Rüzgar'ın Elif'i kırması

98 5 2
                                    

Elif'in ağzından

Bir sesle uyandım noluyor anlamadım. Rüzgar bağırıyordu. Offff bağırırken bile çok karizmatik bir sesi var.

Rüzgar: Bunları bana kim giydirdii lannn!

Annemle beraber dışarı çıktık

Gül: Noluyor Rüzgar

Rüzgar: Gül teyze farkındaysanız üstümdeki kıyafet ayıcıklı yırtıldı yırtılacak kadar küçük tabi ki bunu yapan inatçı kızımız Elif.

Gül: Naparsanız yapın ben kahvaltı hazırlıcam.

Annem aşağı indi bende geri yatağa yattım.

Rüzgar'ın ağzından

Neden bunları giydim yaaa kafayı yicem Elif hanım yüzüme baktı geri yattı. Evet yaa deli olcam Elif'in odasına girdim.

Yazar'ın ağzından

Rüzgar Elif'in olduğu odaya girdi bianda Efe ve Cemre'de odaya girdi

Rüzgar: kızım sana diyorum niye böyle giydirdin beni. Baban yok mu senin amına kodumun yerinde

Elif: Defol hemen evime terk et.

Elif ise yastığı yumrukluyor. Şuan Rüzgar ı öldürebilir. Rüzgar şaşırmış bir şekilde baka kaldı. Üstünü değiştirdi herkes aşağı inerken Gül Rüzgar 'a dönerek kahvaltıya otur dedi. Rüzgar irkildi kafasını önüne eğdi. Masaya oturdular.

Gül: Elifim kızım Rüzgar seni tanımıyor ona anlatır mısın herşeyi

Elif başıyla onayladı ve yutkundu biyere odakladı ve başladı konuşmaya.

Elif: Ben 2 yaşındayken annemle babam ayrıldılar ve görüşmüyoruz babamla onun kendi hayatı var ve benim öyle bir babam yok. Tabiki de bu yüzden evde erkek pijaması yok senin gelebileceğini düşünemedik.

Dedi. Rüzgar kalakaldı bianda annesinin gözleri dolmuştu Cemre masadan kalktı ağlayarak.

Rüzgar'ın ağzından

Elif'i üzdüğüm için kendimi öldürmek istiyorum. Lan naptım ben yaa

Efe: abi ama çok yakışmıştı ayıcıklı pijamalar.

Herkes gülüyordu Cemrede geldi. Evet bende Gülüyordum. Kahvaltı yaptık. Gül teyze salona malzemeler koyuyordu. Anlamadım

Gül: Rüzgar ve Elif siz koltukları temizliyorsunuz bizde Efe ve Cemre dışarı çıkıyoruz.

Rüzgar: Gül teyze niye ben temizliyorum.

Gül: Kahveyi koltuklarıma püskürttün çünkü.

Aahhh yapma Elif'in suçu bu gene bana patladı kabak offfffffff neyse.

Gül teyzeler çıktılar. Elif üstünü değiştirmiş bi şekilde indi lann çok açık o ama yapms güzelim yaaa.

( multide elifin giydikleri)

İnatçı KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin