6 - Poslednji izdah

63 9 7
                                    

-Zayn P.O.V-

- flashback -
'15. Avgust 2010.'

Posmatrao sam kako mi roditelji igraju po raskošnom podijumu za ples. Nebi izlazili puno kako bi meni priuštili da idem u školu, ali kad bi izašli, išli bi negde de je skromno, negde de bi mogli plesat celu noć, de bi se smejali ali i dalje bi me držali blizu sebe. Uvek bi bilo tako. Drže me što bliže sebi mogu. Ja sam jedino što im je ostalo i čuvaju me što više mogu. Ne žele i mene da izgube.

- end of flashback -

' Ponekada te neko čuva dovoljno jako da oni tebe nikada ne izgube, ali igrom slučaja ti izgubiš njih. '

Sve se desilo i previše brzo. Prvo je počelo kao slaba kišica ali prešlo je u nešto mnogo jače. Sve je bilo kao one noći kada sam ih izgubio.

- Piščev P.O.V. -

Dok je on i dalje izgubljen u mislima sedeo na jednom od mnogih spasilačkih čamaca , ona se borila za život. Mislili su da su sve članove s broda pokupili čamcima, ali ne. Ona se borila okružena zapaljivim gorivom i vatrom koja se širila sve jače, sve brže. Dozivajući upomoć već slabim i umornim glasom, ali niko nije čuo, već su bili previše daleko. Nije želela da odustane, ali hladna voda i jak vetar su preuzeli njeno telo i sve sto je ona mogla da uradi je da izadhne svoj poslednji izdah.

- Takođe jako kratak nastavak. Ali posle ovoga idu normalni dugacki ponovo. Hvala sto citate. ♠♥

Neocekivani preokret [ Z.M. ]Where stories live. Discover now