Elif'in mutluluğu

91 3 2
                                    

Elif'in ağzından

Rüzgar'ın teklifini kabul ettim doğru aslinda belki az naz yapmalıydım yapamadım banane seviyorum ki ben onu o benim artık evett hahahahsaa benim oo duyun. Hastaneden çıkıcaz birazdan canım benim yaaa

Elif: Rüzgar beni arabaya kadar taşırmısın?

Rüzgar: taşıyımda niye kötü müsün

Elif: hayır hep baygındım yaa merak ediyorum.

Rüzgar: gel bakalım güzelim

Elif'in ağzından

Ayyy ayyy kucağına aldı valla billa abboo canım sevgilim kokusu enfes güzel kokuyor. Evet mutlu olunca çok salak oluyorum. Ama çok kıskanç biriyim ve o kızlar sevgilime öyle bakarsa tartışırız.

Rüzgar'ın ağzından

Elif'in yüzündeki o gülümseme beni de mutlu ediyor. Arabaya kadar taşıdım. Prensesi ve eve doğru gidiyoruz ama yolu uzatmak için elimden geleni yapıyorum. İkimizde konuşamıyoruz. Galiba heycandan yada utanıyoruz. Kokusu arabayı bile sarmıştı galiba.

Rüzgar: Güzelim yarın sabah kahvaltı yapalım mı?

Elif: yapalım ama ben hazırlıyım kahvaltıyı olmaz mı?

Rüzgar: sizde olmaz bana gel.

Elif: tamam olur.

Rüzgar: tamam güzelim.

Yazar'ın ağzından

Eve geldiler Elif eve girer girmez annesi soru yağmuruna tutar.

Gül: nerdeydiniz bu saate kadar acaba.

Elif: annecim Rüzgar'la başladık biz bugün.

Gül: zaten belliydi.

Elif: çok mutluyum.

Gül: yüzündeki gülümse hiç eksik olmasın hayatım.

Elif: Teşekkür ederim annecim

Elif annesini öper odasına geçer.

Elif'in ağzından

Annem benim mutlu olduğumu görünce benden daha çok mutlu oldu canım annemm. Rüzgar'a yarın kahvaltı hazırlıyacağım. En iyisi uyumalıyım.

Mesaj sesi

Gönderen Rüzgar

İyki hayatıma girdin.

Gönderen Elif

:)

canım sevgilim

Rüzgar'ın ağzından

Elif beni çok mutlu ediyor. Yarın kahvaltı hazırlayacak. Hemen uyumayalım.

Yazar'ın ağzından

(sabah olur)

Elif'in ağzından

Uyandım duşa girdim hemen çıktım ne giymeliyin diye baktım.

(multide elif'in ve Rüzgar'ın giydikleri)

Evet hazırım. Çıkabilirim erken olduğu için annem dahs uyuyordu. Ufak bir not yazıp çıktım. Taksi çevirip Rüzgar'ın evinin tarif ettim. Nerden biliyorsanız derseniz. Canım kuzenime sordum.

Rüzgar'ın ağzından

Elif'im gelir diye erkenden kalktım. Duşa girip çıktım üstümü değiştirdim ve saçımı fönledim. Bu kız kahvaltı hazırlamasını biliyor mudur ki? Ben yardımcı olurum. Evett kapı çaldı. Elif'i gördüm kapıda şebek gibi sırıtıyordu.

Elif: günaydın bay öküz

Rüzgar: oo bayan ukala günaydın

Elif: içeri almıcaksın galiba

Rüzgar: buyur canım çok güzel olmuşsunda çok açık gir hadi.

Elif: kot farkındaysan.

Yazar'ın ağzından

Rüzgar a dönüp mutfağı soran Elif eliyle gösterir. Göz kırpıp içeri girer. Buzdolabından kahvaltılıkları çıkarır. Krep ve patates kızartması yapar. Rüzgar ise onu sessizce kapıdan izler gizlice. İşlerini bitirip Rüzgar'ın yanına gider

Elif :buyrun kahvaltı hazırdır.

Rüzgar: ellerine sağlık

(ellerini alıp ufak öpücükler koyar)

Kahvaltı yapmaya başlarlar. O sıra kapı çalar. Rüzgar kalkıp kapıyı açarken

Rüzgar: Efe'dir ben bakayım.

Elif: bende geleyim ozaman

Kapı açılır makyaj güzeli karşılarında Rüzgar heycanlanır.

Rüzgar: ne işin var senin burda

Buket: bak babamın dediğini yap bu kız kim!

Rüzgar: sevdiğim elif

Buket: tamam bu iş burda bitmedi. Buket demir olmadan da bitmeyecek.

(buket gider)

Elif'in ağzından

Noluyor anlamadım ama Rüzgar ı seviyor. Nedemek bu Rüzgara kızmalı mıyım? En iyisi sormak ne olup bittiğini.

Elif: Rüzgar bana ne olduğunu anlatırmısın?

Rüzgar: bu kız buket beni seviyor. babası mafya ailemin ölmesinde onun parmağı var büyük ihtimalle bu kızla evlenip şirketleri birleştirmek istiyorlar.

Elif: sana zarar verebilir mi peki?

Rüzgar: bilmem belkide

Elif: Rüzgar seni kaybetmekten korkuyorum.

Rüzgar: merak etme güzelim. Seni eve bırakayım bende şirkete geçeyim olur mu işlerim var akşam alırım seni.

Elif: cemre ile buluşcam ben sen git buraları toplar çıkarım olmaz mı?

Rüzgar: bende yardım olayım sana sevgilim istersen.

Elif: hayır çık 10 dakika sonra bende çıkarım. Şarjım az buarada benim.

Rüzgar Elif'in alnından öper. Ve evden çıkar.

Elif'in ağzından

Aslında bu gün Rüzgar'ı kıskandım. Ama benim sevdiğim dediğinde gurur duydum sevgilimle bulaşıkları temizledim. Cemreyle konuştum ve evden çıkıyorum hersey Rüzgar gibi kokuyor. Cafeye gelip oturdum. Rahatsızlandığımda ki masadayım o kızların bakışlar ve Rüzgar'ın bana odaklanması. Nolur bozulmasın bu sihir. Cemre geldi. Dedikodu yapıyoruz.

Rüzgar'ın ağzından

Evlenince Elif'i tek başına bırakmam. Kıyamam ona Elif'e bakan oluyorsa öldürürüm onları. Ben görmüyorum o gülümsüyor olmaz bu.

Yazar'ın ağzından
19.36 saat

Elif ile Cemre kendi evlerine gitmek için yolda ayrılırlar.

Elif eve doğru giderken siyah bir araba yanında durdu
Bianda Elif 'i bayıltımp kaçırıyorlar evet sizce nolucak.

(destek yazarlarımıza sahip çıkalım.)

İnatçı KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin