Kork Benden

160 87 15
                                    

Sabah erkenden kalktım, akşam uykum tutmadi . Onu görünce çok korktum ,ya bana bişey yaparsa diye .Zaten kimsem yoktu yine ağlayip zirladim aman boşver ne yapabilir ki
altarafı korkutur ,oooof yağmur bir yerinde dursan ne olacak sanki ilaki bişey yapcan değil mi. Hemen okul kiyafetlerimi giyip okula doğru yol aldım kimse daha gelmemişti bunun üzerine rahatlayip kantinden tost alıp bir masaya oturup yemeye başladim zilin çalmasiyla herkesin yavaş yavaş geldiğini anladim. Sinifa girdim yağiz ve ceyda gelmişti.
Yağiz selam güzelim naber iyimisin,
ceyda yağmur nasilsin iyimisin ,
iyiyim siz nasilsiniz ,işte bizde iyiz ama canimiz sıkılıyor dedik ki bir bara mı gitsek diye senide çağirmaya geldik, gelirsin değil mi hıı, ya bilmiyorum ki off siz eğlenin bence ben gelmesem olur başka sefere , tamam o zaman ama gelirsin tamam mi güzelim , tamam yağiz .
Sirama geçip dersi dinledim bi anda kapi tiklatilip içeriye sarişin bir çocuk girip bu sinifta olduğunu ve kendini tanitip boş olan benim yanima oturdu ,selam guzelim benim adim kaan senin ki, merhaba benim adim yağmur , güzel ismin varmiş , yağmur tanistiğima memnun oldum.
Teşekur ederim , hoca bize donerek susun dersi dinleyin dedi, bense kafami dondurup dersi dinledim.
Sonunda ders bitmişti herkes dağiliyordu bende çantami toplayip yavaş yavaş yuruyup okuldan çiktim , kulakligimi takip adeleden helloyu dinleyemeye başladim ,o sirada bir anne yere duşmuş çocuğunu kaldirip öpuyordu bense ne zaman akmiş bilmediğim gôzlerimi siliyordum .
Ahh yine olan oldu keşke onlari son bir kez görseydim.Yağmur yağmaya başlamişti yine herkes koşuyordu bir tarafa , bense yağmuru seviyordum bu yuzden islanmayi seçtim . Giderken gozume o çocuk takildi yine bir kizla yiyişiyordu beni
görmeden direk gitmem gerekiyor yoksa bu çocuk beni oldurebilir,
kiz beni fark etti bu yuzden hizli koşmam gerkiyor evet koştum ve çocuk arkamdan koşuyordu az kalmişti içeriye girmeme ve içeriye girmiştim güvenlik olduğu için çocuk bişey yapamamişti ,hemen odamin penceresine gidip cocuğun orda olup almadiğina baktim ve orda oturmuştu bana yumruklarini sıkıp bakiyordu hemen odamin kapisini kilitleyip ıslak kıyafetlerimi çikarip siyah pijamalarimi giydim .

Son kez baktiğimda gitmişti neyseki bunun üzerine of layip yatmaya koyuldum , akşam tikirti sesleri geldi odam da ,hemen yatağimdan kalktim ve işiği açmak için elimi kaldirmamla elimin üzerine yabanci bir elin gelmesi bir oldu.

Sende kimsin imdattt, sus yoksa seni öldürürüm şimdi elimi kaldiracam ama bağirmayacak sin güzelim tamam mi, tamam .
Sen osun birak beni bak çikmam bidaha önüne lütfen,
yokya sus , senin için güzel planlarim var ,acik kalan boynuma dudaklarini bastirdi
yeter birak beni pic herif yoksa seni öldürüm , haha ha sen gerçekten safsin beni öldüremesin asil ben seni öldürüm hata deneyelim olur mu,
ya birak beni biçaği çikartip boynumu çizmeye başladi .

Ölümü fısıldayan hırsız  #Destekform#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin