Bilinmezlikler

37 20 7
                                    

Dudaklarını sinirle  buruştururken "Çek elini dedi,  tıslarcasına.
Adam  sarhoşluğundan  olsa  gerek
kahkaha  atarken  yalpalayarak  konuşmaya  başladı" Hadi  ama dostum .  Onu  ilk  ben  gördüm. Yinede paylaşabiliriz."

Çığlık  atmayı düşündüm. Ama ne biri beni duyardı  ne  de  duyan insanlardan bir hayır  gelirdi.
Sadece  korkuyla bakışlarımı  o siyahlara  çevirdim.  Bana bakmıyordu.  Dudakları düz  bir çizgi halini  alırken  dişlerini  birbirine bastırdı  ve  elmacık  kemikleri biraz daha belirginleşti. "Paylaşamam ."dedi bastıra bastıra.

Sabırsız olmasına  karşı  sesi  titremiyordu bile. "Sadece  benim."
İçimde garip bir rahatlama  hissettim. Sanırım tecavüze uğramaktansa  tek  kurşunla ölmeyi tercih ederdim. Aslında  tek istediğim tüm bunların bir kabus olmasıydı.

Sürekli kabus görürdüm zaten. Ne vardı bu da bir kabus olsaydı ve ben gecenin bir yarısı yatağımdan kalkıp soğuk bir su içseydim? Adam  hala beni bırakmamış bir vaziyette kolumdan tutmaktaydı .

Gözlerimi ona çevirdim beni tutan adama doğru gelmeye başladı. Adam sarhoş olduğu için yalpalıyordu elinde çakı vardı  birden  beni bırakıp  ona yöneldi ve ona saldırmaya başladı ama o , adamı yere yatırıp yumruklamaya başladı öyle bir vuruyordu ki adamın  her  yeri kanlar içinde kaldı.

Ona durmasını söylesem de beni dinlemiyordu, en sonunda pes ederek bana doğru gelmeye başladı.Ben duvara sindikçe o hala üzerime gelmeye devam ediyordu.
İçime girerek "gecenin bir vakti niye burdasın diye bağirmaya başladı , "ya ben olmasaydım burda sana tecavüz etseydi ."diye bağırdı.
"Be...n yurda gitcektim burdan kestirme diye burdan yürümeye başladım benim suçum yok ."
Bir an ne yapcağını bilemedi bana öyle baktı sonra arkasını dönüp ellerini  saçlarına geçirip homurdanmaya başladı."Kalk gidiyoruz sesini çıkartma yoksa öldürürüm seni ,şimdi  beni  takip et."kolumdan tutarak beni kendiyle beraber sürüklemeye başladı .

Yolun kenarındaki arabanın içine beni atarak arabanın içine oturup sürmeye başladı ,hic bilmediğim yollardan geçerek farklı bir sokağa giriyorduk .

Girdiğimiz sokak cok karanliktı ve hic bir şey gözükmüyordu , arabayı durdurup bana in diye söyledi onunla beraber indim arabadan.
Her yer karanlik diye biraz korktum bu yüzden ona yanaştim bir an. Bana korktuğum için bir şey demedi karşıdaki eve doğru yürümeye başladik ve iki katli evin kapisini açip içeriye girmemi söyledi bana.

