Uvod

286 32 37
                                    

Ponekada nam je potrebno nešto više od reći. A nekada smo dovoljno naivni da poverujemo u reč, dve. Kao što su na primer : 'izvini', 'neću nikada više', 'mrzim te', 'ti si mi sve', 'jedina', 'volim te'...

Ljudi su previše lakoverni i neke stvari vole da zadrže za sebe, dok druge ne mogu da dočekaju da izbace. Čovek bio to muškarac ili bila to žena, mi smo različiti. Svi na poseban način. Ali ono što svi delimo jeste lakovernost. Tako nas je lako osvojiti samo sa par malih laži. Na primer svi smo čuli za onu laž 'volim te'. Naravno, ko nije? Sve nas su uveravali da je ljubav strana, dok je ljubav samo još jedan osećaj koji dođe i prođe. Ali ljudi kakvi su takvi su, oni su verovali u nešto zvano ljubav. Nešto što bi ti trebalo dati slobodu, nešto zbog čega nećeš moći da se otarasiš 'leptirića' iz stomaka. Ali za mene ljubav je još samo jedna stvar. Ja kažem. Ako te neko privlači, privlači te zbog izgleda ili ponašanja. Ništa drugo tu nema. Ljubav? Ne stvarna u mom svetu. Bar sam ja tako mislila.

Ja sam Luiza Dzons i ovo je moja priča o ljubavi. Želite da znate kako sam ja poverovala u ljubav? Krenite sa mnom u putovanje do zvezda i meseca. Iznad sunca i skroz iznad ove galaksije. Pokazaću vam kako su mene naterali da verujem u ljubav. Ili sam bar ja tako mislila. 

Neocekivani preokret [ Z.M. ]Where stories live. Discover now