşmüş olsa da hala çok yüksekteydi.Songül hafifçe başına dokundu.
Songül;Ateşim var başım dönüyor ve midem bulanıyor...Of Songül ne olur bayılma.
Songül hızla saatine baktı.9 dakika...
Songül hızla çırpınmaya başladı.Oturduğu koltukta zıpladı.
Songül;Of Güney neredesin?Kim bilir ne yaptı sana Burak...Bari son bir kez görseydim seni.İmdaaaat.
Songül bir anda aşağı düştüğünü fark etti.Aşağı baktığında ayakları yer ile buluşmak üzereydi.Tam yere sertçe düşecek iken bir anda alet durdu.Songül öylece yere baktı.Ardından yanına gelen bir çift ayak.Songül yaşlı gözler ile Güney'e baktı.Güney hızla Songül'ü koltuktan çözüp ayağa kaldırdı.Songül'ün titrediğini fark etti.Hızla Songül'e sarıldı.Songül hızla geri çekildi.Bir süre bekledikten sonra...
#################################
İNŞALLAH YAPMAK İSTEDİĞİM ŞEYLERİ GÜZELCE ANLATMIŞIMDIR.
BÖLÜM HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZAR MISINIZ?(NE OLURSA OLSUN)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SonGün;BELA
FanficBaş belası sevgilisi olan bir kız... Geçmişte yaşadığı acılara katlanmaya çalışan bir çocuk... Kendini kardeşine adayan bir adam... Tanıdığı bir kız için elinden geleni yapan bir kadın...