Bende onunla beraber içeriye girdim, ışıkları açınca içerisi aydınlandı ve evin her tarafı göründü . Her yer giri bir şekilde döşenmişti mobilyalar giri ve siyahtandı.
Birden etrafımı seyretmekten vazgeçip ona baktım koltukta oturmuş elindeki siğarayı içiyordu , suratı cok güzeldi vücudu kaslıydı.Ona baktığımı görünce bana "incelemen bittiyse otur şuraya "dedi, "taa..mam , lütfen bırak beni gidiyim senin işine yaramam hem ben çok çirkinim dedim.
"Kes lan sesini bu saatte nereye gidiyon yarın gidersin hem bu kılıkla nereye gidebilirsin kiyafetin hep yırtılmış zaten  bu yüzden seni bir yere gönderemem bu gün burda kal yarn gidersin yukarıya çık sana bişeyler getireceğim ".
"Peki  taamam" dedim. Yukariya çiktim önüme gelen ilk odaya girdim girdiğim oda siyahlarla döşenmişti, yatağa oturup beklemeye başladım birden odanın içindeki aynadan kendime bakmaya başladım suratım hep kirlenmisti saçlarım hep dağilmiştı, şuan keşke bunların hiç biri olmasaydı ama bunları olması imkansızdı birden kapı açildı ve o içeriye girdi bana doğru gelip "al bunları giy şurda yat ben aşağidayım sana dokunmam merak etme küçük ,işime yaramasın fiziğin bana gôre değil zaten şimdi yat."

"Bende sana meraklı değilim hem seni ilgilendirmez benim fiziğim ."
Odadan sinirli bir şekilde çıktı kapıyı kapatıp , kıyafetlere bakmaya başladım elimdeki kıyafetler onu kıyafetleriydi büyük gelsede giymeye başladım , giydikten sonra yatağa girip yatmaya çalıştım ama bir türlü uykum gelmiyordu .
Odadaki koku beni mayiştirmişti birden gözlerim kapanmaya başladı.Kendimi uykunun kollarına bıraktım. Etrafımda birileri vardı beni kovalamaya başlıyorlardı ben gittikçe peşimden geliyorlardı en sonunda bir dağın üzerine çikıyordum ama etraf çok ürkütücüydü arkamdan hala gelmeye  başlıyorlardı tam diğer tarafa geçiyim derken beni o kayaliktan atıyorlardı .

Birden hemen kalktım gördüğüm allahtan ki rüyaydı, ama  çok korktum bu yüzden kalkip bir bardak su içmek için aşağiya indim, kimse

ortalikta gözükmüyordu .Mutfağa gidip bir bardak  su  içtim , bardağı bırakip yukarıya çiktım.
Odaya girip yatağa yattim ama korktuğum için uykum gelmiyordu bu yuzden odadan çikip diğer odanin kapisini çaldım ama ses çıkmayınca bende odaya girdim içeride yatiyordu , yanina gidip onu uyandirmak için koluna elledim birden ne olduğunu anlamadan kendimi onun altında buldum nefes nefese kaldiğim icin bisey diyemedim.
"Ne işin var burda senin söyle bana hemen yoksa seni gebertirim".
"Be...n  korktuğum için senin yanına geldim kötü bi niyetim yok burda yatabilir miyim ?".
"Tamam lan geç yat şurda sesini çikartma  hadi gel yat şuraya."
"Ben yatamam seninle ayni yatakta başka yerde yatsan sen olmaz mı"
. Bana doğru gelip "yok ya var mı istediğin başka bir şey , ister yat istersen yatma ben yatiyom  sus şimdi." Ne yapcağimi bilmediğim için mecburen yatağin köşesine kıvrandım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım .

Sabah uyaninca bişeyin beni sardığını gôrdüm o bana öyle bir şekilde sarilmişti ki ne yapacağımı bilemedim bu yüzden yavaş bir şekilde kollarından çıkmaya çalıştım ve sonunda kollarından çıktım etrafa baktım sonra aşağıya indim mutfağa girip bisey var mi diye baktim ama bisey bulamadim bu yüzden onun uyanmasini bekledim .
Keşke ailem yanimda olsaydi en azında belki bu halde olmazdım beni koruyan bir ailem olurdu.
Bunları düşünürken merdivenlerden sesler gelmeye başladi kafami kaldırdım  ve onu gördüm ."Beni birakiymisin ben yurda gitmek istiyorum hem okulum var ".
"Bekle burda bırakcam seni üstüme bir şey giyim ". 
Onu beklemeye başladım  ayakkabilarimi giyip onu bekledim ve geldi .
"Hadi gidelim , işim var seninle uğraşamam birdaha da karşima çikma , yoksa bu sefer şansli olmazsın atarım seni bir kenara ha bide işime karışma bidaha ,kimseye benden bahsetme yoksa öldürürüm seni ".Ses çıkartmayarak kafamı saladım arabaya binip yurda sürmeye başladı ses çıkaratmayarak sokaklari incelemeye başladım her yer sessiz sakin bir şekildeydi .
"Geldik in aşağiya bidaha da çikma karşima şimdi yürü git."
Korkarak yurda doğru ilerlemeye başladım yurda girip odama girdim ve okul kiyafetlerimi giyip bu günün
bitmesini istedim hemen çantami
hazırlayıp aşağıya indim .

Okula doğru ilerlemeye başladım , okuldan sonra uyumayı düşünüyordum , okula giriş yapip sinifa girip çantami birakıp hemen kantine  indim kendime tost ve çay alip boş bir yere oturdum ve tostumu yemeye basladım çok açikmıştım zaten.
Tostumu yedikten sonra sinifa çiktım , sıramda oturup hocanin gelmesini bekledim camdan dışarıya baktığımda  bir kaç öğrenci grubu okula giriş yapıyorlardı bunları ilk defa okulda görüyordum , öğrenciler korkarak onlara bakiyorlardi .
Baştaki beni camdan görüp sırıtmaya başladı bense hemen kafamı çevirip sinifa göz attım .
Sınıf sakin bir ortamdaydı kimse fazla ses çıkarmazdı arada dalga geçmeler olsada kimseye bulaşmazdım. Nihayetinde hoca sınıfa teşrif etmişti ve ders anlatmaya başladı kimileri dinliyordu kimileri ise dinlemiyordu ama hoca anlatiyordu yinede e tabi sonucta kolej ister dinlerler ister dinlemezler değil mi.

Nihayetinde saatler geçmişti ve ben çantami toplayip siniftan çikmaya başladım , koridordan geçiyim derken bir el ağzimi kapatıp beni boş bir sınıfa itti  birden bağirmaya başladim ama o el buna izin vermedi.
"Susarsan elimi indircem tamam mi güzelim".Kafamı sallayip elini indirmesini bekledim elini indirdi ve ben ona "benden ne istiyon diye bağirdim hem seni tanimiyom kimsin sen ."
"Seni beğendim seninle tanışmak istiyorum  benimle olmani istiyorum ve olcaksın güzelim bu arada ben selim hani camdan gördüğün kişi ,hatirladın mı".
Ne yapcağimi şaşirmış bir şekilde ona "ne saçmaliyon sen ben seninle birlikte olmam ne sandın beni sen, yaklaşma bana bidaha yoksa seni şikayet ederim müdüre anladın mı beni  ,itikleyip ordan çiktim."
Arkamdan"bu iş burda bitmedi güzelim kendine iyi bak bana lazımsın sen duydun mu beni " diye bağirmaya başladı koşarak ordan uzaklaşmaya başladım önümdeki kişileri gôrmeden çarparak yurda doğru ilerledim . Köşeyi dönerken birine çarptım ama umursamadan ilerleyerek yurda girdim merdivenleri çıkıp odama girdim ve kapıyı üzerime kilitledim .Üzerimdekilerini çikarip kendimi yatağa attim ve bu günün bitmesini istedim , uykuya tam dalmışken birden telefonuma mesaj geldi  elime alip okumaya başladım.
"O geceden sonra birdaha görüşmeyeceğimizi sanma ,bu arda yoldan geçerken önüne bak küçük,elbet seni bir gün karşılayacağim yine bu yüzde o güne kadar kendine iyi bak küçük." ellerim titreyerek telefon yatağima düştü ben o an ne yapacağımı şaşirmış bir halde yatakta oturdum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölümü fısıldayan hırsız  #Destekform#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin